Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^Joo, muuten menee maine. :wink: :lol:
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

No nyt olen miljoonaprosenttisesti vakuuttunut siitä, että tulevien uudistusten yhteydessä voisi tosiaan poistaa koko Lautamies-osion ihan huoletta :lol:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää se, että hirveästi korostetaan miten ketjussa pitää pysyä aiheessa, mutta "Kysy ylläpidolta" topicissa pari nimimerkkiä on saanut väitellä ihan rauhassa aiheeseen kuulumattomasti. Joo, Lautamiehet on "vittuilekaverille-paikka", mutta silti noillekin olisi jo heti suht alkuun järjestää oman ketjun missä tappelevat. Eivätkä edes itse tajunneet. Huoh.

Alan itsekin olla sitä mieltä, että Lautamiehet on lopulta aivan turha, koska a) ihmiset vittuilee toisilleen silti muissa ketjuissa ja b) jos täällä haluaa ylläpidolta vastauksia, turha toivo (kannattaa mielummin lähettää suoraan viesti Raidille).
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mun mielestä tää lautamiehet-osio on ihan tarpeellinen. Uskon vähentävän kuittia muissa ketjuissa, kun on tällainen oma häkki, jossa pystyvät henkilöt toisiaan raatelemaan. Lähes poikkeuksetta väännöt ovat olleet jossain määrin oikeutettuja ja riitojen kummallakin tai kaikilla osapuolilla on ollut myös omaa syytä ja kiivautta mukana taistossa. En muista äkkiseltään tapausta, jossa täysin "syytön" olisi joutunut lautamiehissä jonkun hampaisiin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Ärsyttää, kun en töiden yms hässäkän takia ole ehtinyt minfoilemaan, ja arvatkaas paljonko täällä on lukemattomia viestejä.. :roll: Pitää kyllä skipata ainakin puolen lukeminen, ei millään jaksa. Ei viitsi tehdä tästä sellaista "pakko lukee ja kommentoida" juttua,alkaa muuten käymään työstä eikä harrastuksesta!
merci
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Su Huhti 27, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja merci »

"Ja sinä lääketokkurainen hörhö jatkat valitsemallasi kolmeen pisteen uralla. "

Esimerkiksi tämmöiset nimittelyt ärsyttävät todella. Ei tarvitse Käytöksen kultaista kirjaa osata ulkoa, mutta pitäisi ymmärtää, että moinen asiaton nimittely ei sitää omaa profiliakaan kirkasta. :evil:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17152
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

merci kirjoitti:"Ja sinä lääketokkurainen hörhö jatkat valitsemallasi kolmeen pisteen uralla. "

Esimerkiksi tämmöiset nimittelyt ärsyttävät todella. Ei tarvitse Käytöksen kultaista kirjaa osata ulkoa, mutta pitäisi ymmärtää, että moinen asiaton nimittely ei sitää omaa profiliakaan kirkasta. :evil:
Juu, antaa kaikkien kukkien kukkia. Olen ennenkin todennut, että jos ei ole mitään sanomista, niin älä sano sitä täällä.

On olemassa s24, joten miksi näitä tönkkökielellä kirjoitettuja tai kolmeen pisteen sanomisia voi sanoa siellä. Minfon säännöissä todetaan ...jotta kirjoittelu olisi mahdollisimman laadukasta. Toki nimittelyt eivät tasoa suinkaan nosta, mutta pitäisikö jäädä ns. tuleen makaamaan?

Vai miten pitää kommentoida näitä "lääketokkuraisten hörhöjen" kirjoituksia? Pitäisikö kehua ja kannustaa: kyllä se sinun kirjoituksesi oli sitten todella upea ja sait siinä tuotua julki sinulle ja meille kaikille tärkeitä asioita omalla persoonallisella tavallasi. Kyllä sinussa on sitä potentiaalia, joista tämmöinenkin sivusto saa runsaasti sisältöä. Jatka vaan, luen mielelläni näitä sokean kirjoituksen pisteitä.

