Järkyttävä rikosepäily Oulussa: Mies, 29, raiskasi uhrinsa kuoliaaksi

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Pup51
Alokas

Re: Järkyttävä rikosepäily Oulussa: Mies, 29, raiskasi uhrinsa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Pup51 »

Duo niskalaukaus kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 2:31 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:23 am Uhrin äiti

Olen uhrin äiti. Asiasta ei saa puhua ennen tuomiota,näin on kerrottu. Ja joo,poliisit eivät pelastaneet tytärtäni,siksi varmaan vaitonaisia,kun itse sössivät ,kun eivät tehneet mitään,kun soitin hätäpuhelun.
Okei. Mitä tarkoitat tuolla "ma töissä, ke murhattu", jos uhri on menehtynyt maanantaina? Mikä uhrin ja tekijän välinen suhde oli?

Nämä voit kertoa. Sitä odotellessa voit väittää olevasi vaikka Paavi.

Kannattaa muistaa käytöstavat, vaikka tapaus kiinnostaakin. Mitäs olisit itse omaisena mieltä tälläsessä tilanteessa kun joku anonyymi taalasmaa kärttää tietoja jotka ei hänelle kuulu?
TexWillern

Viesti Kirjoittaja TexWillern »

Taas Oulu ja joku sukurutsan tuotos asialla. Eikö siellä Oulussa lisäännytä muutoin kuin sukulaisten kesken?
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

JuristiKö kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 3:21 pmToisaalta tuo taas viittaa just johonkin että oisko huumeilla ollu tekemistä ja epäilty onko itse aiheutettu kuolema (poliisihan ei tiedota huumekuolemista eikä raiskauksista jos se ei ole todella poikkeuksellinen) tms mut toisaalta pakkokeino ja nyt syyte nimikkeet kertois eriä.
Vai niin,vai että itse aiheutettu kuolema.
Poliisi:

" Epäilyn mukaan mies raiskasi erittäin väkivaltaisesti uhrin, joka kuoli vammoihinsa muutama päivä teon jälkeen."

Väännättekö kohta tämänki jutun uhrin syyksi taas ja 10 sivua seuraavaa haukutaan häntä ja hänen läheisiä. Taas.
TexWillern

Viesti Kirjoittaja TexWillern »

Tämäkin ketju on surullinen osoitus naisiin kohdistuvasta väkivallasta Suomessa ja jotkut vielä vähättelevät sitä.
GitkaGummi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja GitkaGummi »

*pltmtxtvp*tm
JuristiKö
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja JuristiKö »

*pltmtxtvp*tm
Duo niskalaukaus
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Duo niskalaukaus »

Pup51 kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 3:25 pm

Olen uhrin äiti. Asiasta ei saa puhua ennen tuomiota,näin on kerrottu. Ja joo,poliisit eivät pelastaneet tytärtäni,siksi varmaan vaitonaisia,kun itse sössivät ,kun eivät tehneet mitään,kun soitin hätäpuhelun.
Okei. Mitä tarkoitat tuolla "ma töissä, ke murhattu", jos uhri on menehtynyt maanantaina? Mikä uhrin ja tekijän välinen suhde oli?

Kannattaa muistaa käytöstavat, vaikka tapaus kiinnostaakin. Mitäs olisit itse omaisena mieltä tälläsessä tilanteessa kun joku anonyymi taalasmaa kärttää tietoja jotka ei hänelle kuulu?
Kannattaa muistaa, että kyseessä ei ole mikään saatanan vauvapalsta. Ja ketään ei kiinnosta lukea jälleen sivutolkulla täysin tyhjänpäivästä persekipuilua siitä, kuka syyttää ja ketä. Yhy yhy Niskalaukaus sanoi rumasti!

Jos meno ei miellytä, niin sitten vittuun täältä ja nopeasti.

Eteenpäin. Ja takaisin asiaan.

