Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
claw
Martin Beck

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja claw »

Skini kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 9:42 pm Kitukaa Helvetissä SAATANAN VASIKAT.
Ne lääkkeet, ne LÄÄKKEET!
ÄläVingu
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ÄläVingu »

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 12:23 am Pitäiskö vähän määritellä vasikkaa teille?

Tässä tulee:

Narsisti joka huonon itsetunnon takia polkee muita alas jotta kokee itse olevansa voimakkaampi.

Puhuu ja puuttuu asioihin jotka ei heille kuulu (kaverit erikseen)

Puhuu ihmisistä paskaa niiden selän takana, ihankuin se jotain auttaisi. Jos jonkun käyttäytymisessä on huomautettavaa eikä henkilö itse tajua häiriökäyttäytyvänsä, ainut keino korjata asia on sanoa se hänelle SUORAAN.

Käyttää ihmisiä hyväkseen sekä muita omien likasten töiden tekemiseen. Koska ei itse uskalla puuttua epäkohtiin.

Ajattelee että kyllä minä saan, mutta sinä et. Kaksinaismoralisti. Muutenkin vääristyneet moraalikäsitteet.

Ihmisiä tulisi kohdella muutenkin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Miksi vasikka ajattelee että ei minua saa vasikoida mutta tekee itse sitä? Esim puhuu tuntemattomista ihmisistä.

Sen verran vielä että "LIIVI-IHMISET" ei toivo että heitä vasikoitaisiin ja on jopa valmis tappamaan vasikan. Ihankuin se vasikka on tehnyt rikokset joista kohde henkilö jää kiinni... Jos ei kiinni jäänti kiinnosta niin helpoin tapa välttyä tältä mielipahalta on lopettaa rikoksen teko.

Tunnistatko itsesi tästä? Jos vastaat kyllä. PIDÄ VITTU TURPASI TUKOSSA.

PS. Ei narsistivasikka isäntänsä parasta ajattele, vaan haluaa ainostaan pelastaa itsensä pälkähästä saaden suojelua.

PSS. Vasaroisinko minä tuntemattomia junan alle saaden siintä mahdollisesti vapaudu vankilasta kortin (joka on mielestäni väärin). En helvetissä. Kiinni jäämisen jälkeen menettää kasvot, joka on todella todella harmillinen juttu. Itse mieluiten ottaisin kavereidenkin paskat omille harteille, saaden siitä mahdollisesti vähän kovemman tuomion ja kokisin iloa siitä että kaverit pääsi avullani pälkähästä...

PSSS. OG:t on eri hyviä ihmisiä.
Tämähän kuulostaa sinun CV:ltä, Skini.

Ikävää, että kannat noin paljon vihaa ja katkeruutta siitä - jotta toiset elää omanlaistaan elämää. Joku saattaisi kirjoituksiesi perusteella jopa luulla sinun olevan kateellinen?

Ja niinkuin vanha sanonta menee: "Tyhjä tynnyri kolisee eniten".
Mach 1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Mach 1 »

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 1:26 am Kateellinen mistä. Ja kenelle. XD

Päinvastoin..

Et ilmeisesti taida tietää millaista elämää elän ja kuka olen :D Onneksi.
Todennäköisesti olet pitkäaikais-työtön , asut kaupungin vuokra yksiössä ja heikkolaatuista piriä kuluu paljon 0,9g kertaostoina.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 12:23 am Pitäiskö vähän määritellä vasikkaa teille?

Tässä tulee:

Narsisti joka huonon itsetunnon takia polkee muita alas jotta kokee itse olevansa voimakkaampi.

Puhuu ja puuttuu asioihin jotka ei heille kuulu (kaverit erikseen)

Puhuu ihmisistä paskaa niiden selän takana, ihankuin se jotain auttaisi. Jos jonkun käyttäytymisessä on huomautettavaa eikä henkilö itse tajua häiriökäyttäytyvänsä, ainut keino korjata asia on sanoa se hänelle SUORAAN.

Käyttää ihmisiä hyväkseen sekä muita omien likasten töiden tekemiseen. Koska ei itse uskalla puuttua epäkohtiin.

Ajattelee että kyllä minä saan, mutta sinä et. Kaksinaismoralisti. Muutenkin vääristyneet moraalikäsitteet.

