Ai niinkuin Ghost of Kiev ja vastaavat sankaritarinat joita on mediassa esitetty välillä totuuksinaIfigeneia kirjoitti: To Helmi 05, 2026 9:57 amMiksi suotta vaivautua edes itse sytyttämään mitään palamaan... Sen kuin pätkii kaikenmaailman toimintaleffojen räjäytys- ja palokohtauksista kuvia ja nettoaa niillä. Uutisoinnin puutetta voi selittää vaikka sillä, että kohteeksi joutunut taho on Nato ja tämä haluaa vaientaa koko keissin.Puntari kirjoitti: Su Helmi 01, 2026 3:32 pm Keikkahomma Telegramista, maksu käteisellä, kun on video tuloksista.
Englannissa tekijöinä huumediileri ja huumehörhöjä.
https://edition.cnn.com/2025/10/24/euro ... intl-latam
Venäjällehän on itselleenkin aiemminkin kelvannut mm. tietokonepeleistä otetut pätkät "uutisiksi".
Tuhopolttoryhmä iski - videoita tulipaloista lavastettiin iskuiksi Natoa vastaan
- rikkalapio
- Axel Foley
Re: Tuhopolttoryhmä iski - videoita tulipaloista lavastettiin iskuiksi Natoa vastaan
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-