Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli
-
kattokarpänen
- Sofia Karppi
Re: Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli
Joo tuskin tutkii lainkaan tällä hetkellä. Tässä pitäisi ilmetä jotain sellaista, että poliisin olisi otettava tämä uudelleen aktiiviseksi. Itse jaksan vielä uskoa, että jotain uutta kuullaan jossain vaiheessa...
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tosin videoiden perusteella ei herää sellaista fiilistä, että olisivat olleet erityisen hiljaa rikoksistaan.klasu_setä kirjoitti: To Maalis 05, 2026 2:40 am Muutama video näytti olevan antista karvalakkimiehellä, sahtinaiset ja kilikali keikat mainittu kera tavaran kelkkomisenpienissä pitäjissä yleensä on vaitiolo asioissa, tapahtui mitä tahansa. Kokemusta on
![]()
Mitä te dorkat dorkailette?
Minä en usko mitään, mutta olen satavarma, ettei mitään henkeen ja terveyteen liittyvää rikosta ole tapahtunut ennen autorallia, korkeintaan ratti ja omaisuus rikoksia.
Pistän paukkuja lisää 10000 e sille, joka tuon.rikoksen todistaa ja kertoo tämän .poliisille.
Tämä raha ei välttämättä finasseissani paljoa tunnu
Pistän paukkuja lisää 10000 e sille, joka tuon.rikoksen todistaa ja kertoo tämän .poliisille.
Tämä raha ei välttämättä finasseissani paljoa tunnu
- Harry Ambrose
- Lauri Hanhivaara
Panokset kovenee!Sakkeu65 kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 7:13 pm Minä en usko mitään, mutta olen satavarma, ettei mitään henkeen ja terveyteen liittyvää rikosta ole tapahtunut ennen autorallia, korkeintaan ratti ja omaisuus rikoksia.
Tämä raha ei välttämättä finasseissani paljoa tunnu![]()
Olet minulle ja muille täällä kirjoittajille kirjoittanut monta kertaa: lue Lindan (ansioituneen rikostoimittajan) kirjasta, Antin perhe on hyväksynyt kirjan sisällön. Julkisuuteen on tullut seikkoja joiden mukaan perhe ei ole hyväksynyt kirjan sisältöä. Olet myös kirjoittanut lukuisia kertoja, kysy Antin siskolta, kerro Antin siskolle.
Minä ja tuskin kukaan muu toimivat sinun antamien määräysten mukaisesti. Antaessasi edellämainittuja toimintaohjeita ja määräyksiä olet mitä ilmeisimmin sokeasti uskonut ansioituneen rikoskirjailijan tekstejä. Vastaatko tähän näin: "Antin sisko on huumeita käyttävä rikollinen ja Linda on ansioitunut rikostoimittaja? Kumpi on uskottavampi". Näin olet kirjoittanut jo aiemmin. Jokseenkin rohkeaa nimitellä ihmistä rikolliseksi ja huumeiden käyttäjäksi. Mikä on tietolähteesi näiden titteleiden suhteen?
Harry
"Täytyy muistaa kenen pojasta on kyse."
"Täytyy muistaa kenen pojasta on kyse."
Todellakin, mikähän voi olla tietolähde tuollaiseen?Harry Ambrose kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 7:07 pm
Minä ja tuskin kukaan muu toimivat sinun antamien määräysten mukaisesti. Antaessasi edellämainittuja toimintaohjeita ja määräyksiä olet mitä ilmeisimmin sokeasti uskonut ansioituneen rikoskirjailijan tekstejä. Vastaatko tähän näin: "Antin sisko on huumeita käyttävä rikollinen ja Linda on ansioitunut rikostoimittaja? Kumpi on uskottavampi". Näin olet kirjoittanut jo aiemmin. Jokseenkin rohkeaa nimitellä ihmistä rikolliseksi ja huumeiden käyttäjäksi. Mikä on tietolähteesi näiden titteleiden suhteen?
Sisäpiirin tietoa?
- Ross Sullivan
^Eikös joskus syksyllä 2025 jotkut kirjoittajat esittäneet noita väitteitä, joihin Sakke65/Hurjimus vaikuttaisi uskovan? En kylläkään enää muista nikkien nimiä (eivät muistaakseni olleet näitä/meitä vakiojankkareita).
