Tappo ravintolassa 1990-luvulla, nurmijärvi
-
Outolintuko
- Alokas
Tappo ravintolassa 1990-luvulla, nurmijärvi
Muistaako kukaan tapausta, kun -90 alkupuolella (?) on tapettu paikallisessa pubissa mies ampumalla? Joskus kauan sitten tapauksesta luin ja asia palautui mieleeni. Tuomittukkin on todennäköisesti jo vapaalla?
Juu, eikös tuo tapahtunut siinä Nurmijärven "keskustassa" silloisen linja-autoaseman yhteydessä toimivassa pubissa/baarissa.. Riitaa oli muistaakseni tullut biljardin peluusta? olikohan fyysistäkin kontaktia ollut ,tuota en ihan nyt muista.. , mutta riidasta kimpaatuneena oli ampuja lähtenyt baarista lähistöllä sijaitsevaan asuntoonsa, palannut sitten hetken kuluttua baariin ja ampunut nuoren riitakumppaninsa kuoliaaksi.. Uhrilta jäi muistaakseni nuori vaimo ja pienet lapset suremaan kovaa kohtaloa.. ampuja oli muistaakseni iältään 30-40 väliltä.. uhri noin 18-20v..
Kun oikein muistelen, niin olisikohan ampuja tuomittu, jopa murhasta, koska oli aseen käynyt varta vasten hengenriisto mielessa kotoaan noutamassa..
Tarkentakoot ken paremmin muistaa..
Ikivanha kuva, mutta tässä rakennuksessa surma tapahtui.

Kun oikein muistelen, niin olisikohan ampuja tuomittu, jopa murhasta, koska oli aseen käynyt varta vasten hengenriisto mielessa kotoaan noutamassa..
Tarkentakoot ken paremmin muistaa..
Ikivanha kuva, mutta tässä rakennuksessa surma tapahtui.

Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Just, tuossa samaisessa rakennuksessa on muuten edelleenkin baari, linja-autoasema on siirtynyt muualle muutamia vuosia sitten (ja muutenkin maisema vähän muuttunut tuosta Otuksen linkittämästä kuvasta
). Eipä silti, ei minulla ole mitään tietoa tarjottavana, itse olin tuohon aikaan niin pieni ettei tullut seurailtua sen enempää tapahtumia.
-
Outolintuko
- Alokas