Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Kuva
Antifa Free Palestina
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 4:23 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 4:21 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 3:29 pm Jouduin avaamaan uuden profiilin twitteriin ku en saa vanhaa auki.
kävin heti mut estäneille Purralle.Mäkelälle ja Honkasalolle pistää viestiä :lol:
mahdanko joutua uudestaan heti blokkiin :roll:
Kuva

Kuva
Mäkelää on ihan hauska trollata.
se esti mut jo 2015 edellisellä profiililla :mrgreen:
Ruma Purra on estäny ainaki 5 profiilia jo äksästä
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

diabetes lääkkeet nyt kokonaan loppu.masennuslääkkeet kokonaan loppu keskiviikkona vasta tulee kelan päätös.
2003 sain ton masennuslääkityksen ja siitä asti syönyt sitä samaa samalla max annostuksella ku piri tuhonnut koko mielihyväkeskuksen jne...
tota voi lopettaa tälleen ku seinään mut kelaa ei kiinnosta tekivät pikapäätöksen mut se sisälsi vaan viikon nappulat vaikka oli tarve 4 päivää lisää.
saan sen kuten aina se on kirjattu lakiin mut tää onkin puhtaasti uus tapa kelalla saada ihmiset murtumaan ja vetämään itsensä hirteen kiitti vitusti. :cry:

joo joo oma syy mut ahdistaa mikä masennus kuoppa tästä seuraa.
ku en nyt vaan sortuis vetää viinaa sitä ei mun lahopää enää kestä eikä sisuskalutkaan.
Antifa Free Palestina
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:19 pm diabetes lääkkeet nyt kokonaan loppu.masennuslääkkeet kokonaan loppu keskiviikkona vasta tulee kelan päätös.
2003 sain ton masennuslääkityksen ja siitä asti syönyt sitä samaa samalla max annostuksella ku piri tuhonnut koko mielihyväkeskuksen jne...
tota voi lopettaa tälleen ku seinään mut kelaa ei kiinnosta tekivät pikapäätöksen mut se sisälsi vaan viikon nappulat vaikka oli tarve 4 päivää lisää.
saan sen kuten aina se on kirjattu lakiin mut tää onkin puhtaasti uus tapa kelalla saada ihmiset murtumaan ja vetämään itsensä hirteen kiitti vitusti. :cry:

ku en nyt vaan sortuis vetää viinaa sitä ei mun lahopää enää kestä eikä sisuskalutkaan.
Okei. Jos nyt näkisit minkälaisia mielenterveysongelmia vasemmistolaisuus synnyttää. Olisit varmaan onnellisempi ilman vihaa muita kohtaan.

Käsittääkseni olit joskus ihan kasassa ennen äärivasemmistolaisuutta.
Viimeksi muokannut SariTup, Su Maalis 15, 2026 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

SariTup kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:24 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:19 pm diabetes lääkkeet nyt kokonaan loppu.masennuslääkkeet kokonaan loppu keskiviikkona vasta tulee kelan päätös.

Okei. Jos nyt näkisit minkälaisia mielenterveysongelmia vasemmistolaisuus synnyttää. Olisit varmaan onnellisempi ilman vihaa muita kohtaan.
synnyin tämmöseksi en edes painajaisissa voi kuvitella itseäni oikeistolaiseksi.
synnyin punikkien sukuun punikiksi.
Antifa Free Palestina
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:27 pm

synnyin tämmöseksi en edes painajaisissa voi kuvitella itseäni oikeistolaiseksi.
Kuka nyt on käskenyt oikeistolaiseksi? Jokainen saa olla mikä on.

Puhun siitä VIHASTA mikä sinulla on eri mieltä olevia kohtaan ja miten olet vuosia oksentanut sitä internettiin.

Miksi vihaat eri mieltä olevia? Siinä syy sinun mielenterveysongelmiin, olisit paljon onnellisempi varmaan, jos et olis valinnut vihaa vaan hyväksyisit että suurin osa on eri mieltä kuin sinä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

SariTup kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:32 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 5:27 pm
Kuka nyt on käskenyt oikeistolaiseksi? Jokainen saa olla mikä on.

Puhun siitä VIHASTA mikä sinulla on eri mieltä olevia kohtaan ja miten olet vuosia oksentanut sitä internettiin.

Miksi vihaat eri mieltä olevia? Siinä syy sinun mielenterveysongelmiin, olisit paljon onnellisempi varmaan, jos et olis valinnut vihaa vaan hyväksyisit että suurin osa on eri mieltä kuin sinä.
Ei netti tai viha äärioikeistoa kohtaan liity mitenkään mun mt-ongelmiin olin 40 vuotias ku tulin nettiin.kaikki mun pään ongelmat kuten ADHD ja masennus on syntyperäisiä tai tullut ennen ku 20 vuotta täytin.
miesviha sai mut lyömään aikuisia miehiä kuten opettajia tai naapurin pedaria 10+vuotiaana nää kaikki yhdessä teki mun elämästä sen mitä se nyt on.olen itse itseni pahin vihollinen ollut aina.

mä saan valtavasti tyydytystä antifasismista ja rasismin vastustamisesta koen että noi piirteet+kissaihmisyys on mun oikeasti hyvät puolet.