Huonosti Harry Herra on kartalla.
Kannattaa lukea muutamamia sivuja taaksepäin.
Kannattaa lukea muutamamia sivuja taaksepäin.
Hei vain, Linda tässä.Palpuri kirjoitti: Su Maalis 01, 2026 11:16 pm Vuosien mittaan Anttia on etsinyt ja asiaa tutkinut lukemattomat määrät ihmisiä. Kiitollinen kaikesta avusta ja tuesta ja siitä että ihmiset ovat omasta vapaasta halusta käyttäneet aikaa ja ajatuksia tähän mysteeriin. Suurin osa ihan vaan pyyteettömästi, ilman minkäänlaista korvausta saamatta. Mutta sitten on näitä haaskalintuja jotka tavoittelee pelkästään mainetta ja kunniaa omalle nimelleen ja nostetta uralle. En siis yleistä koska on ollut hyvä asia sekin että asia on ollut monessa mediassa esillä ettei vallan jää unholaan, mutta ne on tehty hyviä tapoja noudattaen ja omaisia sekä ennenkaikkea Anttia kunnioittaen. Jos nyt mietitään esim tämän toimittajan joka nyt levittää päätöntä huhua siitä mihin meidän yhteistyö loppui, motiiveja tähän niin meistä kahdesta hän sai sen rahallisen korvauksen ja lentoliput majoituksista lähtien. Luotin ”ystävän” tukeen ja apuun sokeasti ajatellen että hän teki sitä sydämestään. Oli karu hetki tajuta miten kaupallisen asian hän tästä teki omaa etuaan ajatellen. Hän käytti sellaista materiaalia omiin julkaisuihin joihin ei ollut saanut tai edes kysynyt lupia saatika antanut meidän oikolukea ainuttakaan teosta pyynnöistä huolimatta. Ja se että hän kertoo olleensa etsimässä Anttia, niin kertaakaan hän ei ole jalkautunut maastoon, tai edes poistunut autosta hanttimiehen paikalta muutakuin syömään tai selfien takia. Kovasti kuitenkin mainostaa miten on ollut etsinnöissä mukana. Hän sai siis ilmaisen Lapin loman. Silloin kun muu porukka jalkautui erämaahan ja oikeasti teki asioiden eteen jotain muutaku fiktiivistä kirjaa omiin faktoihinsa perustuen hän istui mökissä tai makoili jossain karkkisäkki kainalossa. En tietenkään oleta tai vaadi että sinne metsään kenenkään tarttisi lähteä hikoilemaan omalla ajalla palkatta mutta koen että tulin siinä suhteessa huijatuksi että hän luikerteli ystävän roolia hyväksi käyttäen melko henkilökohtaisiin ja yksityisiin asioihin jotka eivät välttämättä edes suoranaisesti asiaan kuulu ja julkaisi asioita meidän selän takana röyhkeästi lupia kyselemättä. Antin äiti pyysi jo sen ensimmäisen kirjan kohdalla että sellaista ei tehdä. Kadonneen omat vanhemmat siis pyysivät ettei kirjaa julkaista, mutta he ei saaneet mahdollisuutta edes oikolukea sitä tai muutakaan materiaalia mitä se mielivaltaisesti toimitteli. Suurin osa hänen julkaisuista on kaikenlisäksi tapahtunut meiän selän takana, eli hän kaikessa hiljaisuudessa väkerteli juttujaan ja julkaisi niitä kyselemättä kunnes omaisilla tuli mitta täyteen sitä miten epäkunnioittavasti hän kehtasi toimia ja siihen toppasi ”yhteistyöt” Olen sen ekan kirjan julkaisun jälkeen oottanut että koska saan sen kirjan, kun hän lupasi meille omaisille semmoset lähettää heti jahka teos valmistuu, vaan eipä ole näkynyt ja en todellakaan ala maksamaan siitä enkä kyllä ajatellut sitä ikinä lukeekaan. Miksi lukisin koska elämäni hirveimmästä asiasta on tehty satukirja oman ystäväni toimesta. Olin silloin jo pettynyt mutta osas se yllättää vielä monet kerrat sen jälkeenkin…
En tiiä pitäiskö alkaa kirjailijaksi ja kirjoittaa fiktiivinen kirja perheenäidistä joka kasvatti kukkia talonsa kellarissa ja vahingossa poltti koko talon siinä sivussa ja sai huimat vakuutusrahat, kunnes sitten alkoi kyläläisillä herätä kaikenlaisia ajatuksia ja tutkinnan aikana perheenäidin suurin huoli olikin, että paljastuisiko siinä samalla mistä kaikki sai alkunsa. Perustuen siis siltä osin faktoihin että oli perheenäiti, ok-talo ja tulipalo. Ja valtavat vakuutusrahat. Siitä saattais saada ihan jännittävän fiktiivisen teoksen aikaan kun on näin hyvä pohja jo mietinnässä niihin pienen pieniin faktoihin nojaten. Toisen ihmisen koetusta katastrofista voi joku toinen kääriä massit ja maineen.
