Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Orge Gerwell
Olivia Benson

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:21 pm mulla ainakin tommonen bottitarkastus tulee väliin jatkuvasti täällä.
Se taas saattaa johtua siitä, ettei koodi usko sun olevan oikea ihminen. :D

Mutta jep, karun näköinen tuo 2013 kuva. Ei tarvitse olla lääkiksen käynyt tajutakseen, että tuossa oli jo tosi kyseessä. No, tuoreessa kuvassa sentään käsi snadisti parempi.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Hyi vittu. Ei tämmöistä itsesäälipaskaa viitsi edes lukea :roll: Se olis paskalakun aika kasvaa mieheksi, ja ostaa köysi :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

perusporilaine kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:58 pm Hyi vittu. Ei tämmöistä itsesäälipaskaa viitsi edes lukea :roll: Se olis paskalakun aika kasvaa mieheksi, ja ostaa köysi :D
Hyi vittu. Ei tämmöistä sadistista, empatiakyvytöntä paskaa viitsi edes lukea. :roll: Se olis perusporilaisen luuseri ummikon aika kasvaa mieheksi ja, jos ei siihen kykene, niin ostaa köysi.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Niinpä, Kumisilmä on ihan symppis. Poliittisesti ollaan vähän eri mieltä, mutta ei se haittaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

No onhan toi köysi paljon parempi ja tehokkaampi kuin pakkosyödä itsensä läskiksi kärsimään :lol:
Kumisilmä kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 3:44 pm pakko hakee pari vankku harkkoa+kinuskikastiketta
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

perusporilaine kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 9:21 pm No onhan toi köysi paljon parempi ja tehokkaampi kuin pakkosyödä itsensä läskiksi kärsimään :lol:
Kumisilmä kirjoitti: Pe Maalis 13, 2026 3:44 pm pakko hakee pari vankku harkkoa+kinuskikastiketta
Usein täällä minfossa mietin, että ettekö te jotkut tohvelieläimet yhtään tajua, mitä kaikkea paljastatte itsestänne ja tietämättömyydestänne kirjoituksillanne.

Onhan toi köysi paljon parempi ja tehokkaampi kuin pakkonolata itsensä jatkuvasti. Lol.

Tohvelieläimet on kyllä oikeasti ihania, joten sen myötä pyrin suhtautumaan teihin uuden mahdollisuuden antaen. Se ei teitä toki kiinnosta, mutta ei sillä ole mitään väliä (meille muillekaan). Jumalauta, perusporilaine, jos joskus erehdyt syömään jäätelöä..
Viimeksi muokannut Bird, Ke Maalis 18, 2026 9:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:21 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:13 pm
Bird kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 5:59 pm
Ei hlvetti, kirjoitin pitkähkön vastauksen, mutta se hävis kuin tuhka tuuleen, kun minfolla pykii taas joku. 😑
- Tarkistitko, menikö kommenttisi perille ketjuun aivan alunpitäen?

Toisinaan voi käydä niin, että sillä aikaa kun kommenttia kirjoittaa, onkin joku toinen jo vastannut samaan ketjuun omalla viestillä ja kun itse klikkaa "Lähetä", niin algoritmi kertoo (pirun pienellä tekstillä), että ketjuun on vastattu ennen viestiäsi, että "Haluatko tarkistaa sen ennen kuin jatkat", eikä lähetä kommenttiasi ennen kuin klikkaat "Lähetä" uudemman kerran.

Jos et huomaa algoritmin temppuilua ja vain poistut ilman tuota varmistusta, menee viestisi bittiavaruuteen, eikä sinne tarkoittamaasi ketjuun.

Että näin.
mulla ainakin tommonen bottitarkastus tulee väliin jatkuvasti täällä.
Jepulis...!
Tässä en nyt kuitenkaan tarkoita sitä bottitarkistusta, joka tulee sivustolle sisään kirjautuessa, ja välillä sama tärähtää näytölle jo sisään kirjautuneenakin, jos siis sitä tarkoitit.

En tiedä, onko sulle koskaan käynyt niin, että kun olet lähettämässä jotain kirjoittamaasi, niin se ei lähdekään, vaikka sellainen vaikutelma voi syntyäkin, kun tarkoittamasi lähetys jää kököttämään siihen näytölle, mutta siinä kommunikoinnin yläpuolelle onkin ilmestynyt littana ruutu pirun pienellä tekstillä, joka kertoo tuon, että "Ketjuun on vastattu ennen viestiäsi, haluatko tarkistaa sen ennen kuin jatkat" -ilmoitus, jolloinka pitää tökkäistä uudelle sitä "Lähetä"-systeemiä. Jos et, ja vaan poistut, niin viesti ei lähde.
Tapahtuu yleensä vain ruuhka-aikoina, tai kun kyseessä on joku Tarkkari Elviksen "Manne pani pollea hanuriin" -klikkibaitti, johon koko minfo haluaa kompata yhtä aikaa.
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:06 pm kiitti Bird :oops:

tässä tää kuva se on julkinen ollu jo 13 vuotta.

