Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Kuvassa minä Laku ja Kissalaku masalassa 2010 8)

Kuva
Antifa Free Palestina
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Säälin. Kun kommunismi voittaa järjen, lopputulos on tämä.

Jos olisit aikoinasi tehnyt paremmat valinnat ja unohtanut vasemmistolaisuuden ja siihen liittyvän vihan eri mieltä oleviin, voisit paljon paremmin.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

ASierra kirjoitti: La Helmi 14, 2026 7:12 pm Säälin. Kun kommunismi voittaa järjen, lopputulos on tämä.

Jos olisit aikoinasi tehnyt paremmat valinnat ja unohtanut vasemmistolaisuuden ja siihen liittyvän vihan eri mieltä oleviin, voisit paljon paremmin.
en ole kommunisti ollu ikinä en nää siinä yhtään hyvää asiaa ihan samaa pienen ihmisen alistamista se on kuin hitlerin touhut oli.
olen punikki 8)
Antifa Free Palestina
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kumisilmä kirjoitti: La Helmi 14, 2026 7:50 pm
ASierra kirjoitti: La Helmi 14, 2026 7:12 pm Säälin. Kun kommunismi voittaa järjen, lopputulos on tämä.

en ole kommunisti ollu ikinä en nää siinä yhtään hyvää asiaa ihan samaa pienen ihmisen alistamista se on kuin hitlerin touhut oli.
olen punikki 8)
Punikki sama asia kuin vihavasemmisto. Ainoa tarkoitus on haukkua eri mieltä olevia ja kuvitella, että se oma vasemmistonatsi mielipide olisi se ainoa oikea.

Sinunkin elämä olisi mennyt eri suuntaan, jos et olisi ottanut aatteeksesi marxismia/ kommunismia. Viha synnyttää vain vihaa ja tiedät sen itsekin.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Perilla kirjoitti: La Helmi 14, 2026 10:58 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Helmi 14, 2026 7:50 pm

olen punikki 8)
Punikki sama asia kuin vihavasemmisto. Ainoa tarkoitus on haukkua eri mieltä olevia ja kuvitella, että se oma vasemmistonatsi mielipide olisi se ainoa oikea.
Punikki on Lakun kannalta henkilö, joka on osallistunut punakaartilaisena Tikkurilan taisteluun panssarijunan miehistönä. Kyseinen juna on ollut yli satavuotta piiloitettuna Hakkilaan hiekkamontun raunamille, mutta sitä ollaan kaivamassa esiin ja tuomassa koko loistossaan Hakkilan raidelinjaa pitkin KRP:n Jokiniemen päämajan ohitse, jolloin tyyrpuurin puoleisilla tykeillä ammutaan täyslaidallinen kostoksi lasten raiskauksista ja huumekaupan omimisesta. Panssarijunalla toteutettava Helsingin valtaus saa lisävoimaa pakolaisten ohjaamista panssarivaunuista, jotka ovat erinomaisesti naamioituja maaseudun pikkutieverkostossa huomaamattomasti liikkuviksi, jolloin ne yllättää Helsingin itäsuunnasta:

https://www.youtube.com/watch?v=DpQyJkjzFXo
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mä tajusin just että kuolen ennen juhannusta :cry: aivan hirvee olo voisko se johtua tosta uudesta hepatiitti lääkityksestä.

pitää tehdä testamentti äkäseen.
tästä se 1970 alko minä ja äiti.
ja tähän se 56 vuotta myöhemmin päätty empaattisen sekä väkivaltaisen punikin kapina :|

Kuva

Kuva
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Kevät viimeinen

Jatkuvan tahtoisin päivän tään
Päivän niin lämpöisen
Katseellas poistit sä roudan, jään
Kylmää nyt tunne en
Ja siksi vielä nuo linnut laulavat näin
Vielä kun luonasi oon
Vielä tuo kukka pälvestä päin
Katselee aurinkoon
Mut aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois
Löydä sua viereltäin en
Kohta ei laulu lintujen sois
On kevät viimeinen
Päättyvä päivä on kauneinkin
Ollut näin aina on
Onneain jatkaa jos tahtoisin
Työ on se mahdoton
Vain hetken vielä nuo linnut laulavat näin
Hetken vain luonasi oon
Hetken vain kukka pälvestä päin
Katselee aurinkoon
Ja aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois
Löydä sua viereltäin en
Kohta ei laulu lintujen sois
On kevät viimeinen
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Kumisilmä kirjoitti: Su Helmi 15, 2026 12:30 am mä tajusin just että kuolen ennen juhannusta :cry: aivan hirvee olo voisko se johtua tosta uudesta hepatiitti lääkityksestä.

pitää tehdä testamentti äkäseen.
tästä se 1970 alko minä ja äiti.
ja tähän se 56 vuotta myöhemmin päätty empaattisen sekä väkivaltaisen punikin kapina :|

