HS: Espoolaiskoulun rehtoriksi valittiin musliminainen
Re: HS: Espoolaiskoulun rehtoriksi valittiin musliminainen
On hieno aloittaa aamu kun koulun keskusradiosta alkaa minareettijoiku.
Onko sinulla jotain lähdettä,että näin kävisi? Jotain muuta kuin omaa ihmisvihaan perustuvaa pelkoa.McCall kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:44 pm On hieno aloittaa aamu kun koulun keskusradiosta alkaa minareettijoiku.
Älä anna pelolle valtaa. Miksi Sanna Marin sitten halusi väliseinän oikeudenkäyntiin vaikka ulkomailta rahdattu avaruuskirurgi on niin hieno?'
Hä? Selitä, älä anna pelolle valtaa niin kauan ennen kuin se vettä hylkivän kikkaratukan omistaja on sinun ovesi takana.
Kerro nyt se perustelu?
Joka ei liity ketjun aiheeseen millään tavoin. Espoolaiskoulun rehtori ei ole ahdistellut Sanna Marinia ja sinulla ei ollut siis lähdettä sille, että koulussa kuunneltaisiin aamuisin mineraatijoikuja.
No katso sen Wannabe-muslimin kuvaa, siinä on lähdettä ihan tarpeeksi.Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:55 pmJoka ei liity ketjun aiheeseen millään tavoin. Espoolaiskoulun rehtori ei ole ahdistellut Sanna Marinia ja sinulla ei ollut siis lähdettä sille, että koulussa kuunneltaisiin aamuisin mineraatijoikuja.
Eli jos koulun rehtorina olisi satanisti niin aamuisin kuunneltaisiin death metallia? Edelleenkään ei ole mitään lähteitä, muuta kuin pelokkaiden mielikuvitus. Miksi pelkäätte erilaisuutta?BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:58 pmNo katso sen Wannabe-muslimin kuvaa, siinä on lähdettä ihan tarpeeksi.Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:55 pmJoka ei liity ketjun aiheeseen millään tavoin. Espoolaiskoulun rehtori ei ole ahdistellut Sanna Marinia ja sinulla ei ollut siis lähdettä sille, että koulussa kuunneltaisiin aamuisin mineraatijoikuja.
Maailma on pilalla.
Suomessa on muslimieita ja musliminaisia ollut ainakin 1800-luvun puolivälistä saakka. Joukossa on ollut opettajiakin.
Asiassa ei pitäisi olla mitään ihmettelemistä, koulutetut ja osaavat ihiset etenevät urallaan riippumatta missä käyvät rukoilemassa.
Enemmän odottaisin milloin tulee ensimmäinen poliisipäällikkö, joka on julkisesti musimi.
Asiassa ei pitäisi olla mitään ihmettelemistä, koulutetut ja osaavat ihiset etenevät urallaan riippumatta missä käyvät rukoilemassa.
Enemmän odottaisin milloin tulee ensimmäinen poliisipäällikkö, joka on julkisesti musimi.
Siitä se sitten lähtee...ihan sama vaikka olisi mikä uskonnoltaan mutta ulkoiset tunnusmerkit pitäisi työssä kieltää.Onhan noiden takia tehty ihan ihmeellisiä muutoksia juhliin kouluissa.
Jos mun lapsi olisi tuossa koulussa niin olisin ehkä valmis vaihtamaan koulua hänelle.
Jos mun lapsi olisi tuossa koulussa niin olisin ehkä valmis vaihtamaan koulua hänelle.
Saako miesopettaja pukeutua kuten haluaa? Totta kai, sanot. No Vihtori -paita, ratsastushousut ja kappisaappaat? Kasvoja koristaisivat pienet viikset? Juhlapäivinä mustat housut, sinapinruskea - okra irtotakki käsivarsinauhalla jossa hakaristi?Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:44 pm
Totta kai hän saa pukeutua kuten haluaa. Oletko sinä joku uskonnollinen poliisi joka tarkkailee miten naiset saavat pukeutua?
Tottakai - niin... Pystytkö edes vastaamaan tähän? Totta kai...?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Naisten puolesta, kun naiset eivät itse tajua pelätä.Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:19 pmEli jos koulun rehtorina olisi satanisti niin aamuisin kuunneltaisiin death metallia? Edelleenkään ei ole mitään lähteitä, muuta kuin pelokkaiden mielikuvitus. Miksi pelkäätte erilaisuutta?BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:58 pmNo katso sen Wannabe-muslimin kuvaa, siinä on lähdettä ihan tarpeeksi.Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:55 pm
Joka ei liity ketjun aiheeseen millään tavoin. Espoolaiskoulun rehtori ei ole ahdistellut Sanna Marinia ja sinulla ei ollut siis lähdettä sille, että koulussa kuunneltaisiin aamuisin mineraatijoikuja.
Eniten mua ihmetyttää se, että vaikka sä olisit kuinka vakaumuksellinen kristitty tai joku siihen lahkoon kuuluva, ei se näy ulospäin. Mun luona käy aika säännöllisesti Jehovia, eikä se mua haittaa. Saa ne tossa höpöttää.
Muslimeilla taas se näkyy vahvasti ulospäin pelkästään ulkonäössä. Miksi? Täällä ei varmaan kauheesti ole muslimeita vastaamassa, mutta kiinnostaisi tietää.
Muslimeilla taas se näkyy vahvasti ulospäin pelkästään ulkonäössä. Miksi? Täällä ei varmaan kauheesti ole muslimeita vastaamassa, mutta kiinnostaisi tietää.
Mitäköhän muslimi miehet ajattelee tästä naiset 
Valkoinen Suomi
Minähän olen vastannut. En lähde mihinkään ohi aiheen öyhötyksiin mukaan. Minun puolestani saa. Koulun kantaa voit kysyä suoraan koulusta tai paikalliselta sivistystoimenjohtajalta. On Suomessa varmaan ollut pieniviiksiä miehiä rehtoreina.Sverdlov kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:44 pmSaako miesopettaja pukeutua kuten haluaa? Totta kai, sanot. No Vihtori -paita, ratsastushousut ja kappisaappaat? Kasvoja koristaisivat pienet viikset? Juhlapäivinä mustat housut, sinapinruskea - okra irtotakki käsivarsinauhalla jossa hakaristi?Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 6:44 pm
Totta kai hän saa pukeutua kuten haluaa. Oletko sinä joku uskonnollinen poliisi joka tarkkailee miten naiset saavat pukeutua?
Tottakai - niin... Pystytkö edes vastaamaan tähän? Totta kai...?
No varmaan ovat suvaitsevaisempia kuin tämän palstan uskonnolliset poliisit.