Minkä kertomuksen mukaan? Kuvassa ovat Kosti ja Quorthon.En mennyt silloin paikalle, koska luulin tapaamista läpäksi, koska se oli peruttu sitä ennen jo kaksi kertaa. Kevään tapahtumaan osallistuin.damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 8:56 amKuvassa taisi kertomuksen mukaan olla ainoat "tapaamiseen" saapuneet Kosti ja Ross Sullivan, mutta tarkemmin katsoen kuva kyllä kieltämättä naurattaaOrge Gerwell kirjoitti: To Maalis 05, 2026 11:06 pmRiippuu siitä keneltä kysyt. Asianosaisista toinen taisi olla Kosti, toisesta en tiedä. Mutta jos kysyt JasseHames-sekopäältä, niin kuvassa ei itse asiassa ole muuta kuin hautakivi. Muu osa kuvasta on kuulemma tehty tekoälyllä. Tai no, ainakin nuo jantterit.Huutaja Jaana kirjoitti: To Maalis 05, 2026 10:48 pm Pakko arvostaa että on pokkaa laittaa oma kuva Minfoon. Ketä nämä herrasmiehet siis ovat?!?![]()
Jaa miksi tekoälyllä, kysyy hän. No ei vitunkaan hajua.![]()
Erikoinen sattuma että molempien tyyppien takit samaa violettia väriä haudalla olevien kasvien kanssa, ja molemmilla tosiaan korkeavartiset kengät joiden nauhat auki ja kenkien varret levällään, ja sitten vielä toisella neitimäinen tapa kantaa kassia, jotenkin varsinkin tuo väritys vaikuttaa jonkin algoritmin aikaansaannokselta, vai mikä olisi todennäköisyys sille että kaksi tyyppiä toisistaan etukäteen tietämättä pukeutuisi saman väriseen takkiin kuin haudalla olevat kasvit?![]()
Ja sitten vielä, kuka Kostin ja Rossin viestihistorialla oleva tyyppi ihan oikeasti laittaisi johonkin minfoon helposti tunnistettavan kuvan itsestään?![]()
Mitä "pahaa" Kosti muka on kirjoittanut? Varsin maltillinen ja asiallinen nikki. Minä taas olen tehnyt sinuun hymiöistä päätellen lähtemättömän vaikutuksen.