Toivottavasti nimimerkki lapsus otetaan heti osastolle eikä enää tyrkätä pilleripurkki kourassa takaisin kadulle.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^

paras tapa reagoida kaikenlaisiin älyttömyyksiin ja turhuuksiin, on ohittaa ne täysin.

Olen huomannut, että tuo nonsaleeraus toimii erinomaisena vaientajana pitkän päälle. :wink: ...ja säästää monta lukijaa ''tupla-triblaantuneelta-v..tukselta'. 8)
Nuotio & Äreät Tiput
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Aina se ohituskaan ei ole mahdollista, mutta silti en voi ymmärtää miten joku (tässä tapauksessa Lecter) alkaa haukkumaan tuolla tavalla toista. Vaikkei väite ehkä olekaan totta, silti mikään ei oikeuta ketään sanomaan toisesta näitä "lääketokkurainen hörhö" tms. En tiedä, onko se sitten anonymiteetti vai mikä minkä turvin jotkut haukkuvat toista noin, vai pystyvätkö ja kehtaavatko oikeassa elämässäkin avautua noin...

Mielestäni, jos ei pysty asiallisesti kommentoimaan oman ärtymyksensä lähteelle (kirosanat nyt vielä ehkä sallitaan), voisi ehkä kirjautua ulos ja sammuttaa koneen ja pysyä hetken aikaa pois.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17152
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Howler kirjoitti:Mielestäni, jos ei pysty asiallisesti kommentoimaan oman ärtymyksensä lähteelle (kirosanat nyt vielä ehkä sallitaan), voisi ehkä kirjautua ulos ja sammuttaa koneen ja pysyä hetken aikaa pois.
Toisin sanoen, minä olin mielestäsi tässä väärässä? Entäpä jos kuittaan johonkin sinun kirjoittaamaasi artikkeliin, jotta: ......

Sinusta se varmaan olisi kiva, sillai niiku erilainen kommentti muuten tylsään keskusteluun ja siitä olisi hyvä jatkaa.

Pidetään mielessä!
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Doctor Lecter kirjoitti:Toisin sanoen, minä olin mielestäsi tässä väärässä? Entäpä jos kuittaan johonkin sinun kirjoittaamaasi artikkeliin, jotta: ......
Mistähän sinä nyt sen repäisit, että mielestäni olit väärässä? En missään välissä sanonut niin, vai pystytkö näyttämään tarkan kohdan missä ilmaisisin moisen tietämättäni? Tekstini otti vain kantaa kielenkäyttöösi (ja muidenkin), ei siihen mitä mieltä minä asiasta olen.
Quellervo
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: To Loka 23, 2008 1:24 pm

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

Ärsyttää todella paljon epäkypsä väittely ja asioiden sivusta jauhaminen. Millä tahansa muulla keskustelufoorumilla jota seuraan aktiivisesti ei ole tällaista tyhjänjauhantaa. Voisi tietysti väittää että jo foorumin sisältö aiheuttaa erimielisyyksiä mutta ei se oikeuta asiattomaan keskusteluun asiattomissa topiceissa. Turhauttaa vaan huomata ensin mielenkiintoinen otsikko ja kahden asiallisen viestin jälkeen koko topicin loppusisältö onkin suoraan sanottuna paskanjauhantaa. Hieno idea ja alku tällä palstalla kuitenkin on ollut.
exgod777
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 10:23 am
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja exgod777 »

Minua ärsyttää poikkeuksetta kun asiat menevät vittulun puolellle eli toisen henkikön moittimiseen.
*6 §* Kohtele muita niin, kuin tahtoisit heidän itseäsi kohtelevan.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Hieman kyllä taas ärsyttää se, että tietyt nimimerkit näyttää ihan oikeasti saavan modeilta erityiskohtelua. Enkä tarkoita vaan nyt, vaan jo aiemmin. Onko se sitten reilua, häh?
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Ei :)
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu