Ross Sullivan kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 8:19 pm
Bird kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 8:05 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 8:00 pm
Bodom-osioon ei saa osallistua ellei ole lukenut vähintään viittä Bodom-aiheista kirjaa tai muista esitutkintapöytäkirjan sisältöä sanasta sanaan.
Ai hitto vieköön, mähän siis rikon täällä rajoja! Pitääkö pyytää anteeksi? (En pyydä.

)
Mä olen sallivainen ja inhimillinen! Tärkeintä kuitenkin on, että et kirjoita osioon mitään ennen kuin olet lukenut kaikki alueen viestit vuodesta 2008. Sen lisäksi olisi hyvä, että käyt jututtamassa vähintään Olavi Kivilahden omaisia, Gyllströmin sukulaisia ja laadit Longan suvusta selvitykseen hetkeen, jolloin Roben van der Arsenlofhen saapui retkikuntineen Hollannista Turkuun 1587.
Varoitan kuitenkin, että LexVeritas saattaa lähettää sinulle dickpicin siitä huolimatta.
Hyvä, että olet; niin mäkin. Mutta en siis silti koskaan tule olemaan todesta otettava minfo-kirjoittaja tietyllä mittarilla.
Pitää ehkä hankkia äkkiä traumapsykoterapiaa, että pääsen tämän tiedon aiheuttamasta ulkopuolisuuden tunteestani. Breivik'kin kärsi ulkopuolisuuden tunteesta jo teininä ja kaikkihan tietää miten siinä kävi. Mä en millään jaksais manifestejäkään kirjoitella.
Tulikin tosta kirjoituksestasi mieleeni, että piti lukemani ajatuksella se LexVeritasin uusin (?) kommentti.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell