Pormestari kävi kuvaamossa säästökuurista ilmoittamisen jälkeen - lasku 3575 euroa

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Bird
Adrian Monk

Re: Pormestari kävi kuvaamossa säästökuurista ilmoittamisen jälkeen - lasku 3575 euroa

Viesti Kirjoittaja Bird »

Hyi, että mua iljettää tällaiset tyypit. Ilmankos kuuluu Sanna Marinin klaaniin, samanlaisia molemmat.
Vaikea uskoa, etteikö kuvia olisi halvemmalla saatu ja vieläpä tässä taloustilanteessa. Työhuonekaan ei sitten kelvannut. :shock:

Samaa mieltä kuin Cadi John. Ilmari kaivakoon kuvettaan.
Viimeksi muokannut Bird, Ti Tammi 27, 2026 1:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Puhelinkortti
Javier Pena

Re: Pormestari kävi kuvaamossa säästökuurista ilmoittamisen jälkeen - lasku 3575 euroa

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Eikös kohta tule se sateenkaariratikka, jonka veronmaksajat rahoittaa? Teippaukset maksaa yleensä mainostaja itse, mutta sateenkaariteippaukset sopii Ilmarin mukaan kaupungin henkeen niin hyvin, että se rahoitetaan verovaroin. Hinta 20-30 tuhatta.
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

– "Kun pormestari tutustui näihin tiloihin, niin hän totesi, että kun hän ei varsinaisesti tee sellaista työpöytätyötä, ja koska hän tekee myös jonkin verran etätöitä, hän kaipaisi sen tyyppistä tilaa, mikä hänellä on nyt Frenckellissäkin, mihin on kiva tai edustavaa kutsua ulkopuolisia vieraita tapaamaan pormestaria ja ylintä johtoa, Turunen sanoo."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 2aea5befb2

Eihän Ilmari mitään työhuonetta tarvitse kun ei tee sellaista "työpöytätyötä" ja myös jonkin verran puuhastelee etätöiden parissa.

Niitä ulkopuolisia vieraita voisi pormestari "kivasti ja edustavasti" tavata vaikkapa ravintolassa tai yökerhossa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Moonshiner
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Tampereen kaupungillahan on omia valokuvaajia. Ottivat johtoportaan muiden apupormestarienmkuvat, mutta kuinka ollakaan, eivät kiireltään ehtineet Ilmaria kuvaamaan. Niin sitten Ilmari-ressu joutui kilauttamaan kaverille.

"Tampereen kaupungilla on omia valokuvaajia, mutta pormestarin viestintäpäällikkö Aleksi Murtojärven mukaan heidän työpanostaan tarvitaan muualla."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... 18271b92ad

Löytyykö niin thmää, joka uskoisi demarien seli-selit? :mrgreen:
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Kuva
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Moonshiner kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 3:18 pm Tampereen kaupungillahan on omia valokuvaajia. Ottivat johtoportaan muiden apupormestarienmkuvat, mutta kuinka ollakaan, eivät kiireltään ehtineet Ilmaria kuvaamaan. Niin sitten Ilmari-ressu joutui kilauttamaan kaverille.

"Tampereen kaupungilla on omia valokuvaajia, mutta pormestarin viestintäpäällikkö Aleksi Murtojärven mukaan heidän työpanostaan tarvitaan muualla."

Natsi Razzima, Tutti Tuppurainen, nyyhkyttävä Gustafsson, tiktok poliitikko Perttu homo Jussila ja monta muuta hyvesignaloivaa kommaria
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Inkaa
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Gurney kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 4:37 pm
Moonshiner kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 3:18 pm Tampereen kaupungillahan on omia valokuvaajia. Ottivat johtoportaan muiden apupormestarienmkuvat, mutta kuinka ollakaan, eivät kiireltään ehtineet Ilmaria kuvaamaan. Niin sitten Ilmari-ressu joutui kilauttamaan kaverille.

Natsi Razzima, Tutti Tuppurainen, nyyhkyttävä Gustafsson, tiktok poliitikko Perttu homo Jussila ja monta muuta hyvesignaloivaa kommaria
Entäpä tamperelainen homoseksuaali Joakim Vigelius joka homostelee poikakaverinsa kanssa, joka on muhmutti?
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Joakim Vigelius on homostelultaan ehtinyt kritisoimaan Bile-Ilmarin sekoilua aika montakin kertaa.
Lauha
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Lauha »

Siis jos pormestari käyttäytyy noin, eikö sille tule yhtään mieleen, miltä se näyttää kansalaisten silmissä? Kokoomuslaiset käyttää näitä etuja aivan samalla tavalla, mutta ne osaa kyllä hyvin piilottaa sen byrokratiaan. Ei siellä yleensä kukaan itse vaadi mitään, vaan se hukutetaan virkamiehien lausuntoihin. Puhun nyt siis lähinnä tästä työhuoneesta, miten typerää mennä vaatimaan tollasta omalla nimellä. 😁
Murhahainen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Murhahainen »

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 4:09 am Alle 30 000€ hankintoja ei kilpailuteta. Se kokoomuslainen yrittäjähän tuli siitä tunnetuksi, kun myi Riihimäen kouluille sadoilla tuhansilla harjanvarsia jumppavälineinä. Siinä selitys oli, ettei kilpailutettu, kun oli pilottihanke..

Suomessa pitäisi julkinen sektori harjata uusiksi.
Presidenttejäkin ja eduskunnan silmäätekeviä "salaisessa" bunkkerikuntosalissa Helsingin alla valmentanut Matti Vestman on Heikki Vestmanin isä.
heikki vestman.png
heikki vestman.png (517.66 KiB) Katsottu 793 kertaa
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
No periaatteessa tossa hinnassa on melkoisesti ilmaa kun miettii että kuvaus liikkeessäkin neljä malli otosta maksaa korkeintaan 120€ jos sistäkään.. :lol: :lol:
Murhahainen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Murhahainen »

Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
No periaatteessa tossa hinnassa on melkoisesti ilmaa kun miettii että kuvaus liikkeessäkin neljä malli otosta maksaa korkeintaan 120€ jos sistäkään.. :lol: :lol:
Kaupungillahan olisi ollut monia kameroita ja kuvaajia omasta takaa, mutta tätä rahastusta perusteltiin sillä, että näillä kaupungin omilla kuvaajilla on muitakin työtehtäviä.
Lauha
Sabrina Duncan

Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
Tähän on pakko sanoa, että jos mä antaisin sulle mun kameran ja ottaisit samat kuvat kuin minä, voisin lopettaa ne hommat.

Hinnassa on ilmaa ja kaverilisää, mutta ilman harjoitellua ”kuka tahansa” ei ota hyvälläkään kameralla laadukkaita kuvia.

Meni nyt vähän offtopiciksi.
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Lauha kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:48 pm
Tähän on pakko sanoa, että jos mä antaisin sulle mun kameran ja ottaisit samat kuvat kuin minä, voisin lopettaa ne hommat.

Hinnassa on ilmaa ja kaverilisää, mutta ilman harjoitellua ”kuka tahansa” ei ota hyvälläkään kameralla laadukkaita kuvia.

No sen verran voisin avata että mä oon kuvannut aika paljon kaikenlaista ja noin 50.000 kuvaa ainakin blakkarissa kuvattuna että kyllä se kuvaaminen alkaa luonnistua ja tollasten kasvo kuvien hinta olisi ollut korkeintaan 90€ digitaali versiona siis.
Lauha
Sabrina Duncan

Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:56 pm
Lauha kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:48 pm

No sen verran voisin avata että mä oon kuvannut aika paljon kaikenlaista ja noin 50.000 kuvaa ainakin blakkarissa kuvattuna että kyllä se kuvaaminen alkaa luonnistua ja tollasten kasvo kuvien hinta olisi ollut korkeintaan 90€ digitaali versiona siis.
Mä puhuin nyt siis siitä, että jos joku koskaan valokuvasta harrastamaton menee ostamaan helvetin kalliin järkkärin, ei sillä todellakaan tule automaattisesti hyviä kuvia. Ne pitää osata ensinnäkin siirtää sieltä kamerasta pois ja jos (kuten yleensä tehdään) kuvataan RAWina, se on vain raakatiedosto. Sen jälkeen sun pitää osata myös käsitellä se.
Vastaa Viestiin