mä esiin pimpparaudan"
Vittu muuten, saapas puristi jälleen kerran ilmoille yhden uuden nimimerkin. Huimaa.
Luuletko sinä, että tuo Karhere olisi päässyt lisääntymään, kun ei koskaan ole saanut edes pimppaa?Bird kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:02 pmNo mitä helvettiä nyt taas. Oletteko sitä mieltä, että tyttölapsen saatuaan isät puhuu, että tällä vauvalla ja sen jälkeen tällä tyttärellä on pillu?Karhere kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 2:19 pmSinulle peräkammarissa kasvaneelle äidin helmoissa elävälle peräkammarin pojalle tai tytölle tiedoksi, miehet eivät puhu pimpasta, vaikka kuinka äitisi väittää sellaista. Miehet kuvaavat naisten herkullisinta kohtaa ihan eri sanoilla. Tule ulos sieltä peräkammarista äitisi helmoista, niin opit jotain reali maailmasta.Nile Jarvis kirjoitti: To Helmi 05, 2026 10:56 pm
Missä äidin peräkammarissa sinä olet kasvanut, jos et tiedä, että pimppa on ihan yleinen nimitys naisille ja naisen alapäälle miesten kesken?![]()
Ei todellakaan sano, kyllä se on pimppa tai muu tarpeeksi viaton vastaava.
Ei hitto, olin unohtanut koko Raptorinkin.Nile Jarvis kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:08 pmLuuletko sinä, että tuo Karhere olisi päässyt lisääntymään, kun ei koskaan ole saanut edes pimppaa?Bird kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:02 pmNo mitä helvettiä nyt taas. Oletteko sitä mieltä, että tyttölapsen saatuaan isät puhuu, että tällä vauvalla ja sen jälkeen tällä tyttärellä on pillu?Karhere kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 2:19 pm
Sinulle peräkammarissa kasvaneelle äidin helmoissa elävälle peräkammarin pojalle tai tytölle tiedoksi, miehet eivät puhu pimpasta, vaikka kuinka äitisi väittää sellaista. Miehet kuvaavat naisten herkullisinta kohtaa ihan eri sanoilla. Tule ulos sieltä peräkammarista äitisi helmoista, niin opit jotain reali maailmasta.
Tuli mieleeni Raptorin biisi Oi beibi.
"Otetaan mukaan faijasi kimppaan, olenkin kyllästynyt pelkkään pimppaan"
Nämä Karheret ja Perillat on jotain jossain vitun Mynämäellä ikänsä asuneita peräkammarin poikia.
Mitähän vittua nyt oikeesti?Bird kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:27 pmEi hitto, olin unohtanut koko Raptorinkin.Nile Jarvis kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:08 pmLuuletko sinä, että tuo Karhere olisi päässyt lisääntymään, kun ei koskaan ole saanut edes pimppaa?Bird kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:02 pm
No mitä helvettiä nyt taas. Oletteko sitä mieltä, että tyttölapsen saatuaan isät puhuu, että tällä vauvalla ja sen jälkeen tällä tyttärellä on pillu?
Nämä Karheret ja Perillat on jotain jossain vitun Mynämäellä ikänsä asuneita peräkammarin poikia.
Mutta: en itse asiassa todellakaan luule. Sehän onkin mielenkiintoista, että miten hänen(kin) "mielipiteensä" lopulta rakentuvat..
Mulla ei ole tarpeeksi "tietoa" , mutta sen mitä nyt itse oon tässä havainnoinut, niin on alkanut rakentua ihan samanlainen mielikuva mullekin noista kuin mitä sulla on.
Oivoi, tulinko mä nyt siis sivusta puhumaan ihan eri asiasta kuin vanhempien käyttämistä sanoista tähän ketjuun.Tiinas kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 9:03 pmMitähän vittua nyt oikeesti?Bird kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:27 pmEi hitto, olin unohtanut koko Raptorinkin.Nile Jarvis kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:08 pm
Luuletko sinä, että tuo Karhere olisi päässyt lisääntymään, kun ei koskaan ole saanut edes pimppaa?
Mutta: en itse asiassa todellakaan luule. Sehän onkin mielenkiintoista, että miten hänen(kin) "mielipiteensä" lopulta rakentuvat..
Mulla ei ole tarpeeksi "tietoa" , mutta sen mitä nyt itse oon tässä havainnoinut, niin on alkanut rakentua ihan samanlainen mielikuva mullekin noista kuin mitä sulla on.
Se, että Raptori laulaa pimpasta tai vanhemmat puhuvat LAPSEN pimpasta, on täysin eri asia kuin se, että aikuinen mies puhuu pimpasta.
Siitä puhuu vain peräkammarin incelit, joille Raptori on joku esikuva.
Etupyllyrutsari
Mistä sinä umpeenkasvanut hieho muka tiedät mistä miehet puhuvat?Tiinas kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 9:03 pm
Mitähän vittua nyt oikeesti?
Se, että Raptori laulaa pimpasta tai vanhemmat puhuvat LAPSEN pimpasta, on täysin eri asia kuin se, että aikuinen mies puhuu pimpasta.
Siitä puhuu vain peräkammarin incelit, joille Raptori on joku esikuva.
https://pimpparemppa.fi/Pimpparemppa® Valmennus
Apua alakerran asioihin
Se, että sinä pukeudut äitisi alusvaatteisiin ei tarkoita,että sinulla olisi pimppa. Koko vajakkiryhmä täällä puhisemassa pimpasta. Tiinas,A.Sierra ja Perilla, mutta missä on Salmari?ASierra kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:11 pm Vittuako tuo pimppaliini taas nyyhkyttää ? Yhyy yhyy, haluun pimppaa?
Umpeenkasvaneelle hieholle meni tunteisiin.Tiinas kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 9:55 pm Ylläpito, pimppaliini ulisee, tulkaa vaihtamaan vaippa. Vai pitääkö pyytää äitiä?
No kun vittuun tai pilluun eivät oikein riimity kimppaan kanssa...Nile Jarvis kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 8:08 pm Tuli mieleeni Raptorin biisi Oi beibi.
Tee pillutestisi. Kostuuko?`