Mikä oli tekijän ja uhrin suhde?
Hiiohooi
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hiiohooi »

Kyllä hän on uhrin äiti.
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

*pltmtxtvp*tm
napalanko
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Kyllä oon kuullu miehistä joilla pumppu pettänyt pukilla ollessa, miksei voisi naisellakin pettää, ja sitten onhan se sanontaki että nussitaan aivot pihalle, olisko niin sitten käynyt?🤔
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Hanna-Mari kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:06 am Eli olen uhrin äiti,niin ettei tarvitse spekuloida. Uhri katosi ke ,ja menehtyi vammoihin 13.10. Oli siis ma töissä,katosi ke, ja soitin poliisille, jotka eivät tehneet mitään ,ja itse rikoksen sisällöstä ei voi puhua,ennen tuomiota.
Kadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengen- tai vakavaan terveyden vaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi. Jos on keskiviikkona kadonnut, teet ilmoituksen katoamisesta samana päivänä ja henkilö on täysi-ikäinen, niin aika vahvaa näyttöä saa olla joutumisesta rikoksen uhriksi tai hengen vaarasta, että poliisi etsinnät aloittaa muuten kuin kirjaamalla tapauksen järjestelmään. Se ei ole mitään mokailua, vaikka jälkikäteen selviäisikin että on joutunut rikoksen uhriksi.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Rescuer kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:19 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:06 am Eli olen uhrin äiti,niin ettei tarvitse spekuloida. Uhri katosi ke ,ja menehtyi vammoihin 13.10. Oli siis ma töissä,katosi ke, ja soitin poliisille, jotka eivät tehneet mitään ,ja itse rikoksen sisällöstä ei voi puhua,ennen tuomiota.
Kadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengen- tai vakavaan terveyden vaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi. Jos on keskiviikkona kadonnut, teet ilmoituksen katoamisesta samana päivänä ja henkilö on täysi-ikäinen, niin aika vahvaa näyttöä saa olla joutumisesta rikoksen uhriksi tai hengen vaarasta, että poliisi etsinnät aloittaa muuten kuin kirjaamalla tapauksen järjestelmään. Se ei ole mitään mokailua, vaikka jälkikäteen selviäisikin että on joutunut rikoksen uhriksi.
Olisko tässä kuitenkin niin (spekulaatiota), että uhri olisi pystynyt hälyttämään apua, mutta virkavalta ei ollut tähän tarttunut riittävän ajoissa? Jos avun pyyntö on tullut esim välikäsien kautta. Ymmärsin, että uhri on kuollut samana päivänä kun mies on vangittu, eli virkavalta on kyllä ollut tietoinen siitä, että epäilty rikos on tapahtunut. Ja alkuun miestä syytettiin pelkästään pahoinpitelystä ja oliko raiskauksesta. Olisiko tässä kuitenkin kyse etsintöjen hitaasta alkamisesta?
GitkaGummi
Nikke Knatterton

*pltmtxtvp*tm
Hiiohooi
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hiiohooi »

napalanko kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:18 pm Kyllä oon kuullu miehistä joilla pumppu pettänyt pukilla ollessa, miksei voisi naisellakin pettää, ja sitten onhan se sanontaki että nussitaan aivot pihalle, olisko niin sitten käynyt?🤔
Onko nyt hyvä mieli? Muistetaanhan että uhrin omaiset lukee näitä kommentteja.
GitkaGummi
Nikke Knatterton

Duo niskalaukaus kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 4:08 pm
Pup51 kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 3:25 pm

Kannattaa muistaa, että kyseessä ei ole mikään saatanan vauvapalsta. Ja ketään ei kiinnosta lukea jälleen sivutolkulla täysin tyhjänpäivästä persekipuilua siitä, kuka syyttää ja ketä. Yhy yhy Niskalaukaus sanoi rumasti!

Jos meno ei miellytä, niin sitten vittuun täältä ja nopeasti.

Eteenpäin. Ja takaisin asiaan.

Mikä oli tekijän ja uhrin suhde?
Juuri sinunlaiset uhoaa täällä. Lopulta on ylläpidon puututtava tälläisen. Vaikka taidan olla jo heidän mustalla listalla :D
Vastaa Viestiin