Katson tuleeko vastauksia tunnin aikana. Jos ei tule, poistan aloituksen turhana.
Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Kokeillaan kepeästi/leikillä
telepatiaa tai selvänäköä. Minkävärinen pusero minulla on päällä? Mitä muuta pystyt kertomaan puserosta?
Katson tuleeko vastauksia tunnin aikana. Jos ei tule, poistan aloituksen turhana.
Mahdollisesti näin.
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Valkoinen, lämmin villapusero.
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Acp, kiitti veikkaamisesta, harmi että ei ole valkoista villapaitaa päällä. Lämmin meni oikein. 
Mahdollisesti näin.
Aargh, en ilmeisesti omista selvännäkijän kykyjä
. Punainen oli toinen vaihtoehto.
^ Ei se mitään
, tää on vaan melkein kuin leikkimistä.
Mahdollisesti näin.
Klo 9.59 tänään 21.1.2026: myrkynvihreä pusero.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
^ Ei ollut myrkynvihreä paita päällä tuohon aikaan.
No nyt mulla on taas se sama pusero päällä, josta laitoin kysymyksenkin. Arvaako/näkeekö kukaan minkävärinen, millainen se on?
No nyt mulla on taas se sama pusero päällä, josta laitoin kysymyksenkin. Arvaako/näkeekö kukaan minkävärinen, millainen se on?
Mahdollisesti näin.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Pinkki, ihan selkee näkymä täällä
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Mielessäni on punainen vasara.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
pinkki villapaita tietysti
Antifa Free Palestina
-
Jani Pervo
Näen sinistä ja valkoista.AlsSie kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 5:45 pm ^ Ei ollut myrkynvihreä paita päällä tuohon aikaan.![]()
Tuleeko vielä vastauksia? En ota nyt vielä kantaa, onko jokin vastaus mennyt oikeaan. Mulla on yhä sama pusero päällä.
Kerron tuloksen illalla.
Kerron tuloksen illalla.
Mahdollisesti näin.
Vielä voi vastailla! Siirrän kertomisen ajankohtaa yöksi.
Mahdollisesti näin.
Tummanharmaa. Oisko neulottu, ei nyt angorakania mutta ehkä alpakkaa.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Voisin joskus kirjoittaa tuosta itsesuggestiosta artikkelin siltä pohjalta miksi eri työkalut näyttäytyy siinä pelissä eri väreissä.
Arvatkaa minkä kaliiperinen hirvikiiväri minulla on nyt humalassa kädessä?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.