HS: Espoolaiskoulun rehtoriksi valittiin musliminainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
BillyHill
Jack Bauer

Re: HS: Espoolaiskoulun rehtoriksi valittiin musliminainen

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Nokus kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:49 pm Mitäköhän muslimi miehet ajattelee tästä naiset 🤔
Eiköhän niillä ole jo kiviä kerättynä valmiiksi ja raipat rasvattu kondikseen.
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Lauha kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:48 pm Eniten mua ihmetyttää se, että vaikka sä olisit kuinka vakaumuksellinen kristitty tai joku siihen lahkoon kuuluva, ei se näy ulospäin. Mun luona käy aika säännöllisesti Jehovia, eikä se mua haittaa. Saa ne tossa höpöttää.

Muslimeilla taas se näkyy vahvasti ulospäin pelkästään ulkonäössä. Miksi? Täällä ei varmaan kauheesti ole muslimeita vastaamassa, mutta kiinnostaisi tietää.
Ihmetteltkö ylipäätään naisten huivin käyttöä? Suomessa on naiset käyttäneet huivia iät ajat ilman suurempia kummasteluja. Myös kristityissä kirkkokunnissa on suuntauksia joissa naisten hiukset tulee olla peitetty ainakin kirkossa ollessa.
transvest
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja transvest »

Cielo kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 5:16 pm SETA tosin ei tähän muslimikuvioon sovi: muslimeille on vain biologisia miehiä tai naisia ja heterosuhteita, ei siinä keksitä mitään uusia yhdistelmiä tai vaihtoehtoja. Toki heillä Jumala ei ole näkökykyinen pimeään aikaan, sitä ei tiedä mitä kaikkea öisin on sallittua tehdä, mutta koulua käydäänkin yleensä auringon jo suurinpiirtein noustua.
Setaa ja sateenkaariliikettä ei ole enää vuosiin kiinnostanut homot ja lesbot. Ainoa mikä niitä kiinnostaa, on sukupuoltaan vaihtaneet: transnaiset, transmiehet ja "muunsukupuoliset". Edellä mainitut ryhmät ovat uhrihierarkian huipulla. Muut käännytetään jotakuinkin ovelta. Nim. kokemusta omaava.

Iranissa homoille annetaan kaksi vaihtoehtoa: pakkoleikkaus "naiseksi" tai sitten kuolema. Kai tätä samaa tulee ennenpitkään Suomeenkin ja tämähän sopii hyvin Setan agendaan.

Mutta itse topikin asiasta. Hyvin kyseenalaista, että muslimi-ideologian omaavia ihmisiä aletaan valitsemaan kasvatus-ja koululaitoksen johtopaikoille. Ei tarvitse olla penaalin terävin kynä tajutakseen, mitä kaikkea tästä seuraa pitkällä juoksulla.
Viimeksi muokannut transvest, Ke Helmi 25, 2026 7:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inkaa
Sofia Karppi

BillyHill kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:53 pm
Nokus kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:49 pm Mitäköhän muslimi miehet ajattelee tästä naiset 🤔
Eiköhän niillä ole jo kiviä kerättynä valmiiksi ja raipat rasvattu kondikseen.
Ainakin tällä palstalla näyttää suurta ahdistusta aiheuttavan naisten pukeutuminen ja nainen rehtorina. Siitä tulisi miesten päättää miten naiset saavat pukeutua, niinkö?
Lauha
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Lauha »

Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:53 pm
Lauha kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:48 pm Eniten mua ihmetyttää se, että vaikka sä olisit kuinka vakaumuksellinen kristitty tai joku siihen lahkoon kuuluva, ei se näy ulospäin. Mun luona käy aika säännöllisesti Jehovia, eikä se mua haittaa. Saa ne tossa höpöttää.

Muslimeilla taas se näkyy vahvasti ulospäin pelkästään ulkonäössä. Miksi? Täällä ei varmaan kauheesti ole muslimeita vastaamassa, mutta kiinnostaisi tietää.
Ihmetteltkö ylipäätään naisten huivin käyttöä? Suomessa on naiset käyttäneet huivia iät ajat ilman suurempia kummasteluja. Myös kristityissä kirkkokunnissa on suuntauksia joissa naisten hiukset tulee olla peitetty ainakin kirkossa ollessa.
Pointti on se, että Suomessa saa päättää käyttääkö huivia tänään tai huomenna. Tänään voi käyttää, huomenna ei. Siihen kaikilla pitäisi olla vapaus, eikä mennä jonkin kirjan mukaan, että miesten halujen takia naisten pitää peittää itsensä.
Inkaa
Sofia Karppi

Lauha kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:56 pm
Pointti on se, että Suomessa saa päättää käyttääkö huivia tänään tai huomenna. Tänään voi käyttää, huomenna ei. Siihen kaikilla pitäisi olla vapaus, eikä mennä jonkin kirjan mukaan, että miesten halujen takia naisten pitää peittää itsensä.
Tämä rehtori tuskin pitää huivia pakotettuna, vaan siksi,että itse haluaa. Luulen, että musliminaiset haluavat noudattaa uskontoaan ja pukeutua huiviin ja onhan niitä myös jotka eivät halua noudattaa ja eivät käytä huivia. Pitäisikö siis huivien käyttö kieltää naisilta? :roll:
Lauha
Sabrina Duncan

Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:58 pm
Tämä rehtori tuskin pitää huivia pakotettuna, vaan siksi,että itse haluaa. Luulen, että musliminaiset haluavat noudattaa uskontoaan ja pukeutua huiviin ja onhan niitä myös jotka eivät halua noudattaa ja eivät käytä huivia. Pitäisikö siis huivien käyttö kieltää naisilta? :roll:
Maailmassa on maita, missä tätä asiaa ei kysytä.
Inkaa
Sofia Karppi

