Keskustelua koirista (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Koska Marsalkka on vissiin vielä unten mailla vierahilla, vastaan tähän, että olipas todella ikävä käänne. :o
Bruno
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 3:32 pm
Paikkakunta: Oulu

???

Viesti Kirjoittaja Bruno »

Hei
Anteeksi hidasjärkisyyteni, mutta mitä tarkoitat ikävällä käänteellä?
Isäni oli juristi ja tuomari - minä vain turisti ja juomari
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: ???

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Bruno kirjoitti:Hei
Anteeksi hidasjärkisyyteni, mutta mitä tarkoitat ikävällä käänteellä?
Sitähän sillä tarkoitetaan, että kolmen miehen illanviettoon tuli sellainen pikkuriikkisen ikävä käänne.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Bruno
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 3:32 pm
Paikkakunta: Oulu

Yes

Viesti Kirjoittaja Bruno »

Toivottavasti rottis ei saa salmonellaa tai muuta aidsia tai sankkeria. Onneksi se sai edes hetken olla kukkulan kuningas
Viimeksi muokannut Bruno, Pe Joulu 12, 2008 11:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isäni oli juristi ja tuomari - minä vain turisti ja juomari
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Onneksi se sai edes hetken kaasua.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Kaasutuksen jälkeen tuleneekin sitten piikkiä. Tuskinpa tuo kolmikko on miehen päälle käynyt, kellä rotikka mukana. Joku pienen pilin omaava ukko usuttanut munan jatkeensa ihmisten kimppuun.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Törkeää altistaa koiransa vaikka mille basiliskoille, JOS nämä on jotain ulkomaaneläviä olleet. :?
Kataja
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:58 pm

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Ulkomailtahan tuo rotikkarotukin on lähtöisin, mutta pitäisikö näiden vierasperäisten koirarotujen kohdalla puhua sitten vaikka jalostuttajista esim. "Jalostuttaja puri rikastuttajia" ?
Viimeksi muokannut Kataja, Pe Joulu 12, 2008 11:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Olisi kylä kuitenkin kiva tietää tarkemmin, mitä tätä juttua ennen tapahtui, kokiko mies vain kolmikon uhaksi vai uhkailivatko he, vai oliko mies vaan jostain syystä vittuuntunut ja määräsi koiransa hyökkäämään?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Ihme, että ei ole alkanut vinkuminen, että :arrow: "-Saatanan vartijat, pitäis haastaa eläinrääkkäyksestä..." :?:

:D Ei varsinaisesti vituta, mutta ketuttaa kun osa jengistä tuntuu muistavan vartijoiden ja poliisien mokat, mutta kukaan ei tunnu muistavan, että hyvää siellä ollaan tekemässä.
Tosin kuka sitten millaisellakin ammattitaidolla, mutta silti...

...Ja ihan paska koira. Kunnon otus olis purru, vaikka siihen kasaan olis työnnetty niin paljon kaasua, että siellä on ihmisienkin jo liki mahdotonta olla.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Ihan oikeinhan se vartija on menetellyt, mutta koiran isäntä on silti idiootti.
Ei koiraa kuulu usuttaa kenenkään kimppuun oli tämä minkä värinen tai mistä päin maailamaa takaisin. Sitä paitsi väkivalta ei koskaan ole hyvä ratkaisu käytti siinä omia nyrkkejään tahi sitten koiraansa.

En puolusta näitä maahanmuuttajia mitenkään, mutten myöskään jaksa niitä haukkua, koska niissäkin on niitä hyvä tyyppejä ja se enemmistö vain pilaa loppujen maineen tekemisillään.

Sitäpaitsi useita juttuja täällä lukeneena alkaa tympiä tuo ulkomaalaisviha. Joo vihatkaa ihan rauhassa, mutta pitäkää sitten mölyt mahassanne. Ja ei, mä en hyväksy maahanmuuttajien tekemiä rikoksia alkuunkaan ja toivoisin, että poliisi puuttuisi niihin yhtä hanakasti kuin näihin meidän omiin kotimaisiin rötöstelijöihin.

Sitä paitsi olishan nuo koiran kimppuunsa saaneet voineet olla vaikka densuja tai romaneja. Mutta vielä pahempi olis ollu, jos se rakki olis käyny jonkun puolustuskyvyttömän päälle, kuten vaikkapa lapsen päälle, olisiko sekin ollut yhtä hienoa?
Joo anteeksi mutta pelkään isoja koiria, enkä yhtään tykkää näistä jotka hankkii ison koiran, koska haluavat sillä kompensoida vehkeensä kokoa.
Viimeksi muokannut Yavanna, Pe Joulu 12, 2008 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Juu, vielähän ei käsittääkseni ole selvyttää, olivatko nää kolme miestä etnistä vähemmistöä vaiko ei. Tai ylipäätäänkään mitä laiturilla ja vaunussa on tapahtunut. Ehkä tosiaan 45-vee on koittanut hoitaa maastakarkoitusta rotikan avulla - voi rotikkaparkaa.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Yleisen kokemuksen mukaan maahanmuuttajat pelkäävät koiria kuin ruttoa. On epäuskottavaa että rotikantaluttajan kimppuun kukaan täysjärkinen suomalainenkaan hyökkäisi. Johtopäätös: joko piripäät saivat ansionsa mukaan tai sitten jalostuttaja usutti koiransa viattomien lökäpöksyjen/pitkätukkien/rikastuttajien/vaemmistoradikaalien kimppuun.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
siskopuoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Syys 27, 2008 12:38 am

Viesti Kirjoittaja siskopuoli »

Eikös siellä metroissa ole kamerat et poliisit näkee mitä siellä alunperin tapahtu?
Kosminen
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: La Elo 02, 2008 7:55 pm
Paikkakunta: Pellon laita

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

Mitenkähän tää nyt mahtaa olla...

http://www.vartti.fi/artikkeli/c8988c96 ... 0b6ca84567
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Vastaa Viestiin