Kerran jo tuolla aiemmin sanoin etten tänne enää tule kommentoimaan, mutta nyt perun yhden poikkeuksen verran päätökseni, kun monelta taholta tuli viestiä että täällä puhutaan aivan törkeitä juttuja. En oo lukenut ketjua tämän pidemmälle, enkä lue. Koen kuitenkin että mun on tässä puolustettava itseäni. Ihan lyhyesti vedän langat yhteen ja poistun, ja nyt en enää tähän palaa vaikka tulisi mitä. Tiedän että tämä on toisaalta turhaakin, kun saattaa mennä juupaseipäs-väännöksi.
Mutta näihin väitteisiin.
Yhteistyö loppui tappouhkauksiin jotka olivat seurausta siitä kun vakavassa tilanteessa oli pakko perustellusti soittaa poliisit. Sen jälkeen uhattiin minun ja lasten henkeä ja talon polttamista. Minä lopetin yhteydenpidon ja estin toistuvasti eri numeroista tulevat yhteydenotot.
Viime syksyyn saakka avusta kiiteltiin, toistuvasti ja myös julkisesti. Tiedän olleeni suurena apuna, siitä ei ole kahta sanaa. Auttamista tapahtui aika paljon tämän puhuttavan aiheen ulkopuolellakin, mm. muuttoa läpi Suomen ja sen sellaista.
Etsintäreissuilla olin yhdeksänä kertana kymmenestä kuskina, koska muita ajokuntoisia ei juuri ollut. Se oli siis vakioasetelma ja perusoletus että minä ajoin, enkä siitä koskaan kyllä valittanutkaan. Olen jalkautunut erämaahan ja loikkinut soilla, en istunut hanttarin penkillä montaakaan kertaa. Onneksi noita mainittuja selfieitä ja muitakin kuvia ja videoita tuli otettua
Yhtään maksettua "lapinlomaa" en saanut enkä pyytänyt. Kustantamoni maksoi yhden matkan, kaikki loput maksoin itse, maksoin polttoaineista aina omat osuuteni ja kerran jopa Palpurin majoituksen hotellissa. Rahaa reissuihin on siis palanut.
Jos olisin halunnut lyödä rahoiksi, en olisi Antin asialla alkanut tekemään mitään. Ne työtunnit joita mulla on selvittelytöihin + matkoihin + siellä vietettyyn aikaan mennyt, kulkee tuhansissa. Olisin tienannut vastaavalla työmäärällä todella paljon tekemällä muita töitä, mutta halusin auttaa ja olla mukana tässä. Toki edelleen olen sitä mieltä, että työstä kuuluu saada palkkaa. Tässä viivan alle ei kuitenkaan jäänyt juuri mitään, ja se on ihan okei.
Vuosia oltiin sitä mieltä että on mahtavaa kun pidän Antin katoamista yllä. Sitä arvostettiin ja pidettiin tärkeänä. Se on totta että Antin äiti ei olisi halunnut näitä kahta kirjaa. Sen sijaan Antin sisko ja isä antoivat luvat, sittemmin nähtävästi toinen päättänyt näitä tilanteita värittää toisenlaisiksi. Tästä mulle esitettiin ihan hallinto-oikeuden paperi, että kenellä oli oikeus antaa mulle lupa kirjan kirjoittamiseen. Myös kustantamon TJ kävi asian omaisen kanssa läpi. Kun näitä on tehty, on nämä luvan antaneet omaiset olleet sitä mieltä että asia pysyy yllä eri julkaisujen avulla.
