Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

ASierra kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 11:46 am
Kumisilmä kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 9:39 am mä pystyn yksinäni jauhottaa jokaisen murhan rasistin ei tähän palvelunesto hyökkäyksiä tarvita apua saatana :lol: :lol: :lol:
Älä naurata, sinun elämäm kolun kirjoitustyylillä ja sekavalla nistin tajunnanvirralla ei todellakaan jauhoteta yhtään ketään.

Ei muista yhtään sinun viestiä, jossa olisi edes heikko punainen lanka. Saati sitten perusteluja jollekin asialle tai mielipiteelle

Kovat on kuvitelmat. Siksi kukaan ei sinulle vastaakaan kun kaikki viestit ovat vain mielipuolista ölinää.
Ai että jauhotat..pelle reppana.
tommosia 100 tuhannen luvun twiittejä mulla lukuisia kuinka monta sun neekeri viesteilläs 5 olisko kova saavutus sun tasoiselle palikalle :lol:
te ootte vaan liian helppoja kaipaan kunnon haastetta mut ikävä kyllä sukurutsan seuraukset näkyy vahvasti rasistien viestittelyn tasossa :|

mut jos se saa teidän itsentunnon nousemaan edes pikkusen ni suotakoon teille harhat siitä että teidän takia joku antifasisti viitsis ruveta kaataa tätä sivustoa jossa onneks suurin osa kirjoittajista ei kuulu pohjalietteeseen te rasistit ootte lopulta aika yksin isossa maailmassa ja hyvä niin.
Antifa Free Palestina
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Rasistivajakeilla tuntuu olevan palstalla eri säännöt. Heille sallitaan lautamiespuhe, OT ja ketjujen paskominen vammaisella ölinällä.
SariTup
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Kannattaisi tuon kumihuulen opetella edes kirjoittamaan, suoltaa käsittämätöntä ulinaa. Ja luulee että joku ottaa tosissaan. Nistihän se on

Tässä sinulle isoja kirjaimia ja pisteitä ja pilkkuja

.....,,,,,,,,,ABCDEFG
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Kiitos ylläpidolle, että puutuitte tuohon A.Sierran jatkuvaan lautamiestekstiin. Olette palauttaneet uskoni oikeudenmukaiseen maailmaan. Vielä kun puuttuisitte tuohon multinikki Perilla.SariTup, A.Sierra,TiinaS, Salmari jatkuvaan ohi aiheen mölisemiseen ja ketjujen paskomiseen ohi aiheen psykoottisella paskalla, niin olisi mukava käydä ketjujen asiaan kuuluvaa asiallista keskustelua.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Vielä kun puuttuisitte tuohon multinikin jatkuvaan ohi aiheen mölisemiseen ja ketjujen paskomiseen ohi aiheen psykoottisella paskalla, niin olisi mukava käydä ketjujen asiaan kuuluvaa asiallista keskustelua.
Tuulenvire kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 10:55 am *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: Pe Maalis 06, 2026 10:56 am *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 10:06 pm *Poistettu OT*tm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 10:00 pm *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: Ti Helmi 17, 2026 5:56 pm *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 9:55 pm *pltmtxtvp*tm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 9:57 pm *pltmtxtvp*tm
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Perilla
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kiitos ylläpidolle, että puutuitte tuohon tuulenvireen jatkuvaan lautamiestekstiin. Olette palauttaneet uskoni oikeudenmukaiseen maailmaan. Vielä kun puuttuisitte tuohon multinikkix120 putsarin jatkuvaan ohi aiheen mölisemiseen ja ketjujen paskomiseen ohi aiheen psykoottisella paskalla, niin olisi mukava käydä ketjujen asiaan kuuluvaa asiallista keskustelua.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Perilla kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:40 pm
...Vielä kun puuttuisitte tuohon multinikkix120 putsarin jatkuvaan ohi aiheen mölisemiseen ja ketjujen paskomiseen ohi aiheen psykoottisella paskalla, niin olisi mukava käydä ketjujen asiaan kuuluvaa asiallista keskustelua.
No, tämäpä juuri myös, mutta on varmaan melko hankalaa päästä iskemään fataalisti apinaan, joka käyttää "nikkigeneraattoria" tai jotain sinne päin.

