Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Minun mielestäni ihan normaalin näköisiä miehiä. En ymmärrä tätä joka osa-alueelle menevää toisten pilkkaa.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 12:23 am Minun mielestäni ihan normaalin näköisiä miehiä. En ymmärrä tätä joka osa-alueelle menevää toisten pilkkaa.
Hiukanhan se on haastavaa ymmärtää. Ja joo siksi kai itsekin näihin ketjuihin eksyin, kun niitä oli niin helvetin monta.

Mutta onhan se aika surullista kun autismi ja työkyvyttömyyseläkeläisyys ovat hyväksyttyjä, foorumin virallisia pilkkakirveitä. Minfo ja Ylilauta lienevät maamme ainoat foorumit, joilla noiden käyttö pilkkaamistarkoituksessa on ihan OK.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Orge Gerwell kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 12:36 am
Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 12:23 am Minun mielestäni ihan normaalin näköisiä miehiä. En ymmärrä tätä joka osa-alueelle menevää toisten pilkkaa.
Hiukanhan se on haastavaa ymmärtää. Ja joo siksi kai itsekin näihin ketjuihin eksyin, kun niitä oli niin helvetin monta.

Mutta onhan se aika surullista kun autismi ja työkyvyttömyyseläkeläisyys ovat hyväksyttyjä, foorumin virallisia pilkkakirveitä. Minfo ja Ylilauta lienevät maamme ainoat foorumit, joilla noiden käyttö pilkkaamistarkoituksessa on ihan OK.
Laitapa foorumin hakuun autismi, autistinen tms. ja kirjoittajaksi Quorthon. Ja laitetaanpa näytteeksi "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen "argumentaatiota" "Ross Sullivan" -sukkanukellaan/sivupersoonallaan:
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Kun ihmisten sosioekonominen asema on "Kostille" niin olennainen asia, niin sitten on aiheellista muistuttaa "Kostia" hänen omasta sosioekonomisesta asemastaan.

Vai oliko tuo mielestäsi äärimmäisen nerokasta argumentaatiota eikä lapsellista riidanhaastamista? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ai niin, sinä taidatkin olla vain "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, joka yrittää sukkanukkejensa voimin leikkiä foorumin hopeaselkäurosgorillaa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Mulla jotenkin huvittaa kyllä nuo kengännauhat naureskelun kohteena...
Eihän siis mulla mitään pakko-oireita niiden suhteen ole kuten Kosti on kirjoittanut syyksi nauhattomuuteensa, vaan ihoan niitä.
Olen siis aina inhonnut yli puolen vuosisadan verran ja edelleen ihoan niitä, koska ne nauhan saatanat tarttuu aktiivisella ihmisellä vähän väliä joka pirun paikkaan ja niiden solmiminen hidastaa kenkien jalkaan laittamista.
Lisäksi vielä kun nykyisissä nauhakengissä tuntuu se nauhan kiinnikekin antautuvan paljon helpommin kuin aiemmin, jotain kiinanpaskaa nekin todennäköisesti, niin ei ne nauhakengät kyllä oikein houkuta.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kengän nauhat on kyllä perseestä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

SYLWAR kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:10 am Mulla jotenkin huvittaa kyllä nuo kengännauhat naureskelun kohteena...
Eihän siis mulla mitään pakko-oireita niiden suhteen ole kuten Kosti on kirjoittanut syyksi nauhattomuuteensa, vaan ihoan niitä.
Olen siis aina inhonnut yli puolen vuosisadan verran ja edelleen ihoan niitä, koska ne nauhan saatanat tarttuu aktiivisella ihmisellä vähän väliä joka pirun paikkaan ja niiden solmiminen hidastaa kenkien jalkaan laittamista.
Lisäksi vielä kun nykyisissä nauhakengissä tuntuu se nauhan kiinnikekin antautuvan paljon helpommin kuin aiemmin, jotain kiinanpaskaa nekin todennäköisesti, niin ei ne nauhakengät kyllä oikein houkuta.
Ratkaisu ongelmiisi on silikooniset nauhat. Itse kävin kesällä hakemassa kaikkiin lenkkareihin virosta nauhat.

Kuva
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Orge Gerwell kirjoitti: To Maalis 05, 2026 11:06 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Maalis 05, 2026 10:48 pm Pakko arvostaa että on pokkaa laittaa oma kuva Minfoon. Ketä nämä herrasmiehet siis ovat?!?
Riippuu siitä keneltä kysyt. Asianosaisista toinen taisi olla Kosti, toisesta en tiedä. Mutta jos kysyt JasseHames-sekopäältä, niin kuvassa ei itse asiassa ole muuta kuin hautakivi. Muu osa kuvasta on kuulemma tehty tekoälyllä. Tai no, ainakin nuo jantterit. :D