Olen ollut sen verran skarpisti liikkeellä, että useimmista asioista on mustaa valkoisella, kuten esimerkiksi siitä, että sain täydet valtuudet selvittää asiaa ja yritinkin sitä parhaani mukaan tehdä. Erilaisiin maksullisiin tietopyyntöihin kului myös rahaa useita satoja, jotka niin ikään maksoin itse.
Olen tarjonnut jokaista tekemääni juttua (kolme juttua ja kirja) luettavaksi ennakkoon, eikä niitä haluttu katsoa. En ole tehnyt mitään mielivaltaisesti, luvatta tai kertomatta.
Uskon hyvin, että jälkikäteen moni asia harmittaa omaisia. Tiedän että olen tehnyt itsekin asioita väärin, enkä ole täydellistä kuvaa pyrkinyt antamaankaan. Ymmärrän sen, että pitkään vaikeassa tilanteessa elänyt ja vakavan trauman saanut ihminen ei käyttäydy rationaalisesti, ja se saikin minut jatkamaan tässä niin pitkään. Jokin raja nyt kuitenkin on oltava. Paljon olisi vielä sanottavaa ja näytettävää jäljellä, mutta tämä saa jäädä tähän, koska yksityisyyttä on kunnioitettava, enkä halua lyödä lyötyä.
Vilpittömästi toivon että joku Antin kohtalon selvittää. Se on mun suurin epäonnistuminen, että kyennyt riittävästi viemään asiaa eteenpäin. Palpurille ja muille Antin omaisille en toivo muuta kuin valoa ja voimia muuttaa asioita parempaan suuntaan. Heidän taakka on raskas eikä se varmaan kevene ennen kuin Antin kohtalo selviää.
Mutta vielä, mitä tulee tähän viimeiseen kappaleeseen koskien kannabiskasvattamoa, tästä harkitsen nyt kuitenkin rikosilmoituksen tekemistä. Yhden rikosilmoituksen jo syksyllä tein ja lopulta vedin sen pois vaikka edellytykset oli edetä, mutta ajattelin että jos vain saadaan olla rauhassa. Mutta nyt tämä nähtävästi jatkuu.
Mun koti on todella palanut, tulipalo alkoi kun lapsi oli yksin kotona. Meidän koti oli yksikerroksinen omakotitalo, jossa ei ollut kellaria ollenkaan, ei talon alla tai missään muuallakaan. Eikä kannabiskasvattamoa..
Päätän viestini sanomalla, että jokainen joka miettii näiden moninaisten asioiden todenperäisyyttä, kysykää viranomaisilta. Kuka tahansa voi täällä esittää minua, kuka tahansa voi esittää Antin siskoa ja tai ketä tahansa, ja sanoa mitä tahansa. Aloittakaa vaikka rikostuomioista. Tuomiot ovat julkisia. Jos soitatte vaikka Oulun tai Lapin tai Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen ja kysytte henkilön rikostuomioita, ne kyllä kerrotaan teille. Saatte sieltä vaikka kaikki Antin kanssa tekemisissä olleiden ihmisten taustat, tai mitä ikinä haluaakaan.
Jos multa vielä haluaa jotain kysyä, tulkaa somessa kysymään, juttelen mielelläni. IG ja TikTok löytyy rikoskirjailijarantanen. Kirjoitan parhaillaan useampaa kirjaa päällekkäin + toimittajan työt, joten kiire on ja tänne en palaile enää kirjoittamaan, mutta tuolta tavoittaa.
- Ross Sullivan
^Jopas täällä peli kovenee aamuöisillä viesteillä!
Muuten en ota kantaa viesteihin edellä, mutta:
"Yhteistyö loppui tappouhkauksiin jotka olivat seurausta siitä kun vakavassa tilanteessa oli pakko perustellusti soittaa poliisit. Sen jälkeen uhattiin minun ja lasten henkeä ja talon polttamista. Minä lopetin yhteydenpidon ja estin toistuvasti eri numeroista tulevat yhteydenotot."
Siis häh? Kuka uhkasi ja mikä tämä vakava tilanne oli? Asiaa jää aika paljon ilmaan.
