Bussikuski hakkasi matkustajat sairaalaan

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
kakojootti
Olivia Benson

Bussikuski hakkasi matkustajat sairaalaan

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Poliisi epäilee: Bussikuski hakkasi matkustajat sairaalaan
14.12.2008 9:42

Bussilastillinen matkustajia järkyttyi, kun kuski tempaisi yhtäkkiä istuimen alta rautatangon ja alkoi hakata sillä kyytiin pyrkineitä ihmisiä.

Järkyttävä välikohtaus sattui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Helsingin keskustassa Elielinaukiolla bussissa 02N.

Poliisin alustavien tietojen mukaan tilanne sai alkunsa, kun joukko ihmisiä pyrki bussin kyytiin, mutta ajautuikin suukopuun kuljettajan kanssa.

Yhtäkkiä hermostunut kuski kaivoi esiin rautatangon ja alkoi hakata sillä päähän kahta noin 20-vuotiasta miestä.

Miehet saivat iskuista verta vuotavia haavoja ja jäivät avuttomina öiselle Elielinaukiolle.

Bussikuski puolestaan nousi takaisin autoon ja lähti ajamaan reittiään järkyttyneet matkustajat kyydissä.

Kuski saatiin kiinni auton ratista

Tapauksen silminnäkijät hälyttivät kuitenkin pian poliisin paikalle.

Kun virkavalta tavoitti bussikuskin, tämä ajoi bussilla yöreittiä aivan tavalliseen tapaan matkustajat kyydissä.

- Toistaiseksi ei ole selvinnyt, miksi kuski hyökkäsi miesten kimppuun, rikoskomisario Mikko Halme Helsingin poliisista kertoo.

- Täytyy kuitenkin korostaa, että tapauksen tutkinta on vielä aivan alussa. Lisää varmasti selviää, kun puhutamme kuskia kunnolla.

Bussikuskia epäillään törkeästä pahoinpitelystä.

Epäilty on 43-vuotias helsinkiläinen mies.

Vammoja saaneet nuorukaiset ovat jatkohoidossa Marian sairaalassa.

Välikohtaus sattui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä noin kello 4.20.

MIIA HONKANEN
[email protected]

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200812 ... 4_hi.shtml

:roll:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
mikodeus
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

siinä saannu känniapinat vähän opetusta! : D
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

mikodeus kirjoitti:siinä saannu känniapinat vähän opetusta! : D
...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Ei välttämättä ole kaikkein mieluisinta tuo yövuoron ajaminen. Onkohan kuski ollut "rikastuttaja"? Aika usein mitä itse olen käyttänyt noita myöhäisempiä vuoroja, niin kuski on ollut työtä tekevä maahanmuuttaja.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kyllä miehellä pitää olla oikeus lyödä rautaputkella, jos alkavat vittuilemaan.
mikodeus
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

samaa mieltä luultavasti joku pätevä syy tolla tohon ruvenneet vittuilemaan tai riehunneet tai jopa vaatineet rahaa
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

mikodeus kirjoitti:samaa mieltä luultavasti joku pätevä syy tolla tohon ruvenneet vittuilemaan tai riehunneet tai jopa vaatineet rahaa
Hmmm...
...Minä epäilen, että kuskilla on vaan tullut mitta täyteen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Velvet
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Velvet »

jamppa kirjoitti:Ei välttämättä ole kaikkein mieluisinta tuo yövuoron ajaminen. Onkohan kuski ollut "rikastuttaja"? Aika usein mitä itse olen käyttänyt noita myöhäisempiä vuoroja, niin kuski on ollut työtä tekevä maahanmuuttaja.
Eiköhän ollut ihan suomalainen. Jutussa mainitaan, että mies on helsinkiläinen. Tuskin sitä turhaan mainitaan. Kyllä suomalaiset osaavat tällaiset hässäkät järjestää itsekin.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Velvet kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Ei välttämättä ole kaikkein mieluisinta tuo yövuoron ajaminen. Onkohan kuski ollut "rikastuttaja"? Aika usein mitä itse olen käyttänyt noita myöhäisempiä vuoroja, niin kuski on ollut työtä tekevä maahanmuuttaja.
Eiköhän ollut ihan suomalainen. Jutussa mainitaan, että mies on helsinkiläinen. Tuskin sitä turhaan mainitaan. Kyllä suomalaiset osaavat tällaiset hässäkät järjestää itsekin.
Niin no joo helsingissähän ei asu kuin alkuperäis asukkaita, ne rikastuttajathan asuu vantaalla.....
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
jackal
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja jackal »

Miksi kuskilla oli rautatanko bussissa?
Retku
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Retku »

Iltalehdessä on ollut aika repäisevä otsikko, mtv3:lla luki vaan "Bussikuskia epäillään matkustajien pahoinpitelystä." No samapa tuo...
Miksi kuskilla oli rautatanko bussissa?
Siihen voi olla monta syytä, mutta luultavasti linja-auton työkaluihin kuuluu rautaputki.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Hehehehee. Känniset ääliötjuntit ovat saaneet mitä ansaitsevatkin, kun ovat avautuneet kuskille. Asiallista.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

jackal kirjoitti:Miksi kuskilla oli rautatanko bussissa?
Jos omistaisin aseen, niin varmaan tulisi pidettyä mukana, jos työnä on ajella bussia stadin yössä. Yöllä on suht levotonta ollut busseissa stadin päässä silloin kun siellä itse olen pyörinyt.
Paavo Arhinmäki on äijä!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Retku kirjoitti:Iltalehdessä on ollut aika repäisevä otsikko, mtv3:lla luki vaan "Bussikuskia epäillään matkustajien pahoinpitelystä." No samapa tuo...
Niinno, eikös tuo Mtv3 ole samaa konsernia Ilta-Sanomien kanssa (tai saman konsernin omistuksessa siis), joten eihän ne mitenkään voi revitellä isompia otsikoita kuin kilpailija, kun eivät itse ehtineet ekana asiaa uutisoida. Ammattikateutta siis...

EDIT: Maikkarin sivuilla uutista on kuitenkin jo päivitettykin. Bussikuski on päässyt kuulustelujen jälkeen kotiin, jutun tutkintaa jatketaan törkeänä pahoinpitelynä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /12/764026
Rikoskomisario Mikko Halme kertoi STT:lle, että juttua tutkitaan tässä vaiheessa törkeänä pahoinpitelynä. Bussikuski pääsi tänään kotiin kuulustelujen jälkeen.

Halme ei halunnut iltapäivällä kertoa kuulustelujen sisällöstä. Osapuolten näkemykset selkkauksen etenemisestä ovat Halmeen mukaan ristiriitaisia, ja siksi ensi viikolla kuulustellaan bussin niitä matkustajia, jotka eivät olleet mukana välikohtauksessa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hwood
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hwood »

Ei sillä, että helsinki olisi paska paikka, mutta ei yllättänyt, että juuri stadissa tapahtui.
Vastaa Viestiin