Mies voi saada äkillisen ejakulaation, jos jotain työnnetään hänen peräsuoleensa ja osutaan eturauhaseen. (Olettaisin että liukastetta käyttäen) Sillä ei ole mitään merkitystä onko mies hetero vai homo, ja onnko hän viehättynyt hänet tavalla tai toisella penetroivaan tahoon.KumiJalkine kirjoitti: Ke Helmi 18, 2026 2:54 pmOnkohan tuo oikeasti noin? Nimittäin mies nyt ei ainakaan kiihotu, jos joku väkisin työntelee perseeseen ellei ole sitten hintti ja tykkää siitä.Bird kirjoitti: Ke Helmi 18, 2026 1:45 am Esimerkiksi moni hyväksikäytetty syyllistää itseään, koska vaikka fysiologisesti kiihottui hyväksikäyttötilanteessa.
Kuitenkin; tutkimuksissa on selvästi osoitettu, että hyväksikäytön aikana uhri voi kokea kehollista kiihottumista tai mielihyvän kaltaisia reaktioita, vaikka ei halua tilannetta eikä ole siihen suostunut. Nää asiat eivät tee teosta vähemmän rikollista.
Lisäksi esim. traumaa alitajuisesti toistaessa voi helpommin päätyä tilanteisiin, joissa tulee uudelleen kaltoinkohdelluksi ja hyväksikäytetyksi. Sekin on traumareaktio eikä sen "kokijan" oma syy. Jotkut voi itse kokea, että "tää on sitä mitä mä haluan", vaikka kyseessä voi oikeasti olla trauman toistamispakosta, mitä yksikään traumatisoitunut ei itse valitse, vaikka siltä saattaa välillä tuntuakin.
Jälkimmäinen varmasti totta.
Raiskattavan naisen genitaalit saattavat erittää liukaste-eritteitä. Lisääntymisterveys on niin tärkeää, että keho tekee kaikkensa välttääkseen vauriot.
Koska jotkut naiset innostuvat seksistä kauhuelokuvan perään, epäilen että pelkokin voi eritteitä saada erittymään.
Mutta ihmistä ei voi syyllistää kehonsa mekaanisista toiminnoista. Syyllinen on aina se, joka tekee asioita ihmiselle jonka valinnanvapaus on poistettu tavalla tai toisella.