Ajattelin nostaa tämän ajankohtaisen taistelulajin nyt framille onko foorumilaisilla omia kokemuksia tästä huikeasta lajista ?
Muinainen Bullshidon taistelulaji
- rikkalapio
- Axel Foley
Muinainen Bullshidon taistelulaji
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Re: Muinainen Bullshidon taistelulaji
Alemmassa videossa ämmä löi hyvin vagushermoon, jolla ilmeisesti vakautti elintoiminnot vakavan aivoaaltotyrmäyksensä jäljiltä. Nämä vanhat taidot on jokseenkin sama asia kuin vanhemmat aseet, joista liekinheitin on kovasti tekemässä paluuta. Liekinheitinhän on siitä jännä ase, että se sopii aivan loistavasti mm. suurristan metsästykseen. Tositapahtumiin pohjautuvassa elokuvassa Alien Ylösnousemus, esiteltiin liekkäriä vuonna 1997 ja sen vuoksi se sai hetkellisesti jonkinlaista kansansuosiota USA:ssa, jossa kaikki elokuva-aseet kokevat aina osto- ja hankintabuumin ja niistä tulee myyntimenestyksiä. Omassa liekinheittimessäni ponneaineena toimii paineistettu propaanikaasu, joka on myös samalla vaikuttava-aine, koska en halua hirvimetsällä käyttää napalmia, josta tulee makua ruokaan. Toisaalta tuleehan sinapistakin, mutta olen tottunut liekkärihirvestyksessä kantamaan päivärepussa kymmeniä sinappituubeja ja saman verran viinapulloja sekä Aku Ankka -salmiakkilimpparipulloja blandiksena.rikkalapio kirjoitti: Su Helmi 01, 2026 3:20 pm Ajattelin nostaa tämän ajankohtaisen taistelulajin nyt framille onko foorumilaisilla omia kokemuksia tästä huikeasta lajista ?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.