" Aloittakaa vaikka rikostuomioista. Tuomiot ovat julkisia. Jos soitatte vaikka Oulun tai Lapin tai Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen ja kysytte henkilön rikostuomioita, ne kyllä kerrotaan teille. Saatte sieltä vaikka kaikki Antin kanssa tekemisissä olleiden ihmisten taustat, tai mitä ikinä haluaakaan."
Mihin tällä viitataan/keneen? Ilmeisesti ei niihin julkisuudessa esillä olleisiin mökkimurtoihin?
Muuten en ota kantaa viesteihin edellä, mutta:
"Yhteistyö loppui tappouhkauksiin jotka olivat seurausta siitä kun vakavassa tilanteessa oli pakko perustellusti soittaa poliisit. Sen jälkeen uhattiin minun ja lasten henkeä ja talon polttamista. Minä lopetin yhteydenpidon ja estin toistuvasti eri numeroista tulevat yhteydenotot."
Siis häh? Kuka uhkasi ja mikä tämä vakava tilanne oli? Asiaa jää aika paljon ilmaan.
" Aloittakaa vaikka rikostuomioista. Tuomiot ovat julkisia. Jos soitatte vaikka Oulun tai Lapin tai Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen ja kysytte henkilön rikostuomioita, ne kyllä kerrotaan teille. Saatte sieltä vaikka kaikki Antin kanssa tekemisissä olleiden ihmisten taustat, tai mitä ikinä haluaakaan."
Mihin tällä viitataan/keneen? Ilmeisesti ei niihin julkisuudessa esillä olleisiin mökkimurtoihin?
-
kattokarpänen
- Sofia Karppi
Samaa jäin miettimään... Aika pahankuuloista, ei ihan normikamaa enää.Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 21, 2026 1:29 pm Siis häh? Kuka uhkasi ja mikä tämä vakava tilanne oli? Asiaa jää aika paljon ilmaan.
Toivottavasti asiat parempaan päin ja pöly laskeutunut.
Rikoksilla viitattaneen Elinan ( Palpurin) aikaansaanoksiin, kuten myös uhkauksiin. Eli näistä pitäisi löytyä mustaa valkoisella poliisin arkistosta. Ei niitä kyllä " kerrota" , pitää kysellä etpk.ja. ja oikeuden päätöksiä 
Surullinenkin tarina, toivottavasti elämä saa paremman suunnan
Surullinenkin tarina, toivottavasti elämä saa paremman suunnan
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006
Jassoo. En oo pitkään aikaan Antin ketjua lukenut, niin arvelin päivittää itteni ajan tasalle. Mutta mitästä, täällähän on vain pelkkää nokittelua. Yritin muutaman sivun kahlata mutta ei jaksa paskottua ketjua kahlata kyllä millään. Voisko joku tiivistää että onko tänne tullu mitään järkevää sen jälkeen kun Elina kai tapas Janin? Vai onko se pelkkää suunsoittoa sen jälkeen?
Tuo boldaamani herättää kyllä ihmetyksen että mistä Hurjimus sen niin varmaksi tietää jos ei ole itse ollut paikalla? Kyllä tämmösiä heittoja vois avata että näkis puhuuko pää vai perse.Hurjimus kirjoitti: Pe Heinä 05, 2024 12:15 pm Elina kirjoitti, te ette TOISTAISEKSI tiedä, mitä on tapahtunut. Paljon on selvinnyt ja suljettu pois. Välit Janiin on hyvät ja toivoi, ettei enää nimiä mainita.
Tämän jälkeen uskollisimmat tappohöyryäjät katosivat muutamaksi kuukaudeksi.
Kun nyt tämä Palpuri kirjoitti toiveunensa, kaikki jatkunee entisellään.
Kolmannen kerran kysyn Palpurilta, oletko keskustellut Elinan kanssa ja jakaako hän mielipiteesi. Aika erikoiselle hänen kirjoituksensa täällä tuntuisi, jos näin olisi.
Ps.Joksinen tulkoon jokainen autuaaksi uskollaan. Minä tosin en usko, vaan minä OLEN VARMA, että väsynyt Antti oli elossa autosafarin jälkeen, mitä sen jälkeen on tapahtunut on toinen asia.
