Ei ole, suomessa täysi-ikäinen saa kadota. Jos ei ole mitään sairausmerkintää tai vastaavaa mielentilasta ei poliisi ala täys-ikäistä etsiä edes useisiin päiviin, aivan normi käytäntö. Voi kestää jopa viikon koska suomessa täysi-ikäinen saa kadota.Hanna-Mari kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:08 amEi se ole mokailua,se on virkarikos.Rescuer kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:19 pmKadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengen- tai vakavaan terveyden vaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi. Jos on keskiviikkona kadonnut, teet ilmoituksen katoamisesta samana päivänä ja henkilö on täysi-ikäinen, niin aika vahvaa näyttöä saa olla joutumisesta rikoksen uhriksi tai hengen vaarasta, että poliisi etsinnät aloittaa muuten kuin kirjaamalla tapauksen järjestelmään. Se ei ole mitään mokailua, vaikka jälkikäteen selviäisikin että on joutunut rikoksen uhriksi.Hanna-Mari kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:06 am Eli olen uhrin äiti,niin ettei tarvitse spekuloida. Uhri katosi ke ,ja menehtyi vammoihin 13.10. Oli siis ma töissä,katosi ke, ja soitin poliisille, jotka eivät tehneet mitään ,ja itse rikoksen sisällöstä ei voi puhua,ennen tuomiota.
Järkyttävä rikosepäily Oulussa: Mies, 29, raiskasi uhrinsa kuoliaaksi
Re: Järkyttävä rikosepäily Oulussa: Mies, 29, raiskasi uhrinsa kuoliaaksi
-
DJ M€atballz
Termin "jännämies" analyysi ei ollut nyt se oleellinen asia mitä tässä hain, vaan yhden artistin poistuminen näyttämöltä ja toisen astuminen tilalle.JuristiKö kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 11:54 pmOlen itse yhdistänyt nämä "jännämies" kommentit vähän alustalla kun alustalla siihen että ollaan yksinäisiä, ei olla tavattu naista vaikka on yritetty kaikki deittiappit läpi ja sitten kun nämä rikoksiin syyllistyneet ihmiset järkiään ovat parisuhteessa, lapsia, menevät jopa naimisiin vankilassa niin tässä on erinomainen kohde purkaa tätä omaa patoumaa ja vetää tämä että kaikki naiset haluaa tämmösen jännämiehen ja minä en riitä kortin esiin.DJ M€atballz kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:57 pmJaahas jaahas..TexWillern kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:45 pm Ei ole mitään jännämiehiä, on vain miehiä, jotka syyllistyvät väkivaltarikoksiin naisia kohtaan.
Yrittäisit nyt edes vähän...Tuulenvire kirjoitti:
Nämä "jännämiehet" ovat vain ilman naista jääneiden inceleiden päässä.
Poliisit menee kyllä henkilön kotiin tarkastuskäynnille, jos ei saada puhelimella yhteyttä. Kaksi kertaa olen joutunut pyytämään. Toisen tarkistuksen pyysin vielä soittamalla Helsingistä Tampereen poliisilaitokselle. Menivät paikalle ja soittivat ambulanssin. En tiedä mitkä ne tarkistuksen kriteerit on virallisesti, mutta näin on toimittu.JuristiKö kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:13 amEi ole, suomessa täysi-ikäinen saa kadota. Jos ei ole mitään sairausmerkintää tai vastaavaa mielentilasta ei poliisi ala täys-ikäistä etsiä edes useisiin päiviin, aivan normi käytäntö. Voi kestää jopa viikon koska suomessa täysi-ikäinen saa kadota.Hanna-Mari kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:08 amEi se ole mokailua,se on virkarikos.Rescuer kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:19 pm
Kadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengen- tai vakavaan terveyden vaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi. Jos on keskiviikkona kadonnut, teet ilmoituksen katoamisesta samana päivänä ja henkilö on täysi-ikäinen, niin aika vahvaa näyttöä saa olla joutumisesta rikoksen uhriksi tai hengen vaarasta, että poliisi etsinnät aloittaa muuten kuin kirjaamalla tapauksen järjestelmään. Se ei ole mitään mokailua, vaikka jälkikäteen selviäisikin että on joutunut rikoksen uhriksi.
Tapahtuiko tämä raiskaus naisen asunnolla? Siis tämä kuolemaan johtanut ei se 14 vuotiaan raiskaus.
