Mies ampui poliisia kohti Lahdessa piirityksessä
Re: Mies ampui poliisia kohti Lahdessa piirityksessä
Tuosta edellä mainitusta Pyry-viittauksesta Tiina&Kalle Palanderiin sen verran, että Riina-Maija Palanderin poika on nimeltään Pyry-Emil Palander, joka on Riina-Maijan lapsi aiemmasta suhteesta. Helmikuussa 2023 Pyry-Emil täytti 23 vuotta.
Viimeksi muokannut sörsse, Pe Helmi 06, 2026 4:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitähän sinä sekoilet täällä ja linkkaat täysin asiaan kuulumattomien someja vaikka itsekin tiedät 100% varmuudella ettei kyseessä ole tuo kaveri?sörsse kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 3:22 pm Tuosta edellä mainitusta Pyry-viittauksesta Tiina&Kalle Palanderiin sen verran, että Riina-Maija Palanderin poika on nimeltään Pyry-Emil Palander, joka on Riina-Maijan lapsi aiemmasta suhteesta. Helmikuussa 2023 Pyry-Emil täytti 23 vuotta, jolloin Riina-Maija jakoi ylpeän päivityksen Instagramiin.
https://www.instagram.com/p/CpAspfWKzK9/
Etunimi on sama, mutta ikä ei (5 vuotta eroa), eikä Pyry Palanderin isäkään ole Kalle, ainakaan virallisesti, joten ei ole sama Pyry, kuin tämä Kokkolan Hitmanne
Selvensin siinä vain tuota henkilötietoa edellisellä sivulla olleeseen viittaukseen, mikä mielestäni oli jätetty epäselvään "lentoon".
Pahoitteluni jos tuo sai sinulle mielipahaa aikaan😱
Pahoitteluni jos tuo sai sinulle mielipahaa aikaan😱
- Private dick
- Javier Pena
Ei täällä ole mitään jäänyt epäselväksi tekijän nimestä. Paitsi sinulle näköjään.
No, muistuttaako Kallea tämä? Ei ole spermakaan samaa eikä edes äiti. Miten kahvilla pitää olla?ajanpatina kirjoitti: Su Syys 21, 2025 9:57 pmOn Anoi Kaa kirjoitti: Su Marras 11, 2018 7:17 pmNykyisellä Viron pojalla ja entisellä suomalaisella pujottelijalla Palanderilla on samanniminen lapsi. En tiedä hänen väliviivoista tai sukupuolestaan.Rusty kirjoitti:Pyry-Emil, ei yleinen nimi.
Ei ole vaikeaa laittaa nimeä tänne:
Pyry-Emil Oskari Gynther, lisää mm tuolta: https://urkki.net/pyry-emil-oskari-gynt ... ankeuteen/
Tämä 9mm luoteja ihmisten suuntaan modatuilla kaasupistoolilla-ammuskellut sai julkisuutta jo vuonna 2010 ollen tuolloin koulukotikarkuri. Mihin tämä uraohjus ehtiikään?
14-vuotias poika katosi Mäntyharjussa
Poliisi kaipaa havaintoja Mäntyharjulta kadonneesta 14 -vuotiaasta Pyry-Emil Oskari Gyntheristä. Gynther katosi tiistaina 3.8.2010 päivällä Mäntyharjun Valtolasta ja hänestä ei ole sen jälkeen havaintoja.
YLE
6.8.2010 11:56 • Päivitetty 7.8.2010 8:27
https://yle.fi/a/3-5610355
![]()
![]()
![]()
Pyry-Emil Oskari Gynther, 14v, - 165 cm kadonnut Mäntyharjulla 6.8.2010..jpg
![]()
![]()
Ilmeisesti löytynyt rikosrekisterin perusteella pääteltynä...![]()
Gynther on pituudeltaan 165 cm, hoikkavartaloinen ja hänellä on ruskeat lyhyet hiukset.
