Minähän vaan spekuloin. Siittähän täällä on kysymys.Bird kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:37 pmHuokaus. Näytä ihmeessä mainitsemasi esimerkki ja kerro samalla mitä minä "tuomitsen". Mulla ei ole nimittäin hajuakaan mihin sun tyylisiin nimimerkkeihin ja esimerkkeihin edes viittaat. Tulkitsetko sä nyt omiasi ja sitten puutut täällä muiden spekuiluun?JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:25 pmMinun tyylisiä esimerkkejä löytyy ennen henkilön kuolemaa ketjujen alusta kymmeniä.. en tiedä miksi jonkun eri alan asiantuntijan pitäisi keksiä tarinoita eikä voi pysyä esim poliisin kertomissa faktoissa. Ketä se auttaa?Bird kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:20 pm
Jos se menee sinun mielestäsi niin hirveästi yli, että ei edes järki riitä selittämään, se ei tarkoita, että kaikki muutkin kokisivat näin.
Kai tiedät myös sen, että minfossa kirjoittaa (niiden aiemmin mainitsemiesi kallujen lisäksi) myös monia eri alojen asiantuntijoita, jotka ei heittele asioita lonkalta, kuten sinä nyt taisit tuossa esimerkissäsi tehdä.
Miksi seurata tätä ketjua tai ylipäänsä Minfoa, jos se spekulointi niin paljon porstuaa kiristää. Elämä on valintoja täynnä.
Ja ps. tuo minun tyylinen esimerkki löytyy jo täältä langasta lähes identtisenä - miksi nyt tuomitset sen? sehän voisi olla jonkun asiantuntijan lausunto?
Tarkenna myös ihmeessä liittyykö nämä sun kirjoitukset siihen mainitsemaani huhuun vai mihin, ehkä kallujen mainitsemiseen? Koska sekään ei kirjoituksistasi tule selville.
Vauvansa betoniin paiskannut isä, 32, uhkasi tappaa poliisin
Re: Synkkä epäily: Isä paiskasi vastasyntyneen betonilattiaan Oulussa
Ollut vuosia. Lienet tapajanarkin läheinen. Loukkaiko joku sanomani ja jos niin miksi?JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:32 pmnyt korkki kiinniJaguaari2 kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:30 pm Mahtava asia. Miten idioottimaista kirjoittaa tai kyseenalaistaa tällaista? Sitten vaan palkataan jokaista vankia varten valvoja, ja heidän tilalle ja tuutaajaksi valvoja, vittu haloo. Sairaalassa kuolee ja tehdään itsemurhia, samoin vaniloissa, se vain om näin ja kuuluu ollakin. Hienoa että tämä mätisäkki kuoli.
Eiku lähinnä että aika paljon typoja on noissa sun viesteissäs. Ja täällähän hänen läheinen jo kirjoitti ettei hän käyttänyt aineita, miksi narkki?Jaguaari2 kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:42 pmOllut vuosia. Lienet tapajanarkin läheinen. Loukkaiko joku sanomani ja jos niin miksi?JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:32 pmnyt korkki kiinniJaguaari2 kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:30 pm Mahtava asia. Miten idioottimaista kirjoittaa tai kyseenalaistaa tällaista? Sitten vaan palkataan jokaista vankia varten valvoja, ja heidän tilalle ja tuutaajaksi valvoja, vittu haloo. Sairaalassa kuolee ja tehdään itsemurhia, samoin vaniloissa, se vain om näin ja kuuluu ollakin. Hienoa että tämä mätisäkki kuoli.
Viimeksi muokannut JuristiKö, Ti Helmi 24, 2026 11:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:43 pmEiku lähinnä että aika paljon typoja on noissa sun viesteissäs.
Ok. Mikä harmitti nyt eniten? Syyllisen haukkuminen? Hän vammautti vauvan???? , mo utta harmittele typoja, mä suren vauvaa ja tyhmää blondia joka oli tän kanssa.
Jos nyt yrittäisi edes "keskustella" palstalla niin että siittä saisi jotain selvää.Jaguaari2 kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:48 pmOk. Mikä harmitti nyt eniten? Syyllisen haukkuminen? Hän vammautti vauvan???? , mo utta harmittele typoja, mä suren vauvaa ja tyhmää blondia joka oli tän kanssa.
Siis sinä saat spekuloida ja siitä on apua, mutta me muut ei saada, koska meidän spekuloinneista ei ole apua. Jep jep.JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:42 pm
Minähän vaan spekuloin. Siittähän täällä on kysymys.