Ainoastaan silloin, kun on epäilys henkilön hengen tai terveyden olevan vakavasti vaarassa. Poliisille tulee vuosittain noin 18000 ilmoitusta kadonneista henkilöistä, kadonneen henkilön etsintä -tehtäviä poliisilla oli kuitenkin esimerkiksi viime vuonna 1040.uusitma kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 1:17 am Poliisit menee kyllä henkilön kotiin tarkastuskäynnille, jos ei saada puhelimella yhteyttä. Kaksi kertaa olen joutunut pyytämään. Toisen tarkistuksen pyysin vielä soittamalla Helsingistä Tampereen poliisilaitokselle. Menivät paikalle ja soittivat ambulanssin. En tiedä mitkä ne tarkistuksen kriteerit on virallisesti, mutta näin on toimittu.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Miten tämä ketju on näin vastenmielinen?
Täällä sentään oli uhrin äiti ja kaveri.
Jotain kunnioitusta kiitos.
Täällä sentään oli uhrin äiti ja kaveri.
Jotain kunnioitusta kiitos.
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Tunne lienee molemminpuolinen.Hiiohooi kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 7:48 pmEn edes vaivaudu keskustelemaan sun kaltaisten kans tämän enempää.napalanko kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 7:38 pmSpekuloidaan vaan mahdollisia tapahtumienkulkuja, eikai se nyt sentään kiellettyä ole?TexWillern kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 7:04 pm
Nettikoviksia. Oletteko ylpeitä itsestänne? Hyvin sairaita juttuja täältä saa lukea.
Olikos nyt missään mainittu uhrin olleen nainen? Koitin löytää vaan ei maanantaina välttämättä onnistunut niin vaativa toimenpide.
Eikös tässä voisi olla kyseessä tuollainen jo aikaisemminkin tällä palstalla esiin tullut narkkien halukkuus työntää esineitä toisten miesten aunukseen?
Siitä sitten aiheutunut sisäinen verenvuoto, johon uhri menehtynyt viiveellä.
Eikös tässä voisi olla kyseessä tuollainen jo aikaisemminkin tällä palstalla esiin tullut narkkien halukkuus työntää esineitä toisten miesten aunukseen?
Siitä sitten aiheutunut sisäinen verenvuoto, johon uhri menehtynyt viiveellä.
Eihän vain tornihaukantie 4 ole tapahtumapaikka,siellä sattuu kaikenlaista
Lueskelin eilen ketjua sieltä täältä ja omasta mielestäni sen verran, että näytti siltä ettei kansallisuus ole selvinnyt. Joku omaisena esiintyvä henkilö taisi sanoa että häntä on kielletty kertomasta. Mutta kun tällä saitilla kumminkin aina kaikki kaikesta tiedetään, niin oletan että kai se sitten tiedossa on, mutta jostain syystä itse en sitä tietoa tällä kertaa löytänyt. Katsoin tässä vielä sinne edelliselle sivulle tarkemmin, enkä edelleenkään löytänyt.nilpertti kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:22 pmEt lue mutta kommentoit?Ifigeneia kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 9:56 pm Jos nyt debatoitu tekijä on kantis, niin mikä vittu siellä Oulussa oikein mättää?
Tämä on ihan kuule suomalainen suoritus. Saat ihan itse lukea,en ala tavaamaan aikuiselle ihmiselle uudestaan jos häntä ei edes edellinen sivukaan ole kiinnostanut.
On minulla kyllä hahmotusvaikeuksia toisinaan. Mutta nyt kyllä ihmetyttää jo tosissaan, jos pitäisi tietää, enkä löydä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
lonesjucca
- Javier Pena
Sitten kannattaa katsoa paremmin. Tekijän nimikin on ketjussa.Ifigeneia kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:51 am
Lueskelin eilen ketjua sieltä täältä ja omasta mielestäni sen verran, että näytti siltä ettei kansallisuus ole selvinnyt. Joku omaisena esiintyvä henkilö taisi sanoa että häntä on kielletty kertomasta. Mutta kun tällä saitilla kumminkin aina kaikki kaikesta tiedetään, niin oletan että kai se sitten tiedossa on, mutta jostain syystä itse en sitä tietoa tällä kertaa löytänyt. Katsoin tässä vielä sinne edelliselle sivulle tarkemmin, enkä edelleenkään löytänyt.