lisään vielä sen että kirjoitan netissä rasisteille sitä ihan samaa mitä ne on syytänyt vasemmisto naisten ja mamujen niskaan vuosia.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

ku oon pireissä ni en räyhää en vihaa enkä roiku netissä vittuilemassa kellekään.
tää saa mut miettimään et jos olisin tai edes nyt saisin ADHD lääkityksen ni mimmosta olis rauhallisen lakun elämä.
ehkä rakentaisin siltoja ihmisryhmien välille tai toimisin jossain hesyssä kissojen puolesta mut sen sit näkee seuraavassa elämässä koska tässä en niitä lääkkeitä saa.
Antifa Free Palestina
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:00 pm ku oon pireissä ni en räyhää en vihaa enkä roiku netissä vittuilemassa kellekään.
tää saa mut miettimään et jos olisin tai edes nyt saisin ADHD lääkityksen ni mimmosta olis rauhallisen lakun elämä.
ehkä rakentaisin siltoja ihmisryhmien välille tai toimisin jossain hesyssä kissojen puolesta mut sen sit näkee seuraavassa elämässä koska tässä en niitä lääkkeitä saa.
Tuo kuulostaa siltä, että ymmärrät ongelmasi?

Miksi et saa lääkettä, onko siihen joku syy? Onko sinulla diagnosoitu ADHD?
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Perilla kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:06 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:00 pm ku oon pireissä ni en räyhää en vihaa enkä roiku netissä vittuilemassa kellekään.
Tuo kuulostaa siltä, että ymmärrät ongelmasi?

Miksi et saa lääkettä, onko siihen joku syy? Onko sinulla diagnosoitu ADHD?
on diagnoisoitu mutta en saa ton amffe taustan takia.meikun neurologin pyyntö saada mut mukaan pilotti hankkeeseen missä 30 vuotta käyttäneitä adhd tyyppejä lääkitään ni kaatui tiksin psykpolille vaikka kävin puolen vuoden puhtaat valvotut seulat.
olin 7 vuotta kuivilla enkä edes silloin saanu adhd lääkitystä mm vankiloissa on satoja adhd tyyppejä ilman lääkitystä.

toi pilotti on ollu maailmalla valtava menestys vähintään 75 prossaa vanhoista käyttäjistä on lopettanut oitis pirin käytön.
adhd lääkitys näet kumoaa pirin vaikutuksen.on älytöntä politiikkaa estää ihmisiä pääsemästä kuiville.
Antifa Free Palestina
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

^ on kyllä paska juttu, jos näin.

Pääkaupunkiseudulla on vaikea päästä mihinkään kun terveyspalveluja kuormittaa sadat tuhannet laittomat siirtolaiset. Usko pois, tämä on iso syy siihen.

Pienemmillä paikkakunnilla on helpompaa päästä hoitoon, muuta pohjoiseen tai itään.

Edit. Ja mikä estää sinua nyt vihan sijaan keskittymään kissoihin, ymmärtääkseni eläinsuojelu tarvitsee koko ajan vapaaehtosia
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

adhd lääkitys näet kumoaa pirin vaikutuksen.on älytöntä politiikkaa estää ihmisiä pääsemästä kuiville.
Kuiville pääseminen tarkottaa sitä, ettei vedä kaksinkäsin adhd lääkkeitä mitkä on sitä piriä puhtaassa muodossa..
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Perilla kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:25 pm ^ on kyllä paska juttu, jos näin.

Pääkaupunkiseudulla on vaikea päästä mihinkään kun terveyspalveluja kuormittaa sadat tuhannet laittomat siirtolaiset. Usko pois, tämä on iso syy siihen.

Pienemmillä paikkakunnilla on helpompaa päästä hoitoon, muuta pohjoiseen tai itään.

Edit. Ja mikä estää sinua nyt vihan sijaan keskittymään kissoihin, ymmärtääkseni eläinsuojelu tarvitsee koko ajan vapaaehtosia
ei mun pää kestä rääkättyjä kissoja jouduin jättää aikoinaan eläinkokeiden ja turkistarhauksen vastaiset miekkarit ja muun toiminnan kokonaan ku olin seota niistä kuvista kokonaan.
just nyt heräsin siihen että yks mun jo kuolleista kolleista manu nimeltään itki ja mourus hädissään apua.mun yleisin ja lähes ainoa uniin tuleva painajainen on kissojen hätä.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 7:10 pm
Kuiville pääseminen tarkottaa sitä, ettei vedä kaksinkäsin adhd lääkkeitä mitkä on sitä piriä puhtaassa muodossa..
en oo ikinä edes kokeillut ei tommonen toimi näin pitkään käyttäneellä huumeena olisin lukuisat kerrat saanu näitä ilmaiseksi mut en oo ottanut.tarviin koko elämän mittaisen lääkityksen en päihteitä niitä oon käyttänyt viiden miehen tarpeiksi.
lisäksi apteekki antaa kuukauden parin kuurin kerrallaan eikä lisää kela korvaa ennen ku ajallaan eli se ilo loppuis ku seinään jos niillä alkais pelleilee.en ole mitään lääkettä väärin käyttänyt ei oo mun juttu.
tai oon 15 vuotiaana pameja mut siitä seuras niin paskoja juttuja etten niihin enää koskenut päihtymis tarkoituksessa.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

yöllä tullut näköjään privaa :roll:
Kuva
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin