Kävin kaksi kertaa jumalanpalveluksessa 2015, kun oli musateema. Toinen näistä oli Blues Brothers -palvelus. Hyvät biisit ja tunnelma.
Snäkin jätin väliin, samoin uskonlallatuksen.
Montako kertaa viikossa käyt kirkossa?
Re: Montako kertaa viikossa käyt kirkossa?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Kiva kun valistit minua aiheesta. Näistä kirkoista minulla ei ole samanlaista empiiristä kokemusta kuin ehkä sinulla on. Jos haluat tutustua hieman toisenlaiseen merimiesten suosimaan matkakohteeseen, käy ihmeessä Reeperbahnilla. Syvällisempi tutustuminen paikallisiin vaatii sen, että jätät vaimon kotiin.RL11/6 kirjoitti: To Tammi 29, 2026 8:59 pmToivottavasti et merimieskirkossa, koska niissä käy vain homot panemassa toisiaan perseeseen.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Tammi 29, 2026 6:54 pm Kyllä sitä ulkomailla aina silloin tällöin tulee käytyä kirkoissa tutustumassa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Minua ei kiinnosta merimiesten homopesät- ja niihin liittyvät loukut, kuten ei keski-eurooppalainen naksukulttuuri muutenkaan. Mene itse ihmeessä Antwerpeniin, jossa eräs äkäslompoloinen rekkakuski-Mauri saattaa vilahtaa joulupukkirekallaan, kun ajaa niitä linjoja ties minkälaisten sarjamurhaajien ja rekkatyttöjen kanssa. Huhut kertovat, että juuri tuossa kaupungissa on EU:n joukkotuhoaseiden komentokeskus, joka käsittää amerikkalaisten ilmalentopommien B61 -tyyppisten aseiden koodiavainten aktivointipisteen. Jos menet rekalla, laita minulle yv, niin otan reppuun sen verran pevikkiä ja kananuudeleita mukaan, että pärjäämme!Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Helmi 02, 2026 7:10 pmKiva kun valistit minua aiheesta. Näistä kirkoista minulla ei ole samanlaista empiiristä kokemusta kuin ehkä sinulla on. Jos haluat tutustua hieman toisenlaiseen merimiesten suosimaan matkakohteeseen, käy ihmeessä Reeperbahnilla. Syvällisempi tutustuminen paikallisiin vaatii sen, että jätät vaimon kotiin.RL11/6 kirjoitti: To Tammi 29, 2026 8:59 pmToivottavasti et merimieskirkossa, koska niissä käy vain homot panemassa toisiaan perseeseen.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Tammi 29, 2026 6:54 pm Kyllä sitä ulkomailla aina silloin tällöin tulee käytyä kirkoissa tutustumassa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.