Nyt Herra asiantuntija-veturikuski varmaan kertoo kuinka monen vuosikymmenen kokemus hänellä on veturinkuljettajan ammatista, kun kerta tietää että vika oli kuskissa eikä mulkussa joka oli väärässä paikassa? Ja olisiko pitänyt käydä tämä ilmeisesti kehitysvammainen(kun ei osaa poistua paikalta) "kuvaaja" sitten itse poistamassa, kun ei poliisia olisi saanut soittaa?BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:37 pmMutta se kieltäytyi ajamasta junaa. Ja soitti poliisit vaikka ei olisi tarvinnut.
Pasi Viheraho
Re: Pasi Viheraho
-
jotunheimen
- Olivia Benson
Itse sanoisin, että kuski olisi voinut huutaa että mene nyt vittuun sieltä, ehkä konduktööri käydä tönäisemässä pois mutta joka tapauksessa juna liikkeelle, ihan sama missä Pasi on näiden kehoitusten jälkeen. Laki ei tässäkään asiassa kiinnosta minua tippaakaan, vain loogisuus ja asioiden sujuvuus.
@veitera has blocked you
Ei se kehitysvammainen sen junan tiellä ollut. Olisi antanut kököttää siinä vaan. Soitatko sä poliisille jos junaradan vieressä istuu ukko?Koljattii kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:43 pmNyt Herra asiantuntija-veturikuski varmaan kertoo kuinka monen vuosikymmenen kokemus hänellä on veturinkuljettajan ammatista, kun kerta tietää että vika oli kuskissa eikä mulkussa joka oli väärässä paikassa? Ja olisiko pitänyt käydä tämä ilmeisesti kehitysvammainen(kun ei osaa poistua paikalta) "kuvaaja" sitten itse poistamassa, kun ei poliisia olisi saanut soittaa?BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:37 pmMutta se kieltäytyi ajamasta junaa. Ja soitti poliisit vaikka ei olisi tarvinnut.Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:32 pm
Edelleenkään, se veturinkuljettaja ei oleskellut luvatta rata-alueella, kieltäytynyt poistumaan rata-alueelta eikä myöskään vastustanut poliisia.
Lisään vielä: Eikö se mahdu kaaliin että olen koko ajan sanonut että tapauksessa on KAKSI idioottia jääräpäätä.
Veturinkuljettajat soittavat, jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain, sen takia että rata-alueella oleskelee sinne kuulumatonta väkeä. Ja viikottain juna jää asemalle odottamaan, että se rata-alueella oleskellut idiootti on saatu sieltä poistettua. Mitään muuta erikoista tuossa ei ollut kuin se, että tällä kertaa kyseessä oli mielenterveydellisistä syistä sairaseläkkeellä oleva Pasi Viheraho, joka yritti saada jutun menemään hoviin asti. Oikeuteen asti menee keskimäärin 1,6 vuodessa, eli ei Viheraho ole ainut.BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 9:00 pm Soitatko sä poliisille jos junaradan vieressä istuu ukko?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Mä en todellakaan usko että junat myöhästyisivät yhtenään sen takia että kuski ei suostu ohittamaan kymmenen metrin pääsä radasta istuvaa ukkoa.Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 9:58 pmVeturinkuljettajat soittavat, jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain, sen takia että rata-alueella oleskelee sinne kuulumatonta väkeä. Ja viikottain juna jää asemalle odottamaan, että se rata-alueella oleskellut idiootti on saatu sieltä poistettua. Mitään muuta erikoista tuossa ei ollut kuin se, että tällä kertaa kyseessä oli mielenterveydellisistä syistä sairaseläkkeellä oleva Pasi Viheraho, joka yritti saada jutun menemään hoviin asti. Oikeuteen asti menee keskimäärin 1,6 vuodessa, eli ei Viheraho ole ainut.BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 9:00 pm Soitatko sä poliisille jos junaradan vieressä istuu ukko?
