Kuolemaan johtanut onnettomuus Porissa 19.1.2026
Re: Kuolemaan johtanut onnettomuus Porissa 19.1.2026
Oliko minkä firman roska-auto? Ei ilmeisesti montaa firmaa tuolapäin puuhastele.
Makke kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 5:50 pmJuuJää kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 4:21 pmHänestä juuri kyse. 100% varmuudella.K9Wifey kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:50 pm Fabo tarjoaa yhtä Roosa Oota Porista, mutta kun en todellakaan tiedä niin mitään en linkkaa.
Ikä kyllä täsmäisi, nuori, vähän yli 20 v.
Että ei ainakaan villapipo silmillä ja korvilla rollaa työnnellen vaan pikemminkin just ne kuulokkeet korvilla. Silmät? Snäpissä tai instassa?
Ojala vai?
Ei luulisi että olisi minkään jätekatoksen takaa tullut, hän kun asui muualla eikä tuossa osoitteessa. Onko tapahtunut oikeasti pihan puolella, vai tien puolella? Onhan tietysti voinut olla tuossa talossa kaverillaan tai jotain mutta ihmetyttää kyllä.K9Wifey kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:50 pm Fabo tarjoaa yhtä Roosa Oota Porista, mutta kun en todellakaan tiedä niin mitään en linkkaa.
Ikä kyllä täsmäisi, nuori, vähän yli 20 v.
Että ei ainakaan villapipo silmillä ja korvilla rollaa työnnellen vaan pikemminkin just ne kuulokkeet korvilla. Silmät? Snäpissä tai instassa?
Jotenkin ainoa järkevä mahdollisuus, että paska-auto on jo hyvässä kiihdytyksessä ja uhri tulee kiireellä suoraan jonkun jätekatoksen kulman takaa. Useinhan jätehuoneen jatkeena on pyörävarasto, eli auto tosiaan tulee sieltä 'näkymättömistä'. Eihän se tarvitse pahimmillaan muuta kuin kaatuminen siten, että iskee pään suoraan jäiseen asvalttiin. Kun ei oo sitä villapipoakaan pehmentämässä?
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.
Veikko Lehden tai Astalan kiinteistöpalvelun. Porissa ei juurikaan muita ole.Juha233 kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 6:19 pm Oliko minkä firman roska-auto? Ei ilmeisesti montaa firmaa tuolapäin puuhastele.
Itse kuulin huhua että olis ollut kotihoidossa töissä.
Pitääkö tää paikkansa?
Selittäisi myös paikalla olon kun ei kerta itse tuossa asu.
Edit: typo
Pitääkö tää paikkansa?
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Ei kait kotihoito tuohon aikaan missään käy.Niks kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 9:08 pm Itse kuulin huhua että olis ollut kotihoidossa töissä.
Pitääkö tää paikkansa?
Oli töissä baarissa.
Oisko ollut sunnarit kollegan luona?
-
TippaKannu
- Nikke Knatterton
Amarillon työntekijä.
Muistaakseni 26v ja lapsi(a).
Jäteyhtiö veikkolehden aiheuttamia vahinkoja korjataan oman auton kohdalla jo toista kuukautta. Runtattu kurottajalla kulma sisään. No tämä pieni murhe tähän verrattuna.
Jäteyhtiö veikkolehden aiheuttamia vahinkoja korjataan oman auton kohdalla jo toista kuukautta. Runtattu kurottajalla kulma sisään. No tämä pieni murhe tähän verrattuna.
Aika paska arvaus, 21v taitaa olla ikä.
-
Nippelinappeli310
- Alokas
Melko hyvä arvausTippaKannu kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 8:05 pm Amarillon työntekijä.
-
Anonymousss88
- Alokas
Muuten hyvä mut mikään ei pidä paikkaansa. Ei työpaikka, ikä eikä hänellä lapsiakaan ollut. Tunsin itse uhrin.TippaKannu kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 8:05 pm Amarillon työntekijä.
-
TippaKannu
- Nikke Knatterton
Vastauksia tulee heti, kun vähän kokeilee.
oliko 23v winstonin työntekijä ?
21. Ilmeisesti jäteauto peruuttanut ahtaaseen pihaan, uhri yrittänyt kulkea seinän ja auton välistä ajatuksella ”kyllä mä tosta mahdun.” ja mahdollisesti liukastunut alle tai sitten on jäänyt auton ja seinän väliin.
DarwinJää kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 2:40 pm21. Ilmeisesti jäteauto peruuttanut ahtaaseen pihaan, uhri yrittänyt kulkea seinän ja auton välistä ajatuksella ”kyllä mä tosta mahdun.” ja mahdollisesti liukastunut alle tai sitten on jäänyt auton ja seinän väliin.
Onko mitään uusia huhuja kuulunut miten tapahtunut??