Asukkaat eläneet noin vuoden pelon vallassa Kangasalla

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Asukkaat eläneet noin vuoden pelon vallassa Kangasalla

Viesti Kirjoittaja damfin »

Onko näistä viesteistä jotenkin aistittavissa että itse Lindeman otti yhteyttä "paikalliseen tuttuusi" tuon ensimmäisen viestisi jälkeen, ja kehotti muuttamaan asennetta?
Puhelinkortti kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 2:51 pm Otin yhteyttä paikalliseen tuttuuni ja koirat on Harri Lindemanin.
Puhelinkortti kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 7:44 pm Tuo otsikko on turhan sensaationhakuinen. Paikallinen tuttuni sanoi, että kylän hysteerikkö-osasto tästä meteliä pitää. Suurin osa pitää koiria melko harmittomina. Näillä muutamalla hysteeriköllä on lähes aina draama päällä.
Puhelinkortti kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:11 pm Kyllä saa taas koiranvihaajat vettä myllyynsä. Surullista.
Kirjoittelijathan saivat vettä myllyynsä siitä kun sinä itse tulit kertomaan koirien omistajan nimen joka heti yhdistettiin rötösteleviin mustalaisiin.
Puhelinkortti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

damfin kirjoitti: To Maalis 12, 2026 2:48 pm Onko näistä viesteistä jotenkin aistittavissa että itse Lindeman otti yhteyttä "paikalliseen tuttuusi" tuon ensimmäisen viestisi jälkeen, ja kehotti muuttamaan asennetta?
Puhelinkortti kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 2:51 pm Otin yhteyttä paikalliseen tuttuuni ja koirat on Harri Lindemanin.
Puhelinkortti kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 7:44 pm Tuo otsikko on turhan sensaationhakuinen. Paikallinen tuttuni sanoi, että kylän hysteerikkö-osasto tästä meteliä pitää. Suurin osa pitää koiria melko harmittomina. Näillä muutamalla hysteeriköllä on lähes aina draama päällä.
Puhelinkortti kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:11 pm Kyllä saa taas koiranvihaajat vettä myllyynsä. Surullista.
Kirjoittelijathan saivat vettä myllyynsä siitä kun sinä itse tulit kertomaan koirien omistajan nimen joka heti yhdistettiin rötösteleviin mustalaisiin.
Eikös mustalaisviha ja koiraviha ole kuitenkin eri asioita? Itse syyllistyn ajoittain tuohon ensimmäseen.
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

IS oli näköjään taas uusi juttu asiasta ja puskaradiossakin juttua, mutta kukaan ei uskalla sanoa, että kyseessä MUSTALAINEN HARRI LINDEMAN. Joka on kaiken lisäksi monista rikoksista tuomittu kusipää. Taisi tapostakin istua vankilassa.
Wow!
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Puhelinkortti kirjoitti: To Maalis 12, 2026 3:35 pm
Eikös mustalaisviha ja koiraviha ole kuitenkin eri asioita? Itse syyllistyn ajoittain tuohon ensimmäseen.
Onko sitten yhdistettyä vihaa, jos sanoo vihaavansa "mustia"?

Tilanne tulee varmaan parantumaan noilla Kangasalan syrjäkulmilla kun vielä lopettavat Kangasalan oman poliisiaseman.
(Kangasala ei ole muuttotappiokunta, mutta tämä lienee tuon polisiasemaketjun juttuja)
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Roy Riviera
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

SariTup kirjoitti: La Maalis 14, 2026 10:16 am IS oli näköjään taas uusi juttu asiasta ja puskaradiossakin juttua, mutta kukaan ei uskalla sanoa, että kyseessä MUSTALAINEN HARRI LINDEMAN. Joka on kaiken lisäksi monista rikoksista tuomittu kusipää. Taisi tapostakin istua vankilassa.
Hienoa että sinä uskalsit. Siitä isot aplodit. Mutta, mutta mietin tässä tietääköhän ylipäätään kukaan...ketä tuossa talossa, joka on erään virolais / suomalaisen liikemiehen omistuksessa, ihan oikeasti asustelee ? Toisaalta...mitäpä sillä tiedolla tekisikään koska poliisi tietää sen varmasti.
Vastaa Viestiin