Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Muuten älynväläyksiä kommentoimatta, niin heti seuraavassa viestissäni pehmensin alkuarviotani ja seuraavssa totesin, että on jopa pieni mahdollisuus, että IK on hengissä yhä tänäkin päivänä.

No ei anneta sen pilata pätemisöyhöttämisiä!
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

"Quorthon", onko sinulla ja "Birdillä" samoja mielikuvitustuttuja töissä psykiatrisilla osastoilla? Arvatenkin tämä tuttu on "Rescuer"-sivupersoona...
Quorthon kirjoitti: To Helmi 26, 2026 12:27 pm Mulla on muutama tuttu töissä hoitajana hullujenhuoneella. Akselilla Aurora-Niuvanniemi.
Bird kirjoitti: Pe Helmi 12, 2021 12:56 pm Sivusta kerron, että oma tuttuni, joka on töissä aikuispsykiatrian päivätoimintaosastolla kertoi, että heillä on päivisin psykoosisairaita ihmisiä, joista osa menee illoiksi tai viikonlopuiksi töitä tekemään; mainitsi hammaslääkärin ja bussikuskin ammatit. Mistä siis voi oikeasti kenestäkään tietää, jos psykoosi on kapea-alainen tai muuten henkilön toimintakyky hyvin säilynyt?
Rescuer kirjoitti: Ke Touko 21, 2014 6:55 pm Aikoinaan opiskellessa olin työharjoittelussa psykiatrisella kuntoutusosastolla, jossa jokaisella oli takanaan pitkät hoitojaksot skitsofrenian takia. Suurin osa potilaista oli Jehovan todistajia. Asiaa kun ääneen ihmettelin, niin osaston ylilääkärikin alkoi asiaa tutkimaan. Ikinä ei selvinnyt oliko skitsofrenia puhjennut ennen vai jälkeen kasteen...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 11:10 pm ^Muuten älynväläyksiä kommentoimatta, niin heti seuraavassa viestissäni pehmensin alkuarviotani ja seuraavssa totesin, että on jopa pieni mahdollisuus, että IK on hengissä yhä tänäkin päivänä.

No ei anneta sen pilata pätemisöyhöttämisiä!
Asia kunnossa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: La Helmi 28, 2026 1:12 am "Quorthon", onko sinulla ja "Birdillä" samoja mielikuvitustuttuja töissä psykiatrisilla osastoilla? Arvatenkin tämä tuttu on "Rescuer"-sivupersoona...
Quorthon kirjoitti: To Helmi 26, 2026 12:27 pm Mulla on muutama tuttu töissä hoitajana hullujenhuoneella. Akselilla Aurora-Niuvanniemi.
Bird kirjoitti: Pe Helmi 12, 2021 12:56 pm Sivusta kerron, että oma tuttuni, joka on töissä aikuispsykiatrian päivätoimintaosastolla kertoi, että heillä on päivisin psykoosisairaita ihmisiä, joista osa menee illoiksi tai viikonlopuiksi töitä tekemään; mainitsi hammaslääkärin ja bussikuskin ammatit. Mistä siis voi oikeasti kenestäkään tietää, jos psykoosi on kapea-alainen tai muuten henkilön toimintakyky hyvin säilynyt?
Rescuer kirjoitti: Ke Touko 21, 2014 6:55 pm Aikoinaan opiskellessa olin työharjoittelussa psykiatrisella kuntoutusosastolla, jossa jokaisella oli takanaan pitkät hoitojaksot skitsofrenian takia. Suurin osa potilaista oli Jehovan todistajia. Asiaa kun ääneen ihmettelin, niin osaston ylilääkärikin alkoi asiaa tutkimaan. Ikinä ei selvinnyt oliko skitsofrenia puhjennut ennen vai jälkeen kasteen...
No joo, ei kai suomessa nyt useammalla henkilöllä voi olla frendejä hourulassa duunissa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

JasseHames kirjoitti: La Helmi 28, 2026 1:12 am "Quorthon", onko sinulla ja "Birdillä" samoja mielikuvitustuttuja töissä psykiatrisilla osastoilla? Arvatenkin tämä tuttu on "Rescuer"-sivupersoona...
Mitä hittoa. :D

Jasse, sulla menis ehkä joku 5 minuuttia mun kirjoitushistoriaa kurkatessa, mistä huomaisit eroja. Tai no, mistäs minä tiedän huomaisitko, mutta testaamalla asiaa käytännössä sekin selviäisi. Vai siis kävitkö sä jo mun historiaa läpi, kun löysit vain tuon yhden ainoan, vanhan, esimerkin? :D

Meinaatko vaikka, että väittelin eilen itsekseni Scorpionsin levynkansi -ketjussa Birdinä ja Rescuerina? Oltiin vielä eri mieltä. :lol:

Ps. Olen itsekin sote-alalla. Tietenkin siis mulla on myös paljon tuttuja sote-alalta. En tiedä oletko huomannut, mutta Minfoakin käyttää tosi moni kyseiseltä kentältä. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 5:27 pm
LexVeritas kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 10:23 am 🠅

Jottei totuus kontekstissa unohtuisi:

Ross Sullivan on aloittanut mm. JasseHamesista sen kymmenen lautamiesketjua. Se oli itse asiassa juuri Ross Sullivan, joka aloitti kirjautumisten kyttäämisen.

Esimerkiksi:

viewtopic.php?t=43169

Lainatakseni puolustuksen asiantuntijatodistajaa, neurologian erikoislääkäri, neurotraumatologian professori Olli Tenovuota Nils Gustafssonin oikeudenkäynnin viitekehyksestä:

"Ihmettelen, miksi näin selvästä asiasta käydään täällä keskustelua."

Ross Sullivan on myöntänyt Korpisoturin olleen kaksoisnikkinsä. Jokainen voi (halutessaan) miettiä syitä, miksi Ross Sullivan on käynyt palstalla Korpisoturin (eli itsensä) kanssa toinen toistaan (eli itseään) kehuskelevaa keskustelua.
Lisään tähän, että lukuisten asiakirjoitustensa lisäksi palstalle myös roimasti viihdelisäarvoa tuonut JasseHames saa varauksettoman suosioni multinikki Ross "Dunning-Kruger" Sullivanin toistuvan jauhottamisen ansiosta!
JasseHames kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 10:02 pm
Cohle kirjoitti: Pe Helmi 27, 2026 8:58 am
Bird kirjoitti: To Helmi 26, 2026 12:51 pm Naurattaa taas nokkela keskustelu Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan - multinikkeilystä -ketjussa. :D
Huvittavin aihetodiste multinikkeilystä on ilmaisun "Asia kunnossa" käyttö.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ymmärrettävästi sinua ei naurata sama asia (= sukkanukke-epäilyn syntyminen samojen ilmaisujen perusteella) kuuluisaa "putsaria" koskien, sillä haluat yrittää hallita foorumia olemalla ainoa kunnon multinikkailija. Samat ilmaisut, samat mielipiteet, samat "argumentit" ja samoissa ketjuissa muiden sukkanukkejen perseiden nuoleminen paljastavat sinut lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sukkanukeksi/sivupersoonaksi. Taidat olla jopa perustanut sukkanukkeja nimenomaan "putsarista" valittamista varten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mitä muuten Blexi olet mieltä JasseHameksen vihreistä hymiöistä? Ovatko ne sinulle todiste siitä, että hän on thö Jauhottaja?
JasseHames
Perry Mason

Tein myös "Birdin" kirjoittamista viesteistä kuvaajan. Saa verrata edelliseen kuvaan.

Kuva
Liitteet
birdinviestit.jpg
birdinviestit.jpg (71.78 KiB) Katsottu 535 kertaa
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

JasseHames kirjoitti: La Helmi 28, 2026 10:04 pm Tein myös "Birdin" kirjoittamista viesteistä kuvaajan. Saa verrata edelliseen kuvaan.

Kuva
Mahtavaa, kiitos! :D Just meinasin edellisessä kommentissani sulle kirjoittaa, että saisinko mäkin dataa minfoilustani. Sähän luet jo ajatuksiakin..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
JasseHames
Perry Mason

Tekaisin myös tällaisen. Foorumillahan on jonkin aikaa ollut (olisiko viime syksystä lähtien) huoltokatko öisin. Vuonna 2024 ei ole kirjoitellut viestejä.
Liitteet
birdinviestit2.jpg
birdinviestit2.jpg (68.51 KiB) Katsottu 455 kertaa
JasseHames
Perry Mason

Ja vielä yksi vastaavanlainen kuva.
Liitteet
birdinviestit3.jpg
birdinviestit3.jpg (58.27 KiB) Katsottu 448 kertaa
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kuva
JasseHames
Perry Mason

"Bird", monen aikaan olet mennyt tavallisesti nukkumaan vuonna 2025? Datan mukaan näyttää siltä, että olet mennyt nukkumaan n. klo 3 ja herännyt klo 11. Ihmisen kun on pakko nukkua vuorokaudessa keskimäärin sen 7-8 tuntia, jolloin viestejä ei tule väkisinkään suollettua foorumille.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Su Maalis 01, 2026 5:44 pm "Bird", monen aikaan olet mennyt tavallisesti nukkumaan vuonna 2025? Datan mukaan näyttää siltä, että olet mennyt nukkumaan n. klo 3 ja herännyt klo 11. Ihmisen kun on pakko nukkua vuorokaudessa keskimäärin sen 7-8 tuntia, jolloin viestejä ei tule väkisinkään suollettua foorumille.
Itellä on pahimmillaan sama rytmi, jos tekee iltavuoroja.

Bird-käppyrät on ihan kivoja, mutta kuulisin mielelläni lisää siitä, kuinka Ross ja Korpisoturi ovat sama henkilö, ja kuinka tämä henkilö nukkuu yönsä.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Maalis 01, 2026 8:36 pm kuulisin mielelläni lisää siitä, kuinka Ross ja Korpisoturi ovat sama henkilö, ja kuinka tämä henkilö nukkuu yönsä.
Eli olet muuttanut mielipiteesi asian suhteen? Muistutuksesi:
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Ross Sullivan

Jasse menee nyt suihkuun, nukkumaan ja huomenna röihin.
Vastaa Viestiin