Vaikea uskoa, etteikö kuvia olisi halvemmalla saatu ja vieläpä tässä taloustilanteessa. Työhuonekaan ei sitten kelvannut.
Samaa mieltä kuin Cadi John. Ilmari kaivakoon kuvettaan.
Natsi Razzima, Tutti Tuppurainen, nyyhkyttävä Gustafsson, tiktok poliitikko Perttu homo Jussila ja monta muuta hyvesignaloivaa kommariaMoonshiner kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 3:18 pm Tampereen kaupungillahan on omia valokuvaajia. Ottivat johtoportaan muiden apupormestarienmkuvat, mutta kuinka ollakaan, eivät kiireltään ehtineet Ilmaria kuvaamaan. Niin sitten Ilmari-ressu joutui kilauttamaan kaverille.
"Tampereen kaupungilla on omia valokuvaajia, mutta pormestarin viestintäpäällikkö Aleksi Murtojärven mukaan heidän työpanostaan tarvitaan muualla."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... 18271b92ad
Löytyykö niin thmää, joka uskoisi demarien seli-selit?![]()
Entäpä tamperelainen homoseksuaali Joakim Vigelius joka homostelee poikakaverinsa kanssa, joka on muhmutti?Gurney kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 4:37 pmNatsi Razzima, Tutti Tuppurainen, nyyhkyttävä Gustafsson, tiktok poliitikko Perttu homo Jussila ja monta muuta hyvesignaloivaa kommariaMoonshiner kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 3:18 pm Tampereen kaupungillahan on omia valokuvaajia. Ottivat johtoportaan muiden apupormestarienmkuvat, mutta kuinka ollakaan, eivät kiireltään ehtineet Ilmaria kuvaamaan. Niin sitten Ilmari-ressu joutui kilauttamaan kaverille.
"Tampereen kaupungilla on omia valokuvaajia, mutta pormestarin viestintäpäällikkö Aleksi Murtojärven mukaan heidän työpanostaan tarvitaan muualla."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... 18271b92ad
Löytyykö niin thmää, joka uskoisi demarien seli-selit?![]()
Presidenttejäkin ja eduskunnan silmäätekeviä "salaisessa" bunkkerikuntosalissa Helsingin alla valmentanut Matti Vestman on Heikki Vestmanin isä.Oulun_Kungas kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 4:09 am Alle 30 000€ hankintoja ei kilpailuteta. Se kokoomuslainen yrittäjähän tuli siitä tunnetuksi, kun myi Riihimäen kouluille sadoilla tuhansilla harjanvarsia jumppavälineinä. Siinä selitys oli, ettei kilpailutettu, kun oli pilottihanke..
Suomessa pitäisi julkinen sektori harjata uusiksi.
Kaupungillahan olisi ollut monia kameroita ja kuvaajia omasta takaa, mutta tätä rahastusta perusteltiin sillä, että näillä kaupungin omilla kuvaajilla on muitakin työtehtäviä.Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
No periaatteessa tossa hinnassa on melkoisesti ilmaa kun miettii että kuvaus liikkeessäkin neljä malli otosta maksaa korkeintaan 120€ jos sistäkään..![]()
![]()
Tähän on pakko sanoa, että jos mä antaisin sulle mun kameran ja ottaisit samat kuvat kuin minä, voisin lopettaa ne hommat.Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
No periaatteessa tossa hinnassa on melkoisesti ilmaa kun miettii että kuvaus liikkeessäkin neljä malli otosta maksaa korkeintaan 120€ jos sistäkään..![]()
![]()
No sen verran voisin avata että mä oon kuvannut aika paljon kaikenlaista ja noin 50.000 kuvaa ainakin blakkarissa kuvattuna että kyllä se kuvaaminen alkaa luonnistua ja tollasten kasvo kuvien hinta olisi ollut korkeintaan 90€ digitaali versiona siis.Lauha kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:48 pmTähän on pakko sanoa, että jos mä antaisin sulle mun kameran ja ottaisit samat kuvat kuin minä, voisin lopettaa ne hommat.Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
![]()
Hinnassa on ilmaa ja kaverilisää, mutta ilman harjoitellua ”kuka tahansa” ei ota hyvälläkään kameralla laadukkaita kuvia.
Meni nyt vähän offtopiciksi.
Mä puhuin nyt siis siitä, että jos joku koskaan valokuvasta harrastamaton menee ostamaan helvetin kalliin järkkärin, ei sillä todellakaan tule automaattisesti hyviä kuvia. Ne pitää osata ensinnäkin siirtää sieltä kamerasta pois ja jos (kuten yleensä tehdään) kuvataan RAWina, se on vain raakatiedosto. Sen jälkeen sun pitää osata myös käsitellä se.Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:56 pmNo sen verran voisin avata että mä oon kuvannut aika paljon kaikenlaista ja noin 50.000 kuvaa ainakin blakkarissa kuvattuna että kyllä se kuvaaminen alkaa luonnistua ja tollasten kasvo kuvien hinta olisi ollut korkeintaan 90€ digitaali versiona siis.Lauha kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:48 pmTähän on pakko sanoa, että jos mä antaisin sulle mun kameran ja ottaisit samat kuvat kuin minä, voisin lopettaa ne hommat.Jazzermasser kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 5:44 pm Tuolla hinnalla olisi saanut aika hyvän järkkärin itsellekkin käyttöön ja sillä kuvia jos millaisia vaan todella hyviä jakoon..!
![]()
Hinnassa on ilmaa ja kaverilisää, mutta ilman harjoitellua ”kuka tahansa” ei ota hyvälläkään kameralla laadukkaita kuvia.
Meni nyt vähän offtopiciksi.