Kuva

Kuva
Neuvostoliitto tulee kuitenkin aina muistamaan sinut, kuten Moskovan olympialaisten vuoden 1980 Miska-karhun. Kiitämme sinua palvelustasi, mutta ihan vielä et pääse eläkkeelle emalimukista hörppimään earl greytä ja kumoamaan huoneenlämpöistä vodkaa, koska Neuvostoliitossa ei ollut jääkaappeja, eikä varsinkaan pakastimia. Ainoa asia, mikä Neuvostoliitossa toimii, on ihmissuhteet ja vaihtokauppa sekä radio Jerevanin uutissähkeet. Sen vuoksi Neuvostoliitto tulee elämään ikuisesti, vaikka panssarivaunukalustomme onkin tuhottu Ukrainan pelloille.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

vitun kela vitun lumo vitun suomi vitun vittu 8) vitun purra ja vitun juntti savinainen :evil:
Antifa Free Palestina
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:07 am vitun kela vitun lumo vitun suomi vitun vittu 8) vitun purra ja vitun juntti savinainen :evil:
No mikäs nyt painaa mieltä?
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Eskimopuikko kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 1:04 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:07 am vitun kela vitun lumo vitun suomi vitun vittu 8) vitun purra ja vitun juntti savinainen :evil:
Maaninen kausi?

Kysymys Turun Setalle: onko lainsäädäntö siis väärässä, kun työnantaja ei voi syrjiä esimerkiksi homouden, vasemmistolaisuuden tai Setan jäsenyyden perusteella?
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

SariTup kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 5:07 pm
Eskimopuikko kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 1:04 pm
Maaninen kausi?

Kysymys Turun Setalle: onko lainsäädäntö siis väärässä, kun työnantaja ei voi syrjiä esimerkiksi homouden, vasemmistolaisuuden tai Setan jäsenyyden perusteella?
Piri toimii? Alkukuu ja Kelagold vinkunut.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Savinainen vituti ja vituttaa muutenkin tollaset aikuislapset jotka luulee että homous tarttuu jos pistää pride paidan päälle.
inhoan tai sanotaan etten enää oikein jaksa tyhmiä juntteja joita tää maa on täynnä.
älä vatipää hyväksy istu komerossas mut pidä edes pää kiinni jooko.

ei oo piriä ollu hetkeen mut viimeks ku oli ni olikin parasta pariin vuoteen kosteeta ihanaa tahnaa joka potki niin et vieläkin korvissa soi :D
vuokravelka kasvaa kiitos kelan fasististen käytäntöjen ja lumoa kirosin ku ne ei ymmärrä tätä siis että ei oo mun syy vaan kelan syy että velka kasvaa.

toinen puolikas jo hyvässä vauhdissa c-hepatiitti hoidossa enää pari viikkoa sit kuukauden odotus ja testeihin.kaikkiin hepskuihin oon ny saanu kaks rokotusta yks vielä jäljllä.

kyyläsin ja mulkoilin uudestaan Lost tv sarjan tossa ja sehän oli parempi ku muistin 5/5 sarja.
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 7:50 pm ei oo piriä ollu hetkeen mut viimeks ku oli ni olikin parasta pariin vuoteen kosteeta ihanaa tahnaa joka potki niin et vieläkin korvissa soi :D
Reipasta nuaren miähen puhetta. Kunnollinen polakkipiri on ravintolisänä mitä parhain!

Iiro Viinaselta terveisiä! Se on nyt aloittanut kuntonyrkkeilyn. Oli paukuttanut säkkihanskoilla jonkun sarastuslehden viikinkimuijaa larppaavan fasistiämmän silmät mustiksi ja antanut molempiin tissipareihin vasen-oikea-vasen -iskusarjan. Olisi vielä vätänyt kyljetkin paskaksi, mutta oli horo tipahtanut. Kehoitin menemään shootoon, jossa olisi voinut vetää vielä molskissa polvella naamaan pari kertaa. Käyttää punajuuriporkkanamehua doupingina ja syö kaupan grillipistegrillikylkeä 3 palaa joka päivä, mutta ei enää lainkaan perunaa. Ainoat hiilarit tulee punajuuriporkkanamehusta, johon sotkee vielä 7 grammaa kreatiinia sekaan.

Se yksi skp:n tyyppi ilmoitti, että Tammisaareen reissu on 11.05-17.05. Otetaan paljon aseita, viinaa ja pevekkiä mukaan siihen kirsikanväriseen Chevy Vaniin. Voidaan jokin pieni limskapulloon tehty seosräjähdepommi pamauttaa meressä pintapanoksena, koska merivoimatkin tiputtelee sinne syvyyspommeja, eli ovat luonnon paskaajia. Viinanen sitäpaitsi tykkää pitää sitä rambohuivia ja miten pääsee aitoon räiskimistunnelmaan, siis siihen kun 70-luvulla jenkit kirjoittelivat mustalla tussilla hippiliikkeen merkkejä ja lauseita sotilaskypäriinsä, kun olivat laittamassa vinosilmiä lappeelteen. Olen aina pitänyt noista neekereistä, jotka antoivat viidakoissa ja riisipelloilla vyösyöttöisen laulaa oikein kunnolla heroiinin ja Coca-Colan voimalla!
Vastaa Viestiin