Olet ilmeisesti trolli, joten jätän tämän osaltani tähän.
Ps. Muokkasin jo edellisestä kirjoituksestani suurimman osan pois ja lisäsin, että ei tarvitse vastata. Ei tarvitse vastata tähänkään.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Sinun pointtisi oli että jos lukee minfoa tulee kestää spekulointia ja tarinoiden keksimistä. Jos sinun viesteihin ei saa vastata kriittisesti ja alat kirjoittelemaan että älä vastaa tähän olet kyllä väärässä ryhmässä.Bird kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:57 pmSiis sinä saat spekuloida ja siitä on apua, mutta me muut ei saada, koska meidän spekuloinneista ei ole apua. Jep jep.JuristiKö kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:42 pm
Minähän vaan spekuloin. Siittähän täällä on kysymys.
Olet ilmeisesti trolli, joten jätän tämän osaltani tähän.
Ps. Muokkasin jo edellisestä kirjoituksestani suurimman osan pois ja lisäsin, että ei tarvitse vastata. Ei tarvitse vastata tähänkään.
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Isi matkasellissä kuunteli, ku pojat ikkunasta huuteli. Tervemenoa 
-
tuomittumurhasta
- Sabrina Duncan
Ei varmaan mene kauaa, kun taloon haetaan taas väkivaltaista isäpuolta tilalle.
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Mukavasti näyttää tutkintavangilla olevan ripustuspisteitä tukevasta naulakosta alkaen ja virtajohtoa telkkarista jos ei ole mielenkiintoa vaatteista askarrella hirttoköyttä. Tuollainen matala istumahirttäytyminen on ilmeisen tuskaton ja moni tekeekin sellaisen vahingossa puuhatessaan autoerotiikan parissa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nyt alkaa sitten uhrin syyllistäminen ja hukkuminen. Seuraavaksi haukut häntä pirihxxxsi ja ties miksi. Kaiken sen keksit omasta pääkallostasi, koska se on sinusta hauskaa, kun kerranki pääset avautumaan.tuomittumurhasta kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:42 am Ei varmaan mene kauaa, kun taloon haetaan taas väkivaltaista isäpuolta tilalle.
Oliko jossain että Aleksi oli aiemmin käyttäytynyt väkivaltaisesti uhria kohtaan niin että uhri valitsi alunperin väkivaltaisen kaverin? Ei ainakaan 10 vuoteen ole tapellut kun ei ole tuomittu edelliseen 10 vuoteen.
Viimeksi muokannut nilpertti, Ke Helmi 25, 2026 12:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Johan tässä on aika monta kymmentä viestiä puolusteltu siittä että jos tätä ryhmää lukee tulee nuo keksityt tarinat sietää ja tarinoita voi keksiä, kuuluu asiaan.nilpertti kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:48 amNyt alkaa sitten uhrin syyllistäminen ja hukkuminen. Seuraavaksi haukut häntä pirihxxxsi ja ties miksi. Kaiken sen keksit omasta pääkallostasi, koska se on sinusta hauskaa, kun kerranki pääset avautumaan.tuomittumurhasta kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:42 am Ei varmaan mene kauaa, kun taloon haetaan taas väkivaltaista isäpuolta tilalle.
Sitten kun kyseenalaistat että onko tuo ok ja mitä tuo auttaa alat saamaan uhkausviestejä ja että älä vastaa mulle enää mitään jne jne.
Erehdyin itsekin vastaamaan nimimerkille JuristiKÖ, mutta nopeasti tajusin, että se on trolli.Jaguaari2 kirjoitti: Ti Helmi 24, 2026 11:48 pmOk. Mikä harmitti nyt eniten? Syyllisen haukkuminen? Hän vammautti vauvan???? , mo utta harmittele typoja, mä suren vauvaa ja tyhmää blondia joka oli tän kanssa.
Vääristelee myös muiden kirjoituksia, lukee miten sattuu tai tulkitsee aivan päin hlvettiä, keksii itse juttuja ja kärppänä odottelee ainakin tässä ketjussa seuraavaa, jota trollata.
Kannattaa siis ignoorata koko tyyppi.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Sitähän tämä koko ryhmä on? itse olet tehnyt ihan samaa. välissä puolustelet että tuo on aivan ok jos täällä on ja välissä selität että se ei ole ok. koita nyt päättää.Bird kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 1:13 amVääristelee myös muiden kirjoituksia, lukee miten sattuu tai tulkitsee aivan päin hlvettiä, keksii itse juttuja