Itse olen ratkaissut ongelman ihan vaan siten, että yksinkertaisesti ignooraan, eli hyppään yli kaikki ennalta tietämieni ja arvatenkin uusien moninikkien viestit ja usein myös heitä siinä kommentoineet, koskapa vastauksia nuo trollaajat /tuo trollaaja juurikin hinkuu osakseen, ja turhaa touhua se on niihin antaa mitään älyllisiä vastauksia. Eivät välttis edes lue niitä.
X X X X X
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Perilla kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 6:40 pm Kiitos ylläpidolle, että puutuitte tuohon tuulenvireen jatkuvaan lautamiestekstiin. Olette palauttaneet uskoni oikeudenmukaiseen maailmaan. Vielä kun puuttuisitte tuohon multinikkix120 putsarin jatkuvaan ohi aiheen mölisemiseen ja ketjujen paskomiseen ohi aiheen psykoottisella paskalla, niin olisi mukava käydä ketjujen asiaan kuuluvaa asiallista keskustelua.
Kiitos palautteestasi. Mukavaa kuulla, että on mennyt ihon alle! Olen aina valmis palvelemaan jos tunnet tarvetta tulla jauhotetuksi.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Maalis 15, 2026 7:03 pm

No, tämäpä juuri myös, mutta on varmaan melko hankalaa päästä iskemään fataalisti apinaan, joka käyttää "nikkigeneraattoria" tai jotain sinne päin.

Itse olen ratkaissut ongelman ihan vaan siten, että yksinkertaisesti ignooraan, eli hyppään yli kaikki ennalta tietämieni ja arvatenkin uusien moninikkien viestit ja usein myös heitä siinä kommentoineet, koskapa vastauksia nuo trollaajat /tuo trollaaja juurikin hinkuu osakseen, ja turhaa touhua se on niihin antaa mitään älyllisiä vastauksia. Eivät välttis edes lue niitä.
Tähän on olemassa ratkaisu joka menee multinikeillä ihon alle paremmin kuin syyhupunkki. Foorumille oma osio, vaikka ihan vain vapaa keskustelu, jonne ei pääse kuin varmennetut käyttäjät. Siis nikki varmennetaan omalla nimellä jonka yp on tarkastanut vaikka jostain dokumentista tai jotain vastaavasta, tai ehkä mailin on täsmättävä virallisiin tietoihin.
Tätäkin olen nähnyt käytettävän maailmalla. Eli siis, silloin sinne ei pääse trollaamaan eikä multinikkeilemään lainkaan. Ja mikä parasta, jos ei moiseen pysty foliopipo kireällä ja haluaa olla anonyymisti niin muu foorumi toimii kuten aiemminkin.
No ne edut vaikka sitten. Esimerkisi tämä Kirkkonummen miitti tai joku vastaava, ne nikit jotka sinne on tulossa tai on asiasta kiinnostuneita voi keskustella aihesta keskenään ilman mitään perseilyjä.
Epäilen kyllä että moisesta olisi melkoinen työmaa ylläpidolle ainakin alkuun.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Orge Gerwell
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

^
Tuskinpa tulee toteutumaan, mutta olisi tosiaan hieno systeemi. Pahimmat urpot karsiutuisivat sen sileän tien. Keskustelut pysyisivät pitkälti asiallisina kun ei kumisaappaita, qurqoja, eikä jassehameseja näkyisi mailla halmeilla.

Oikeiden nimien käyttäminenkin passaisi mulle, mutta tiedän kyllä, että siihen ei moni olisi valmis.
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

SYLWAR kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:37 pm syyhupunkki.
Mikä se on?
Orge Gerwell
Olivia Benson

^
Takarivistä huutelen sen verran, että kannattaisi ehkä viisastella muille kirjoitusvirheistä vasta sitten, kun itse kykenee kirjoittamaan edes kaksi viestiä putkeen ilman typoja.

Makes sense?
Tuulenvire
Poliisikoira Rex

Orge Gerwell kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 11:14 pm ^
Takarivistä huutelen sen verran, että kannattaisi ehkä viisastella muille kirjoitusvirheistä vasta sitten, kun itse kykenee kirjoittamaan edes kaksi viestiä putkeen ilman typoja.

Makes sense?
No palaat sitten, kun olet aikasi Kiipulassa opetellut asiaa ohjaajasi kanssa.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Mikäs vittu tämä Kiipula on? Entä mitäs vittua mun pitäisi opetella?

nimim. Epätietoinen
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Orge Gerwell kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 11:14 pm ^

Makes sense?
No siinä kävi juuri kuin arvasin, trollipellellä meni se syyhypunkki heti ihon alle. Samalla tämän joka paikkaan viljelemä Kiipula https://www.hamewiki.fi/Kiipulan_ammattiopisto viittaus kertoo useita asioita taas tästä itsestään... No annetaan olla tämä ei ole "profilointiketju".... :lol:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Vastaa Viestiin