Ihmisiä tulisi kohdella muutenkin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Miksi vasikka ajattelee että ei minua saa vasikoida mutta tekee itse sitä? Esim puhuu tuntemattomista ihmisistä.

Sen verran vielä että "LIIVI-IHMISET" ei toivo että heitä vasikoitaisiin ja on jopa valmis tappamaan vasikan. Ihankuin se vasikka on tehnyt rikokset joista kohde henkilö jää kiinni... Jos ei kiinni jäänti kiinnosta niin helpoin tapa välttyä tältä mielipahalta on lopettaa rikoksen teko.

PS. Ei narsistivasikka isäntänsä parasta ajattele, vaan haluaa ainostaan pelastaa itsensä pälkähästä saaden suojelua.

PSS. Vasaroisinko minä tuntemattomia junan alle saaden siintä mahdollisesti vapaudu vankilasta kortin (joka on mielestäni väärin). En helvetissä. Kiinni jäämisen jälkeen menettää kasvot, joka on todella todella harmillinen juttu. Itse mieluiten ottaisin kavereidenkin paskat omille harteille, saaden siitä mahdollisesti vähän kovemman tuomion ja kokisin iloa siitä että kaverit pääsi avullani pälkähästä...

PSSS. OG:t on eri hyviä ihmisiä.

Ihmisiä tulisi kohdella muutenkin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Miksi vasikka ajattelee että ei minua saa vasikoida mutta tekee itse sitä?

Hinnatonta. Itsensä kanssa väittely on taitolaji.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
ÄläVingu
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ÄläVingu »

Päinvastoin..

Entä jos tiedänkin?
Mach 1
Harjunpää

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 1:30 pm
ÄläVingu kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 12:21 pm

Päinvastoin..

Entä jos tiedänkin?
Mie tiiän et sie tiiät.
Ei nyt mitenkään pahalla tms , mutta oikeasti Syö ne lääkkeet mitkä Lääkäri on määrännyt äläkä koske piristeisiin yms peukkuun tai mitä lie näitä onkaan.
0310523103
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja 0310523103 »

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 7:15 pm
Mach 1 kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 5:52 pm

Mie tiiän et sie tiiät.
Ei nyt mitenkään pahalla tms , mutta oikeasti Syö ne lääkkeet mitkä Lääkäri on määrännyt äläkä koske piristeisiin yms peukkuun tai mitä lie näitä onkaan.
Niin syönkin ja olen ihan täysi järkinen jolla on ADHD. Jos rehellisiä ollaan ni oon oikeesti aika älykäs jätkä, ette vaan tajua sitä. Ja niin syönkin, illalla unilääkkeet ja aamulla Elvanset. Joten miun pirit on ihan parasta a-luokkaa, suoraan apteekista. Jos haluatte että kerron itsestäni lisää niin kysykää toki :)

Edit ÄÖ 171

Edit 2: Saahan ja pitääkin sitä sanoa jos joku on pielessä. En minä palautteesta loukkaannu, päinvastoin.
Milloin huomasit että älykkyysösämääräsi on normaalia korkeampi?
Mach 1
Harjunpää

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 7:15 pm
Mach 1 kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 5:52 pm

Mie tiiän et sie tiiät.
Niin syönkin ja olen ihan täysi järkinen jolla on ADHD. Jos rehellisiä ollaan ni oon oikeesti aika älykäs jätkä, ette vaan tajua sitä. Ja niin syönkin, illalla unilääkkeet ja aamulla Elvanset. Joten miun pirit on ihan parasta a-luokkaa, suoraan apteekista. Jos haluatte että kerron itsestäni lisää niin kysykää toki :)

Edit ÄÖ 171

Edit 2: Saahan ja pitääkin sitä sanoa jos joku on pielessä. En minä palautteesta loukkaannu, päinvastoin.
ÄÖ ? tämä kertoo jo paljon .
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

On kyllä korkea älykkyys ösamäärä
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Skini kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:46 pm
Ekaa kertaa elämässä kun tekee kirjoitus virheen, jonka oikeasti aiheutti tietokonettani hakkeroiva Helvetin Enkeli. Heti on joku läski vinkumassa :D
Onnea. En ole ikinä lukenut parempaa Minfo viestiä 🙏
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kuuleeko kuu, onko paljon Helvetin Enkeleitä hakkeroimassa...?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Aldrig
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Aldrig »

