Vä­hä­pu­kei­nen Oulun kes­kus­tas­sa – Poliisi epäilee miehen pi­tä­neen naista vankina ja pa­hoinpidelleen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Haajamur
Lauri Hanhivaara

Re: Vä­hä­pu­kei­nen Oulun kes­kus­tas­sa – Poliisi epäilee miehen pi­tä­neen naista vankina ja pa­hoinpidelleen

Viesti Kirjoittaja Haajamur »

Jkdldliw727282828 kirjoitti: Pe Helmi 13, 2026 8:28 pm Ja vitun aasi varmaa laitoin sille rakkaus viestejä et san sen kii et se saa opetuksen ja sai kyl pari viikkoo sit jeee!!😽
Siis laitoit "rakkausviestejä" sen takia, että hän saa opetuksen?

Minkä opetuksen tämä Jere sai? ja minkä takia?
Voitko avata tätä asiaa vähän enemmän. Tuosta sun ensimmäisestä viestistä ei saanut selkoa, paitsi sen että olit pettänyt häntä jne.
Joskus se vaan naurattaa
i was fat nigger. not anymore.
PeppiTyttö
Nikke Knatterton

Re: Vä­hä­pu­kei­nen Oulun kes­kus­tas­sa – Poliisi epäilee miehen pi­tä­neen naista vankina ja pa­hoinpidelleen

Viesti Kirjoittaja PeppiTyttö »

Jkdldliw727282828 kirjoitti: Pe Helmi 13, 2026 7:09 pm Mitä vittua te saatana puhutte paskaa kuuntelette sen piri psykoosi jeren juttuja nonin minä alotan kertomaan teille asiasta. Ensinnäkin mun setä ja serkku ei ole sanonut jerelle että jos minä käytän huumeita niin se hakataan🤣 sanoivat että jos mun huumeiden käyttö ei lopu niin en saa olla hänen kanssa eli minun. Toisena en ole ikinä käyttänyt suonensisäisesti mulla on ihan puhtaat käet tulkaa vaikka kattoo ei oo yhtäkää pisto jälkee eikä kyl arpiakaan sillä jerellähä ne vitun pistojälet on. Ja sitten puhutte että mulla ei ole jälkeäkään siitä et mut ois hakattu nii kyllä on kädessä ja jalassa puukotuksen jälki ja naamassa 8 tikkiä yhteensä sain tästä keissistä. Ja se että mulla ois mahdollisuus ollu lähteä talosta niin ei vittu kuule ollut kumpa olis ollut. Kuka vittu lähtee alasti naama veressä juoksee pihalle huutaa apua?🤣🤣 tiedätte nii paljon asioista tulkaa vittu sanomaan mulle päin naamaa tai viestillä ei tarvi tänne kirjotella nii näytän teille todisteet vitun vammaset🤣 ja mitä vittua jereä ei oo pakotettu olemaan mun kanssa tajuatteko itsekkään mitä te puhutte minä tein väärin ja petin jereä ja sanoin jerelle että en aijo tehdä niin enään yms ja halusin aluksi erota mutta jere ei ja jere halusi antaa minulle mahdollisuuden vielä vitun pellet mitä puhutte ei mulla muuta jos on jotain epäselvää tulkaa vaan jutteleen moikkaaa! 💋💋💋

Apua! Siis saatko sä jotain apua itselles?
Naurat sille, että juoksit alasti naama veressä? Haukut vammasiksi siis keitä? Oikeutat kaiken tapahtuneen koska sä petit? Halusit erota mutta sitten tajusit, ettet haluakkaan koska aina pitää antaa mahdollisuus??

Käsitinkö oikein?
Vastaa Viestiin