Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Kello lienee niin paljon, että minfon räyhähenget palailee baareista, joten heille omistettua musiikkia:
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
- LexVeritas
- Frank Columbo
Vanhaa tilannekuvaa Fordin tehtaalta, Tubeway Army -cover:
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Mulla on itse asiassa ollut ihan sama juttu; jotkut Eppujen biisit on tosiaan tosi hyviäkin, mutta jotkut ei taas sitten alkuunkaan.Schimanski kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 4:13 pm Epuilla on paljon hyviä biisejä vaikka on paljon niitäkin joita en jaksa kuunnella ollenkaan![]()
Erityisen paljon minulle rakkaita biisejä löytyy kolmelta LP:ltä.
Tässä vielä pari:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- LexVeritas
- Frank Columbo
Originaali:LexVeritas kirjoitti: La Tammi 24, 2026 12:57 pm Vanhaa tilannekuvaa Fordin tehtaalta, Tubeway Army -cover:
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
-
Schimanski
- Adrian Monk
Nuo on kyllä hienoja ja kestävät kuuntelua vaikka herättävät myös todella kipeitä muistoja. Voin muistaa väärinkin, mutta muistelen kuitenkin että Martti Syrjä kirjoitti sanat noihin biiseihin ensimmäisen avioeronsa aikoihin.
Samaan sarjaan kuuluu myös tämä...
Ja sitten jotain ihan muuta...
- LexVeritas
- Frank Columbo
Ai niin noikin ^^ etenkin tosta ekasta pidän paljon.
Näistä suomalaisista musiikin tekijöistä ja kipeistä muistoista tuli mieleen tämä:
Näistä suomalaisista musiikin tekijöistä ja kipeistä muistoista tuli mieleen tämä:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
* Muistoja tulevasta kesästä 2026
https://youtu.be/mVcUKunHPfE?si=-uAAKoYBUr29hbOq
* Muistoja tulevasta kesästä 2026
https://youtu.be/mVcUKunHPfE?si=-uAAKoYBUr29hbOq
X X X X X
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk
Pelle Miljoona vei hämyt parturiin...Wow! kirjoitti: La Tammi 24, 2026 12:20 am Hyvää meteliä simanskilta.
(paitti, että mä en jaksanu koskaan tota miljoonaa, kun se oli niin maailmaahalaileva)
-
Schimanski
- Adrian Monk
Ja sitten jotain ihan muuta.
Tokaluokkalaisena tyttönä pyysin joululahjaksi raakaa lihaa keikoillaan heittelevän Kissin levyn. (Siis silloin joskus sen julkaisemista myöhemmin 80-luvulla). Siskoni toive oli Barbie-nukke. Kutosluokalla luukutin sitten punkkari-skeittari -kaverini jalan jäljissä erityisesti suomalaista death metal biisiä "Työtön" (mitä ei näköjään netistäkään löydy.) Muistan hyvin, miten vanhempani oli lähes kauhuissaan. Näytin kiltiltä naapurintytöltä pitkine hiuksineni ja letteineni, mutta luonnetta niin sanotusti löytyi paljonkin.
Ps. Olen huomannut, että pidän tosi paljon siitä, kun te tähän ketjuun julkaisijat kirjoitatte jonkun, vaikka lyhyenkin saatetekstin. Mua ainakin ne kiinnostaa. Kukin tietysti tavallaan.
Ps. Olen huomannut, että pidän tosi paljon siitä, kun te tähän ketjuun julkaisijat kirjoitatte jonkun, vaikka lyhyenkin saatetekstin. Mua ainakin ne kiinnostaa. Kukin tietysti tavallaan.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Viimeistään nyt kaivataan LexVeritasilta (taas) näyttöä todellisesta itsestään; siis vaikka edes pikkuisen sellaisen lyhkäisen saatetekstin muodossa jonkun oman lempibiisin ohessa?
(Varokaa, sokaisen teidät näillä lausehirviöilläni.)
Ettei se vaan joku tällainen ole