Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Howler kirjoitti:Jääkö muuten täysin kokonaan poistetuista viesteistä mitään merkintää esim. jonnekin tietokantaan?
Niinpä, hyvä kyssäri. Raidi panee sellaisella vauhdilla viestiä bittiavaruuteen, että heikompaa hirvittää. Varmasti kaikki on kuitenkin tallessa, eihän kukaan voi oikeasti toisten kirjoittamia viestejä terminoida.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Voi kun olisinkin niin nopea etta kerkeaisin itse kaikkiin viestiketjuihin tarkkailemaan ja puuttumaan seka kaikkia viesteja poistamaan... Palstalla on useita moderaattoreita jotka poistavat, siirtavat tai muokkaavat viesteja, joista osa paattyy bittiavaruuteen. Tuomioistuimen kasittelyyn paatyvat viestit lahetetaan minulle ennen poistamista muut eivat tallennu mihinkaan tietokantaan.

RAID
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Raid kirjoitti:

Tapauksessa on sana sanaa vastaan ;-)

Talla hetkella kyseisessa viestiketjussa on vain Awan tekema viesti klo 12.14

PS. En lahde tassakaan juupas eipas leikkiin mukaan...

RAID
Se on kuule Raid melko erikoista, että väität että on vain sana sanaa vastaan, vaikka olen toimittanut näyttöä mailin välityksellä, ylläpidon osoitteeseen.

Kun kysyn, onko tullut perille, ei vastausta. Mahtaisiko olla niin että Awan tekemät itsemoderoinnit ovat jotenkin ongelmallisia?

Mikä siihen mahtaisi olla syynä, miksi niiden kohdalla " tutkimukset ovat kesken " kuten yv ssä nasevasti totesit.

Jollei taas lähettämäni näytöt ole tulleet perille, olisi olettanut että asiaan on kiinnostusta ja voisi sanoa että ei ole tullut perille.

Paskanpuhujan leima tässä on tarjolla, ja valitettavasti se ei tänne päin ole tulossa, vaika tuntuukin siltä että sitä talkoilla yritetään. :lol:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Taas uusi kysymys. Kun m.info vaihtaa uuteen foorumipohjaan (näin olen ymmärtänyt), niin pystytäänkö silloin joitain viestejä ns. cut&paste oikeaan ketjuun? Nykyäänhän viestejä ei voi sillä tapaa siirtää, että jos vaikka tässä ketjussa tulisi puhe vaikka nyt ORB:eista, niin ne viestit voi täältä kopioida kyllä oikeaan paikkaan, mutta täälläkin ne pysyy. Tuleeko tähän siis muutos nyt uudistuksen myötä?
Raid

Howler kirjoitti:Taas uusi kysymys. Kun m.info vaihtaa uuteen foorumipohjaan (näin olen ymmärtänyt), niin pystytäänkö silloin joitain viestejä ns. cut&paste oikeaan ketjuun? Nykyäänhän viestejä ei voi sillä tapaa siirtää, että jos vaikka tässä ketjussa tulisi puhe vaikka nyt ORB:eista, niin ne viestit voi täältä kopioida kyllä oikeaan paikkaan, mutta täälläkin ne pysyy. Tuleeko tähän siis muutos nyt uudistuksen myötä?
Taman hetken tiedon mukaan nimenomainen toiminto on yllapidon ja moderaattoreiden hallinnassa. Nykyisinhan voimme vain jakaa jonkun viestiketjun mutta emme voi niita yhdistaa...

RAID
papillon
Perry Mason

Raid, mitä järkeä on jakaa tuota kahinaa awan kanssa erilleen, kun koko homma johtuu siitä että et ole vastannut etkä ottanut kantaa niihin viesteihin jotka olen lähettänyt, etkä kysymyksin jotka ovat yllä.

Miten vaikeaa se on vastata onko viestien poistaminen luvallista vai ei?

Siitä ei ole kysymys etteikö awa ole niin tehnyt vaan se että siitä ei piitata. Eli onko se kaikille sitten sallittua vai ei?
papillon
Perry Mason

Laittelen tähän noiden esimerkkiviestien kordinaatit, siitä syystä että jos et ole Raid kyseisiä kohtia löytänyt, vaikka ne mailina toimitinkin.

Sanoit että on vain sana sanaa vastaan, mutta ei se nyt iha´n niinkään ole.

Siis näistä kohdista awa on poistanut viestinsä, valitan kehnoa laatua:

Poistettu viesti 1 : Yllätystodistajat, 18.11.2008 klo 12.19 am

Poistettu viesti 2 : Hypnoosi, 2.12.2008 klo 12.09 am.

Näitä ei kyseisistä ketjuista löydy.

Viestien sisältö on sivuseikka, samaa skeidaa kuin muulloinkin.

Otsikon mukainen kysymys ylläpidolle kuuluu, onko se siis sallittua kaikille, vai vain awalle?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Just joo. Mikä jälki noista viesteistä jäi? - viestiä ei voi poistaa mikäli siihen on vastattu? vai oliko kuitenkin niin, että seuraavan vietin oli awa kirjoittanut, eli ei sitä viestä kukaan poistanut? :D Sitähän papillon sinun tarina, ei sattuneesta syystä kerro, mutta niin se taitaa olla. :D

Papillon, olet naurettava ja toivottavasti sen itsekin ymmärrät. :D

Olipa hurjia salaisuuksia :D :D :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Voihan jyssäys!
Minnehän minun entine avatar oli karannut,tuskin sentään lenkille lähtenyt itsekseen.Pitipä sitten laittaa kokonaan uusi :shock: :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Raid

Awa ja papillon jatkaa sitten omaan keskusteluaan lautamiehissa erikseen heille varatussa ketjussa...

RAID
papillon
Perry Mason

Raid, Ke Jou 10, 2008 12:33 am lähettämäni viesti on kysymys ylläpidolle, eikä se ole keskustelua awan kanssa.

Miksi siihen ei voi vastata?
Ihraponnari
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Naurettavaa pnussimista. Ehdotan sädekehää papillonin päähän !!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Miksi samaan yhteisbanniryhmään laitettiin Karran ja Wagnerin lisäksi myös Papillon? Ylläpito voisi ottaa kantaa: mikä oli tuomio ja mistä rikoksesta?

Joukkoarmahdus joo. Ettei vain olisi mielivaltaa?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti: Joukkoarmahdus joo. Ettei vain olisi mielivaltaa?
Ettei vaan oltaisi huomattu oma moka ja "väärä" bannaus?? :lol: :lol:

:roll:
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Niin se on maailma ihmeellinen 8) ...muuten missähän nimimerkki hessu on :shock: onko hänet jokku savustanu palstalta pois :roll: ..osaatko vastata konsta?
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Lukittu