Skini kirjoitti: To Helmi 12, 2026 5:34 pm Onko Mikkelissä enkeleitä? Siel on ainaki yks vitun läpimätä valehteleva natsi sika kyttä... Markku Kärpänen

Mahtuuko teidän oikeudentajuun tälläset asiat kuin lavastus? Ihankuin poliisilla ei olis tarpeeksi töitä ja oikeita rikollisia napattavana koska pitää keksiä ja tehtailla niitä lisää. Valehtelu? Saako kyttä teidän mielestä valehdella MISSÄÄN tapauksessa? Vittuilu? Hyväksikäyttö? Kamakauppa? Tätä voin kyllä argumentoida ja keksin siihen ainoastaan hyviä syitä. Prepaid liittymät? Eikö haiskahda? Yksityisyyden loukkaus. Salakuuntelu/seuraaminen, eikö nykylailla pidä puolenvuoden välein ilmottaa mahdollisista käytetyistä pakkokeinoista. Syyttömien syyttely sekä tuomitseminen ja kiristäminen. Kaikenlisäksi eikö kyttien pitäisi aina esiintyä omalla nimella ja viranoamisena esiintyminen sekä tekeytyminen ole laitonta? Mitäs mieltä olette valepoliiseista? Rikollisten radikalisointi, rikollisilta VARASTAMINEN ja viimeisenä tietovuodot.
No nytpä tulikin rankat syytteet viranomaista kohtaan,melkoisen monta rikosnimikettä oikein henkilöllisyydellä vahvistettuna.Uskoisin että rikoskomisario,tutkinnanjohtaja,tiedottaja Markku Kärpänen Itä-Suomen poliisista saattaa olla kiinnostunut nimimerkki Skinin henkilöllisyydestä,ellei se ole sitten jo tiedossa.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Skini kirjoitti: To Helmi 12, 2026 9:46 pm Pitäiskö tehdä uus topikki näiden kyttien sekoiluista? Alkaa mennä vähän offtopikkiin.
Otahan rauhoittavia niiden peruslääkkeittesi kanssa, niin ei lähde laukalle jutut!
Barbie
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Skini kirjoitti: Su Helmi 15, 2026 7:37 pm Haluatteks kuulla millasia temppuja nää vitun persereijät on tehny niitten ex-vaimoille/tyttöystäville?

On niin sairasta settiä että en kehtaa edes kertoa, toi yllä oleva lehtijuttu kyllä kertoo jo ihan tarpeeks näistä vitun hirviöistä... Ei ole kovin inhimillistä pilata koko elämää jonkun vitun känni lipsahduksen takia. Tiiätteks? Ja jotkut täällä vielä vittu kehtaa olla puollustelemassa näitä. MIKSI helvetissä. Oksentaisitte ku kuulisitte mitä nää on saanu aikaan.

Aika hiljaseks on menny koko foorumi. Mistähän johtuis? Missä ne puollustelijat nyt on ku on lehtijuttua jaettu ja tekijä on Enkeli. Vieläkö se oon minä jonka pitää mennä hoitoon? Tai hankkia rauhottavia?

Niinku sanoin, niitä tarvii joku ihan muu.

Edit. Tässä kylässä on MAHDOTONTA saada tuomiota näille vitun sioille kun ne on korruptoinu KOKO VITUN KYLÄN.
(vasikoi itsensä vapaaksi)

Edit. 2 Tarvitaan rynnäkkökivääreitä puollustusvoimilta ja sotilaskäyttöön suunniteltuja droneja näiden kerhotilojen räjäyttämiseen.

Edit. 3 Tääki edellämainittu murhaaja juoksee vapaana tuolla kaikkineen naama tatuointeineen päivineen... On muuten vitun ruma jätkä.
Kerro ihmeessä esimerkkejä mitä ne ovat tehneet. Aidosti kiinnostaa.
Don't envy a murderer. Envy somebody with no fear of death whatsoever.
- InspiroBot
Excriminal
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

Ruotsalainen Helvetin enkeli myi vaimoaan vastoin tämän tahtoa - asiakkaita pitkälti toista sataa. https://www.voice.fi/ilmiot/ruotsalaine ... ista-sataa

Niin, niitä naisia kohdellaan. Herrasmies.
8) 8) 8)
Vastaa Viestiin