Lauha kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 8:00 pm
Tässä ketjussa kuitenkin ollaan espoolaisessa koulussa.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

transvest kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:53 pm
Cielo kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 5:16 pm SETA tosin ei tähän muslimikuvioon sovi: muslimeille on vain biologisia miehiä tai naisia ja heterosuhteita, ei siinä keksitä mitään uusia yhdistelmiä tai vaihtoehtoja. Toki heillä Jumala ei ole näkökykyinen pimeään aikaan, sitä ei tiedä mitä kaikkea öisin on sallittua tehdä, mutta koulua käydäänkin yleensä auringon jo suurinpiirtein noustua.
Setaa ja sateenkaariliikettä ei ole enää vuosiin kiinnostanut homot ja lesbot. Ainoa mikä niitä kiinnostaa, on sukupuoltaan vaihtaneet: transnaiset, transmiehet ja "muunsukupuoliset". Edellä mainitut ryhmät ovat uhrihierarkian huipulla. Muut käännytetään jotakuinkin ovelta. Nim. kokemusta omaava.

Iranissa homoille annetaan kaksi vaihtoehtoa: pakkoleikkaus "naiseksi" tai sitten kuolema. Kai tätä samaa tulee ennenpitkään Suomeenkin ja tämähän sopii hyvin Setan agendaan.

Rautanaamafemakkoja ei kiinnosta musliminaisten oikeudet ollenkaan, ainostaan nuslimimiesten. Tällaista feninismiä vasemmistossa.

Joku betamiehes näköjään ulisee siitä, miten mahtavaa on kun muslimimies saa päättää naisen pukeutumisesta: lopputulos on säkitetyt naiset ja huivilla peitetyt lapset.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kuvassa on Mainingin koulun rehtori Suaad Onniselkä, ensimmäinen islamistirehtori koko Euroopassa. Suaad on viisitoista vuotta indoktrinoinut lapsia syvään muhamettilaisuuteen kirjoittaen mm. oppikirjoja asiasta. Mainingissa S2-oppilaita on noin 50%, joten onnea lopuille
kantasuomalaislapsille. Eipä tosin tarvitse enää kiistellä suvivirrestä, joulujuhlista tai ramadanin vietosta eikä sianlihan määrästä kouluruoassa. Ei sitten ihmetellä, mistä niitä jengiläisiä ja espoolaismiehiä sikiää. Ja kyllä, me teemme tämän ihan itse
https://x.com/hederoxe/status/2026547134963531979

Faktaa tai spekulaatiota, veikkaan ensimmäistä

Edit: En olisi ikinä uskonut, että tälle palstalle löytyy "henkilö" joka puolustaa muslimeja opettajan virassa, tai missään muussakaan
Lauha
Sabrina Duncan

Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 8:08 pm
Lauha kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 8:00 pm

Tässä ketjussa kuitenkin ollaan espoolaisessa koulussa.
Ollaan toki, eikä mulla ole mitään ongelmia uskontojen suhteen noin muuten, kuten sanoin, käy täälläkin Jehovat. Mä pystyn puhumaan erilaisten suuntausten kanssa, itse olen agnostikko. Ja tiedän, että kristinuskon perusteella on kuusisataa vuotta sitten poltettu ihmisiä roviolla ja kaikkea muuta, väkivaltaisiksi nää menee jossain vaiheessa.

Mutta ihan oikeasti, naisten asema ja miehen auktoriteetti on globaalisti muslimeiden keskuudessa aika erilainen kuin mihin länsimaissa on totuttu.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Betamiehet haluavat elää maailmassa, jossa saavat määrätä naisen pukeutumisesta ja yleensäkin kaikesta. Pimppaa saa koska haluaa ja naisen haluilla ei ole väliä.

Siksi larppaavat nuslimeja.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Haades
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Haades »

WalkingDisaster kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 8:19 pm En olisi ikinä uskonut, että tälle palstalle löytyy "henkilö" joka puolustaa muslimeja opettajan virassa, tai missään muussakaan
Kyllä muslimit voivat olla opettajan virassa mutta ei Suomessa.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
DJ M€atballz

Viesti Kirjoittaja DJ M€atballz »

Puntari kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:34 pm Suomessa on muslimieita ja musliminaisia ollut ainakin 1800-luvun puolivälistä saakka. Joukossa on ollut opettajiakin.
Asiassa ei pitäisi olla mitään ihmettelemistä, koulutetut ja osaavat ihiset etenevät urallaan riippumatta missä käyvät rukoilemassa.

Enemmän odottaisin milloin tulee ensimmäinen poliisipäällikkö, joka on julkisesti musimi.
Taas kerran tämä "perustelu" jota toistetaan vuodesta toiseen.😂

Suomessa satoja vuosia asuneet muslimit (pääasiassa venäjän tataareja) eivät liity millään muotoa nykymenoon. Täysin eri porukkaa. He ovat integroituneet onnistuneesti yhteiskuntaan eivätkä pidä itsestään meteliä. Kauppiaita, liikemiehiä, urheilijoita ja kulttuurin alalla.
Vasemmisto ei myöskään ole heistä kiinnostunut juurikin tästä syystä.
Vasuriöyhöjen kannattaisi jättää heidät retoriikassaan ihan rauhaan.
Nokus
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Inkaa kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 7:50 pm
No varmaan ovat suvaitsevaisempia kuin tämän palstan uskonnolliset poliisit.
Niin suvatsevaisevia kun Afganistanin miehet!
Valkoinen Suomi
Vastaa Viestiin