Jaa miksi tekoälyllä, kysyy hän. No ei vitunkaan hajua.
Kuvassa taisi kertomuksen mukaan olla ainoat "tapaamiseen" saapuneet Kosti ja Ross Sullivan, mutta tarkemmin katsoen kuva kyllä kieltämättä naurattaa :lol:
Erikoinen sattuma että molempien tyyppien takit samaa violettia väriä haudalla olevien kasvien kanssa, ja molemmilla tosiaan korkeavartiset kengät joiden nauhat auki ja kenkien varret levällään, ja sitten vielä toisella neitimäinen tapa kantaa kassia, jotenkin varsinkin tuo väritys vaikuttaa jonkin algoritmin aikaansaannokselta, vai mikä olisi todennäköisyys sille että kaksi tyyppiä toisistaan etukäteen tietämättä pukeutuisi saman väriseen takkiin kuin haudalla olevat kasvit? :mrgreen:

Ja sitten vielä, kuka Kostin ja Rossin viestihistorialla oleva tyyppi ihan oikeasti laittaisi johonkin minfoon helposti tunnistettavan kuvan itsestään? :roll:
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 8:56 am Kuvassa taisi kertomuksen mukaan olla ainoat "tapaamiseen" saapuneet Kosti ja Ross Sullivan, mutta tarkemmin katsoen kuva kyllä kieltämättä naurattaa :lol:
Erikoinen sattuma että molempien tyyppien takit samaa violettia väriä haudalla olevien kasvien kanssa, ja molemmilla tosiaan korkeavartiset kengät joiden nauhat auki ja kenkien varret levällään, ja sitten vielä toisella neitimäinen tapa kantaa kassia, jotenkin varsinkin tuo väritys vaikuttaa jonkin algoritmin aikaansaannokselta, vai mikä olisi todennäköisyys sille että kaksi tyyppiä toisistaan etukäteen tietämättä pukeutuisi saman väriseen takkiin kuin haudalla olevat kasvit? :mrgreen:
Onhan siinä kuvassa paljon erikoisuuksia, mutta jos kuvaa tutkii yhtään tarkemmin niin sieltä löytyy paljon sellaista, mitä sen aikaisilla tekoälysovelluksilla ei olisi saatu aikaiseksi. Ja vaikka tekoäly on siitä kehittynyt todellla paljon, ei välttämättä vielä nykyisilläkään. Siellä alkuperäisessä ketjussa oli linkki siihen kuvaan, joka on laadultaan huomattavasti parempi kuin täällä oleva.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Rescuer kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 9:54 am
damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 8:56 am Kuvassa taisi kertomuksen mukaan olla ainoat "tapaamiseen" saapuneet Kosti ja Ross Sullivan, mutta tarkemmin katsoen kuva kyllä kieltämättä naurattaa :lol:
Onhan siinä kuvassa paljon erikoisuuksia, mutta jos kuvaa tutkii yhtään tarkemmin niin sieltä löytyy paljon sellaista, mitä sen aikaisilla tekoälysovelluksilla ei olisi saatu aikaiseksi. Ja vaikka tekoäly on siitä kehittynyt todellla paljon, ei välttämättä vielä nykyisilläkään. Siellä alkuperäisessä ketjussa oli linkki siihen kuvaan, joka on laadultaan huomattavasti parempi kuin täällä oleva.
En tosiaan ota kantaa siihen onko kuva tekoälyllä tehty vai ei, lähinnä tuo kuva vaan naurattaa, ja se että joku nimimerkki oikeasti postaisi palstalle oman kuvansa tietoisena siitä että kuva jää tänne elämään omaa elämäänsä, ei kai kukaan oikeasti niin tyhmä ole? :lol:
Rescuer
Watson itse

damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 10:25 am ei kai kukaan oikeasti niin tyhmä ole? :lol:
On...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

ASierra – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-11 12:59:28
Tiinas – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-12 22:35:05
Vähän kun vajakkia provosoi, niin se putoaa kuoppaan. On se tyhmä. :mrgreen:
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Nimimerkki Anom. A-luokan vajakki. :mrgreen:
Rescuer
Watson itse

Tuulenvire kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 10:53 am
ASierra – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-11 12:59:28
Tiinas – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-12 22:35:05
Vähän kun vajakkia provosoi, niin se putoaa kuoppaan. On se tyhmä. :mrgreen:
Ryssäntrollia ei tarvitse edes provosoida, hoitaa ihan itse itsensä jäähylle:
Inkaa – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-12 22:40:11
JanitaSlim – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-12 22:37:35
Nile Jarvis – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-03-19 22:32:05
No ainahan siltä uusi nimimerkki löytyy. On se tyhmä.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Nyt on RusQueer iloinen, sai venäläistä turvapaikanhakijaa eilen.
Rescuer
Watson itse

^
No ainahan siltä uusi nimimerkki löytyy. On se tyhmä.
Ei siinä kauaa mennyt, kun seuraava ryssäntrolli ilmestyi.
Vastaa Viestiin