Nyt soimassa... ( ketju 3 )
-
DJ M€atballz
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Brittiläisen elektronisen musiikin monitaiturin Bonobon musiikkivideo Kerala (2016)kiinnitti aikanaan huomion omituisen tunnelmansa ja teknisen toteutuksensa ansiosta. Aikajanallisista syistä itse luulin pitkään sen korreloivan ( monen muun tavoin) Grenfell Towerin tuhoisaan tornitalon tulipaloon (2017), mutta video on kuvattu muutamia kuukausia ennen tuota katastrofia jossa kuoli yli 70 ihmistä. Virallisen käsityksen mukaan kyseessä on kuvaus ihmisen joutumisesta psykoosiin tai paniikkikohtauksesta, jonka brittinäyttelijä Gemma Arterton tulkitsee hienosti.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Pakkohan se on lokaaleja supportaa!
"Yhtye teki kappaleita suomenruotsalaisuudesta, huumeista sekä kotiseutunsa Kirkkonummen pimeästä puolesta." On ihan osuva kuvaus. Tosin lisäisin, että "kappaleita pilke silmäkulmassa".
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kertoo jo jotain, kun tätä ei pääse edes kuuntelemaan ilman sisäänkirjautumista, koska lyriikat.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 05, 2026 4:57 pm
Pakkohan se on lokaaleja supportaa!![]()
"Yhtye teki kappaleita suomenruotsalaisuudesta, huumeista sekä kotiseutunsa Kirkkonummen pimeästä puolesta." On ihan osuva kuvaus. Tosin lisäisin, että "kappaleita pilke silmäkulmassa".
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hyviä biisejä täällä on taas linkitetty.
Henkkoht en kuuntele tätä Dua Lipaa (hmm, tai no yksi sen biisi taitaa olla Spotify-listallani), mutta mitä sivusta olen tätä kuullut, niin tämäkin naisartisti vaikuttaa hyvältä (kuten tuo Jessie J:kin).
Henkkoht en kuuntele tätä Dua Lipaa (hmm, tai no yksi sen biisi taitaa olla Spotify-listallani), mutta mitä sivusta olen tätä kuullut, niin tämäkin naisartisti vaikuttaa hyvältä (kuten tuo Jessie J:kin).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- Ross Sullivan
Ei ne pääartistit Likaisessa etelässä (Rambo ja Ode) edes olleet mitään rikollisia.Bird kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:34 pmKertoo jo jotain, kun tätä ei pääse edes kuuntelemaan ilman sisäänkirjautumista, koska lyriikat.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 05, 2026 4:57 pm
Pakkohan se on lokaaleja supportaa!![]()
"Yhtye teki kappaleita suomenruotsalaisuudesta, huumeista sekä kotiseutunsa Kirkkonummen pimeästä puolesta." On ihan osuva kuvaus. Tosin lisäisin, että "kappaleita pilke silmäkulmassa".![]()
En kyllä ymmärrä, miten humoristinen Killa Kirkkonummi voi olla ikärajoitusten takana.
Niin, enpä tiedä siitä, mutta näin äkkiseltään tulee mieleen, että kun osa räppäreistä tekee vastaavia lyriikoita ihan tosissaan, niin ei varmaan ole ollut mahdollista alkaa erotella rivien välistä sarkasmia ja muuta vastaavaa?Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:49 pm Ei ne pääartistit Likaisessa etelässä (Rambo ja Ode) edes olleet mitään rikollisia.Toinen valmistunut sitten korkeakoulusta.
En kyllä ymmärrä, miten humoristinen Killa Kirkkonummi voi olla ikärajoitusten takana.
Räpistä noin muuten tuli mieleeni mm. nämäkin, vaikkei kotimaisia olekaan:
Taidan itse tykätä eniten melodisesta räpistä.
- Ross Sullivan
Brooklyn Zoo on klassikko! Pidän.Bird kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 3:23 pmNiin, enpä tiedä siitä, mutta näin äkkiseltään tulee mieleen, että kun osa räppäreistä tekee vastaavia lyriikoita ihan tosissaan, niin ei varmaan ole ollut mahdollista alkaa erotella rivien välistä sarkasmia ja muuta vastaavaa?Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:49 pm Ei ne pääartistit Likaisessa etelässä (Rambo ja Ode) edes olleet mitään rikollisia.Toinen valmistunut sitten korkeakoulusta.
tsekkaa se Killa Kirkkonummi ja kerro minulle miksi se on ikärajan takana? En aidosti käsitä.
Mä siis katsoin sen jo kirjautuneena, mutta tsekkaan näkisinkö vielä tota ikärajarajoituksen syytä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 3:26 pmBrooklyn Zoo on klassikko! Pidän.Bird kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 3:23 pmNiin, enpä tiedä siitä, mutta näin äkkiseltään tulee mieleen, että kun osa räppäreistä tekee vastaavia lyriikoita ihan tosissaan, niin ei varmaan ole ollut mahdollista alkaa erotella rivien välistä sarkasmia ja muuta vastaavaa?Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:49 pm Ei ne pääartistit Likaisessa etelässä (Rambo ja Ode) edes olleet mitään rikollisia.Toinen valmistunut sitten korkeakoulusta.
tsekkaa se Killa Kirkkonummi ja kerro minulle miksi se on ikärajan takana? En aidosti käsitä.
Edit. En löytänyt rajoituksen lisätiedoista muuta kuin nämä yleiset ohjeet:
Ikärajoitettu sisältö
Toisinaan sisältö ei riko yhteisösääntöjä, mutta se ei silti ole YouTuben käyttöehtojen mukaista tai sovi alle 18-vuotiaille. Tällaisissa tapauksissa videolle saatetaan asettaa ikärajoitus. Tätä käytäntöä sovelletaan videoihin, videoiden kuvauksiin, omiin pikkukuviin, livestriimeihin sekä muihin YouTuben tuotteisiin ja ominaisuuksiin.
Lue lisää ikärajoituksista
Alla on lisätietoja sisältötyypeistä, joille saatetaan asettaa ikärajoitus. Voimme asettaa sisällöllesi ikärajoituksen, jos siinä käsitellään näitä teemoja. Alla on esimerkkejä ikärajoitettavasta sisällöstä. Kunkin käytännön kohdalla on esimerkkejä teemoista. Lista ei ole kaikenkattava.
Teksti jatkuu vielä esimerkkeineen, mutta en nyt niitä viitsi tähän kopsata, kun vaikuttavat olevan yleisiä syitä ikärajarajoituksiin ylipäänsä.
Sitä en toki tiedä voiko jostain muualta tuolta löytää tarkemmat lisätiedot?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Hyvät sanat vaihteeksi ^.
Huokaisin itse helpotuksesta työpäivän/-viikon jälkeen, vapaa viikonloppu.
Huokaisin itse helpotuksesta työpäivän/-viikon jälkeen, vapaa viikonloppu.
- Ross Sullivan
Bird kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 3:23 pmRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 1:49 pm Ei ne pääartistit Likaisessa etelässä (Rambo ja Ode) edes olleet mitään rikollisia.Toinen valmistunut sitten korkeakoulusta.
- Ross Sullivan
Vaihdetaan houseen! Joskus yksinkertainen toimii. Kerrotusti Ewanin biisit syntyvät välähdyksinä päässä: biisi soi valmiina artistin päässä. Epäilen lievästi ainakin, että prosessi ei ole täysin luonnollinen.