On minulla kyllä hahmotusvaikeuksia toisinaan. Mutta nyt kyllä ihmetyttää jo tosissaan, jos pitäisi tietää, enkä löydä.
AHTI KVIST on tekijälonesjucca kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 10:05 amSitten kannattaa katsoa paremmin. Tekijän nimikin on ketjussa.Ifigeneia kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:51 am
Lueskelin eilen ketjua sieltä täältä ja omasta mielestäni sen verran, että näytti siltä ettei kansallisuus ole selvinnyt. Joku omaisena esiintyvä henkilö taisi sanoa että häntä on kielletty kertomasta. Mutta kun tällä saitilla kumminkin aina kaikki kaikesta tiedetään, niin oletan että kai se sitten tiedossa on, mutta jostain syystä itse en sitä tietoa tällä kertaa löytänyt. Katsoin tässä vielä sinne edelliselle sivulle tarkemmin, enkä edelleenkään löytänyt.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Ok. Näin sen vilahdukselta, mutta oletin että on vaan jotain "tietämistä" eikä tietämistä. Keissi kasassa.Gurney kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 10:14 amAHTI KVIST on tekijälonesjucca kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 10:05 amSitten kannattaa katsoa paremmin. Tekijän nimikin on ketjussa.Ifigeneia kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:51 am
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Hanna-Mari
Taidat olla itse oulun poliisi?Rescuer kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 7:47 amAinoastaan silloin, kun on epäilys henkilön hengen tai terveyden olevan vakavasti vaarassa. Poliisille tulee vuosittain noin 18000 ilmoitusta kadonneista henkilöistä, kadonneen henkilön etsintä -tehtäviä poliisilla oli kuitenkin esimerkiksi viime vuonna 1040.uusitma kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 1:17 am Poliisit menee kyllä henkilön kotiin tarkastuskäynnille, jos ei saada puhelimella yhteyttä. Kaksi kertaa olen joutunut pyytämään. Toisen tarkistuksen pyysin vielä soittamalla Helsingistä Tampereen poliisilaitokselle. Menivät paikalle ja soittivat ambulanssin. En tiedä mitkä ne tarkistuksen kriteerit on virallisesti, mutta näin on toimittu.
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota*tm
Mutta se on ihan poliisin leipälaji, tehdä muutakin,kuin odottaa,että karttapalvelu tuodaan käteen,minne mennä. Miksikähän soittaisin teille, jos tietäisin,missä rikos tapahtuu.
Tekijän nimen kerroin, ja edeltävät tapahtumat.
Kyllä niillä esitiedoilla lukutaidotonkin, osaa siirtyä rikospaikalle. Kaikenlisäksi poliisille tuttu mies, ja osoite.
Voi sitä ajaa partioauton, vaikka tekijän ikkunan alle,jos ei muuta osaa,sekin ois auttanut, jos ei muuta osaa, tai jaksa.
Katsotaan mitä krp on mieltä ,ja jos ei virkarikosta tule,niin kerrotaan sitten muutoin julkisuuteen,että tällaista tällä kertaa,ei tämä hyvälle näytä.
Kyseessä valtion varoin ylläpidetty järjestelmä, jossa jokaisen kansalaisen turvaa täytyisi suojella, ja tapahtuu tällaista.
Tuollahan ne kuulemma irtokarkkeja jakavat, ja tutustumista poliisi autoon,leikit sikseen, ja töihin.
Jos te ette estä murhia,niin kuka sitten? Minä tai joku siviilikö?
Ehkä seuraava pelastuu,siksi tämä on tärkeää.
Miten kehtaan kyseenalaistaa läheisten surua? Ota yhteyttä johonkin hoitavaan tahoon, normaalijärkiset eivät kurjoittele tuollaisia kommentteja.Puhelinkortti kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:53 pmJos omaiset näitä lukee, niin ei ole suru kovinkaan syvää.Hiiohooi kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:46 pmOnko nyt hyvä mieli? Muistetaanhan että uhrin omaiset lukee näitä kommentteja.napalanko kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 6:18 pm Kyllä oon kuullu miehistä joilla pumppu pettänyt pukilla ollessa, miksei voisi naisellakin pettää, ja sitten onhan se sanontaki että nussitaan aivot pihalle, olisko niin sitten käynyt?![]()