Laulaja Anne Mattilalta ilmoitus: "Minä en viestittele kenenkään kanssa"

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Eräs1
Axel Foley

Laulaja Anne Mattilalta ilmoitus: "Minä en viestittele kenenkään kanssa"

Viesti Kirjoittaja Eräs1 »

Iskelmälaulaja ja taidemaalari Anne Mattila ilmoittaa, että erilaiset huijarit ovat käyttäneet hänen nimeään rahahuijausten tekemiseen.

Hän kertoo Instagramissa, että hänen pyörittämäänsä taidekahvilaan on tullut puheluita ihmisiltä, joita huijarit ovat lähestyneet. Ihmiset ovat tiedustelleet, oliko laulaja todella viestien takana.

– Minä en viestittele kenenkään kanssa, en täällä enkä muissakaan foorumeissa. En pyydä rahaa tai ehdottele mitään romanttista, hän muistuttaa seuraajiaan.

– Useat ovat jo haksahtaneet valitettavasti näiden huijareiden viesteihin ja menettäneet rahaa, hän kertoo.

Mattila toteaa, että vaikka huijaukset eivät ole hänen syytään, hän tuntee silti mielipahaa siitä, että hänen nimeään käytetään tällaisiin tekoihin. Laulaja myös vihjaa, että tekoälyn avulla huijarit voivat vaikuttaa entistä uskottavammilta.

– Eli välittäkää tietoa kaikille, jos esimerkiksi joku läheinen viestittelee aktiivisesti Anne Mattilan kanssa! Se en mitä varmimmin ole minä, hän linjaa.

Päivityksensä loppuun hän toteaa leikkimielisesti hankkivansa lankapuhelimen ja toteaa, että ”ennen oli paremmin”.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... ba1b1901be
Jaguaari2
Poliisikoira Rex

Re: Laulaja Anne Mattilalta ilmoitus: "Minä en viestittele kenenkään kanssa"

Viesti Kirjoittaja Jaguaari2 »

Uskomattomat fiksu ja taitava nainen. Ylläpito? Eiköhän nyt mennä liian pitkälle mitä tänne pääsee läpi? Kohta tämä leviää käsiin...
Vastaa Viestiin