-
Nile Jarvis
- Remington Steele
Mistä tiedät?
Ihan säännöllisesti. Tosin Viheraho ei ollut missään "kymmenen metrin pääsä radasta", vaan juuri ja juuri sen alkuun selittämäsi ATU-alueen eli 1,5 m ulkopuolella. Kuten Pasin itse julkaisemista kuvistakin selviää, olivat raiteiden ja radan sähkötolppien välisellä alueella.BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:06 pm Mä en todellakaan usko että junat myöhästyisivät yhtenään sen takia että kuski ei suostu ohittamaan kymmenen metrin pääsä radasta istuvaa ukkoa.
-
Nile Jarvis
- Remington Steele
Voisitko sanoa mistä tiedät montako kertaa viikossa veturinkuljettajat soitteleva häkeen?Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:21 pmIhan säännöllisesti. Tosin Viheraho ei ollut missään "kymmenen metrin pääsä radasta", vaan juuri ja juuri sen alkuun selittämäsi ATU-alueen eli 1,5 m ulkopuolella. Kuten Pasin itse julkaisemista kuvistakin selviää, olivat raiteiden ja radan sähkötolppien välisellä alueella.BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:06 pm Mä en todellakaan usko että junat myöhästyisivät yhtenään sen takia että kuski ei suostu ohittamaan kymmenen metrin pääsä radasta istuvaa ukkoa.
Nyt valehtelet niin että korvatkin heiluu.Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:21 pmIhan säännöllisesti. Tosin Viheraho ei ollut missään "kymmenen metrin pääsä radasta", vaan juuri ja juuri sen alkuun selittämäsi ATU-alueen eli 1,5 m ulkopuolella. Kuten Pasin itse julkaisemista kuvistakin selviää, olivat raiteiden ja radan sähkötolppien välisellä alueella.BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:06 pm Mä en todellakaan usko että junat myöhästyisivät yhtenään sen takia että kuski ei suostu ohittamaan kymmenen metrin pääsä radasta istuvaa ukkoa.
Tieto on täysin vapaasti löydettävissä tai jos et itse osaa, niin aina voit kysyä.
En valehtele.
- Vasikkahattu
- Frank Drebin
Väittäisin Viherahon olleen ainakin osittain ATU-alueella. Noi tolpat sijaitsee rata-alueella ihan yksiselitteisesti ja yleensä ne ovat tuossa kohtaa hyvin lähellä junaa, noin 2 metrin etäisyydellä siitä radan keskilinjasta. Viheraho on sen verran iso mies, että se ei 50cm tilaan mahdu.Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:21 pm Ihan säännöllisesti. Tosin Viheraho ei ollut missään "kymmenen metrin pääsä radasta", vaan juuri ja juuri sen alkuun selittämäsi ATU-alueen eli 1,5 m ulkopuolella. Kuten Pasin itse julkaisemista kuvistakin selviää, olivat raiteiden ja radan sähkötolppien välisellä alueella.
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
Oli se sitten ATU aluueela tai ei, niin uskon, että ainakin valtiolle olisi halvin ratkaisu ollut se, että juna olisi mennyt ja kuvaaja olisi horjahtanut sen alle.
-
Nile Jarvis
- Remington Steele
Miksi linkkaat toimimattomia linkkejä? Vai ovatko ne kalastelulinkkejä?Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:30 pmTieto on täysin vapaasti löydettävissä tai jos et itse osaa, niin aina voit kysyä.Nile Jarvis kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 10:19 pmMistä tiedät?Rescuer kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 9:58 pm
Veturinkuljettajat soittavat, jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain, sen takia että rata-alueella oleskelee sinne kuulumatonta väkeä.
Juuri näin.Taikaseinä kirjoitti: Ke Helmi 11, 2026 8:40 pm Hyvä vaan, että joku pistää tämän paskavaltion byrokraateille kampoihin.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.