Tiedon lähdettä en avaa enemmän ja turhan hedelmätöntä on jatkaa tätä enää.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
Kun tuollaisia lainauksia tehdään aikojen takaa,, pitäisi älukea myös aiempia viestejä,, mitä kaikkea on asiasta kirjoitettu..
Niin varma olen, että olen luvannut 10000 euron palkkion, joka pystyy paljastamaan Antin kaverien olevan henkirikoksen takana. Tämä palkkio tulee myös, jos pystyy antamaan vinkin poliisille, joka johtaa tuollaiseen läpimurtoon
Niin varma olen, että olen luvannut 10000 euron palkkion, joka pystyy paljastamaan Antin kaverien olevan henkirikoksen takana. Tämä palkkio tulee myös, jos pystyy antamaan vinkin poliisille, joka johtaa tuollaiseen läpimurtoon
Mikä varma tieto? Etkö ymmärrä lukemaasi?Ciccarelli kirjoitti: La Maalis 21, 2026 6:17 pm
Tuo boldaamani herättää kyllä ihmetyksen että mistä Hurjimus sen niin varmaksi tietää jos ei ole itse ollut paikalla? Kyllä tämmösiä heittoja vois avata että näkis puhuuko pää vai perse.
Hän kirjoitti:
" Minä tosin en usko"
Palpuri kirjoitti: Ti Joulu 23, 2025 1:58 am
Olen ihminen ja väsyin minäkin valtavan paineen alle. Otin liikaa asioita vastaan ja lopulta olin niin väsynyt 10-12h työpäivistä eräoppaana että kun olisin halunnut illat pyhittää tytöille ja itselleni niin meidän perhettä alkoi ihan urakalla piinaamaan henkilö josta oli äärimmäisen vaikea päästä irti ja tunnen osittain vieläkin olevani häviöllä siinä. Se piina kesti 1.5v ja se loppui huhtikuussa hirveisiin juttuihin ja poliisin soittoon että nyt saatte vihdoin nukkua rauhassa. Ei se ihan loppunut vaan sehän jatkoi sitä vielä linnasta mutta nyt on tehty kaikki voitavamme että hän olisi taaksejäänyt painajainen.
Tuli alkukesä ja olin justiin jäänyt kesälomalle ja tytöt lähti isälleen 2kk. Kaiken kaaoksen jälkeen 2kk omaa aikaa oli juuri sitä mitä tarvin. Se miten elin elämäni sen kesän 2kk ajan ei vahingoittanut tyttäriä ja mielestäni ei vahingoittunut kukaan tai mikään muukaan. Nyt olen kuitenkin viranomaisten silmissä varo henkilö ja sossut ei anna tyttöjä mulle koska olen sosiaalin mielestä osallistunut rikolliseen toimintaan. Mikä oli täysi lavastus, mutta niin kauan kuin olen epäilty niin kauan sossu saa pitää minua kriminaalina. En ole vielä edes syytetty vaan vasta epäilty. Kukaan ei kuollut eikä ole kokenut minkäänlaista väkivaltaa missään vaiheessa joten ootellaanpa rauhassa mitä alkaa kuulumaan.
Mulla on ollut niin raskaat ajat että ainoastaan tieto siitä että olen kahden maailman rakkaimman tyttären äiti ja meille tulee vielä se hetki jolloin kukaan ei yritä meitä erottaa niin tämän kun lausun päässäni ja vedän syvään happea niin jaksan taas yhden päivän eteen päin. Mulla on heitä aivan raastavan kova ikävä ja se ikävä sivuutti kaiken muun.
Murhaaja Janne tuiskun kanshan sinä olit ihan facebookissa asti parisuhteessa ja janne tappo jo melkeen toisen ihmisen kirveellä josta on nyt lusimassa 4v kakkua. En yhtään ihmettele että et saa lapsiasi kotiin kun seurustelit nisti murhaajan kans.Veit lastesi kotiin umpinarkkarin joka on jo aiemmin ampunu ihmistä päähän haulikolla. Facen kuvissasi kommentoi tuttavallisesti kovan luokan narkkareita ja linnakundeja nykyään,osa minfossaki esiintyneet monta kertaa nimillään. Ja ihmettelet miksi et saa lapsiasi kotiin?
Asiasta lisää täällä millanen narkkari ja murhaaja sun mies oli vai onko taas? :
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 6&start=15
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=45380
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 6&start=15