Tehoaa ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin hoidot. Raitistuminen on vain ja ainoastaan mahdollista, kun ihminen itse kokee enemmän epämukavuutta juomisesta/narkkaamisesta kuin juomattomuudesta/narkkaamattomuudesta. Kaikille tämä raja ei tule koskaan vastaan, ja silloin tuoni vie.
Tietysti tässä on mukana se komponentti, että ihminen ei täysin hallitse itseään. Sen takia esimerkiksi Nykänen koki vankilatuomionsa hyvänä kautena, kun pääsi siellä eroon jatkuvasta kännäämisestä. Tätä aspektia voisi hyödyntää enemmän näissä hoitoyritelmissäkin.
Päihdekuntoutus hoitaa asiakkaitaan eteerisillä öljyillä, myös äänimaljahoitoa tarjolla
- devil_doll
- Axel Foley
Re: Päihdekuntoutus hoitaa asiakkaitaan eteerisillä öljyillä, myös äänimaljahoitoa tarjolla
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
siiantaika
- Vic Mackey
Re: Päihdekuntoutus hoitaa asiakkaitaan eteerisillä öljyillä, myös äänimaljahoitoa tarjolla
No se johtunee siitä, että kun oikeasti kehittää fyysisen riippuvuuden alkoholiin, niin viinan juominen on ainoa tapa päästä jatkuvasta kivusta ja kaikesta muusta eroon.devil_doll kirjoitti: To Helmi 19, 2026 1:31 am Tehoaa ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin hoidot. Raitistuminen on vain ja ainoastaan mahdollista, kun ihminen itse kokee enemmän epämukavuutta juomisesta/narkkaamisesta kuin juomattomuudesta/narkkaamattomuudesta. Kaikille tämä raja ei tule koskaan vastaan, ja silloin tuoni vie.
Minusta tässä pitäisi tutkia petoksen mahdollisuutta. Nämä eteeriset öljyt ovat hyvin yleinen bisnes pyramidihuijareille ja sensellaisille. Onko siellä joku Zinzino-öljyttäjä kusettamassa valtiolta ja potilailta rahat pois?
Ei tää sinänsä ole uusi juttu, jo ysärin lopussa kun tuli ajokorttilakiin muutos päihdeseurannasta oli näitä vastaavia. Tai silloin aluksi oli ns. rattiryhmä eli tälläisiä hei, olen risto ja olen rattijuoppo tapaamisia. Sen vaihtoehtona sai ainakin kotkassa valita meneekö a-klinikan akupunktio hoitoon.
Mä paloin ratista -99 ja valitsin sen akupunktion, käytännössä se oli 12 x 20min neulat korvissa pan-huilu musaa sellasessa lepotuolissa ja thats it. Kortin sai takasin kun ton performanssin suoritti.
En tiedä miten se asiaan liittyi mutta muistan ettei se ollu ollenkaan vastenmielinen homma, tuli kauhean raukea ja rauhallinen fiilis.
Mä paloin ratista -99 ja valitsin sen akupunktion, käytännössä se oli 12 x 20min neulat korvissa pan-huilu musaa sellasessa lepotuolissa ja thats it. Kortin sai takasin kun ton performanssin suoritti.
En tiedä miten se asiaan liittyi mutta muistan ettei se ollu ollenkaan vastenmielinen homma, tuli kauhean raukea ja rauhallinen fiilis.