Gyntherillä oli katoamishetkellä yllään keltainen t-paita, jossa on punaruskealla iso kuvio ja selässä teksti "Parasta ennen" päivämäärällä, jalassa mustavalkokuvioiset sortsit ja mustat skeittikengät.
Gyntherin olinpaikasta tai liikkeistä jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä Etelä-Savon poliisilaitokselle numeroon xxxxxxx...
Pyry-Emil näköjään aloitti julkisen uransa jo 14-kesäisenä.
Kuvasta voi itse kukin tsiikailla, muistuttaako tämä poika Kallea, vai ei!?![]()
![]()
![]()
![]()
-
[email protected]
- Alokas
Hei,BLOFELD007 kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 12:46 pm Tämäkin IHMISPASKA sekoillut taas kerran![]()
Autoillut ilman korttia, humalassa tietenkin. Tapahtunut keskipohjanmaalla. Auto tuhoutunut jne
mä taidan tietää, mitä tapausta tarkoitat. Toki tuo on jo nyt vanha juttu, mutta mä itse olin paikalla sinä yönä, kun ajoi kolarin. Muistan, kun kuulin Pyryn äänen. En silloin vielä tiennyt, kuinka vaarallinen tyyppi oli kyseessä. Mutta äänestä kuuli selvästi, että oli alkoholin - ja miksei huumeidenkin - vaikutuksen alaisena. Auto oli tosi pahassa kunnossa, kun sitä käytiin aamupäivällä katsomassa. Todettiin, että ihme, kun jäi edes henkiin. Pakkastakin oli mukavat 23 astetta sinä yönä.
Tämä on vähän outoa, mutta olisiko sulla mitään tietoa Pyrystä? Esim. vanhemmista, synnyinpaikasta, taustasta yms? Ihan mitä vain.
PS. Mistä kuulit tästä onnettomuudesta?
Mitä tietoja sää tästä henkilöstä kaipaat? Ja joo tosiaan, auto meni täysin romuks. Eikä ollu tämäkään auto sen oma, yllätys yllätys... Tällä ollut tapana tuhota muitten omaisuutta.[email protected] kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 10:14 pmHei,BLOFELD007 kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 12:46 pm Tämäkin IHMISPASKA sekoillut taas kerran![]()
Autoillut ilman korttia, humalassa tietenkin. Tapahtunut keskipohjanmaalla. Auto tuhoutunut jne
mä taidan tietää, mitä tapausta tarkoitat. Toki tuo on jo nyt vanha juttu, mutta mä itse olin paikalla sinä yönä, kun ajoi kolarin. Muistan, kun kuulin Pyryn äänen. En silloin vielä tiennyt, kuinka vaarallinen tyyppi oli kyseessä. Mutta äänestä kuuli selvästi, että oli alkoholin - ja miksei huumeidenkin - vaikutuksen alaisena. Auto oli tosi pahassa kunnossa, kun sitä käytiin aamupäivällä katsomassa. Todettiin, että ihme, kun jäi edes henkiin. Pakkastakin oli mukavat 23 astetta sinä yönä.
Tämä on vähän outoa, mutta olisiko sulla mitään tietoa Pyrystä? Esim. vanhemmista, synnyinpaikasta, taustasta yms? Ihan mitä vain.
PS. Mistä kuulit tästä onnettomuudesta?
Tapahtui siis yöllä Lahden keskustan kupeessa. Kas kun ei ole lintukotoa mainittu. Hämmästyttää aina nämä. Ihmiset ilmeisesti ajattelevat että jos juuri heille ei ole aiemmin sattunut mitään, ympäristö on sataprosenttisen turvallinen? Mä olen yllättynyt enemmän siitä että tää uutisoitiin edes näin isosti. No kai se kun onnistui jotakuta ampumaankin niin ylittää jonkin kynnyksen. Peukkuputki päällä ja tykit taskussa niin tämmöstä sattuu, normimenoa.JackSparrow kirjoitti: Ma Kesä 25, 2018 11:50 am – Olin tosi yllättynyt, täällä ei todellakaan ole usein mitään tällaista.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Next to the glad bags full of chronic