vedin siis nykyistä peukkua suoneen niin ku muutkin teki 2013 se oli täysin puhdasta ja siten myös äärettömän vahvaa ja vaarallista.
tää kuolio muuntohuume oli kuitenkin jatkettua paskaa ja mulla pitkä ehkä 10 päivän käyttö takana ku piikitin tokkurassa tohon käden taipeeseen.putosin heti ja heräsin parin päivän kuluttua.olin nukkunut käden päällä joten se oli turvonnut ja kipeä.
siirryin sohvalle nukkumaan ja kun kipu nousi astettain otin buranaa ne kuitenkin loppu eikä rahaa yhtään niinpä jouduin kirkkonummen terkkarista lähtee pyytämään reseptiä buranalle että saan ne maksarilla ulos apteekista.
se lääkäri pakotti kuvauksiin ja sanoi että kuolen jos en lähde jorviin.mä kieltäydyin ku tiesin kokemuksesta ettei ne mua auta.

käsi oli mun reiden kokoinen ja 6 vuorokautta oli nyt piikityksestä kulunut aikaa.oli vaikea kantaa sitä kättä se paino aivan saatanan paljon.lopulta suostuin mut en saanut kissavahtia kunnes äiti lopulta suostu ja lähdin jorviin.
12 tuntia istuin käteni kanssa odottamassa siinä oli välissä yritetty punkreetata mikään neula ei läpäissy kivikovaa kättä.oli otettu testejä jne...
lopulta tuli hoitaja antaa kipupiikin pakaraan ja sanoi et tuu huomenna uudestaan jos kipu jatkuu.
ne siis lähetti mut kuolemaan tietoisesti kotiin :| olin jo reppu selässä lähdössä ku mut ekana tavannut nuori mieslääkäri tuli vanhemman naisen kanssa lähes juosten mun luo se oli ylilääkäri joka vastas kaikesta siinä.se hipas mun kättä ja sano hätäleikkaus heti.

olin muutamassa minuutissa leikkauksessa ja sit teholla.kuume oli 41 ja ylilääkärin ja leikkaavan kirurgin mielestä tunnista parista kiinni ku kuolema olis tullu.
noh teholta mut siirrettiin kirurgia kerrokselle olin edelleen 40+ kuumeessa hätäleikkaus pelasti hengen mut kuolio läheni kainaloa.osaston hoitajien pomo kähis mun korvaan että yksikin virhe pienikin häiriö ni heittää mut itse pihalle(pyysi myöhemmin anteeks ja syötti mulle mun herkkua mehujäätä yöt läpeensä.) mikään antibiootti tai vastaava ei tehonnut olin tullut immuuniksi lähes kun ysärin alusta mun mätiviä hampaita antibiooteilla hoidettu.lopulta se sairaalan ylin kirurgi tuli ja sano että vika yritys.piirsi tussilla 10 senttiä kainalosta viivan ja selitti et tässä katkastaan ni saadaan kunnon proteesi siihen tynkään kiinni.työnsivät kaikki mitä voi mun suoneen ja 03.00 kuolio pysähty 06.00 olis lähteny amputaatio käyntiin.

nyt sit leikkaukseen missä mätivät lihat ja jänteet pois.ku heräsin mun käden sisään olis mahtunut koripallo helposti hirvittävä sairaan kamala avoin käsi.kireät jänteet näky ku viulunkielet meinasin seota.itsemurha vahti tarkkaili mua pari vuorokautta.opiskelijoita ympäri suomen tuli kuvaamaan ja tutustumaan mun käteen.hirvee härdelli.
kolme päivää ni hoitaja pakotti mut suihkuun itse pesemään sitä kättä se vahti vieressä.se oli empaattinen ja selitti että sun on pakko elää sen kanssa jne... kyyneleet silmissä oksennus suussa aloin tutustua uuteen lakuun.

sit kun turvotus oli lopulta pois ni höyläsivät reidestä ja perseestä ihoa ja tekivät ihonsiirron siihen käteen.
vuoden kuntoutus ei saanu ku max 5 kiloa nostaa eikä auringon valoa saada yhtään se iho.

kuva on ihonsiirron jälkeen ehkä viikko siitä kun lopulta kotiuduin.parantumista hidasti että unohtivat yhden rautaniitin tohon taipeeseen eikä uskoneet ku sanoin et metallin maku suussa.se löyty sit terkkarissa masalassa.

eka kuva siis 2013 ja toka kuva nyt just.

Kuva

Kuva
Näytin kollegalleni Sergio Canaverolle Torinon yliopistosta tuota käden kuvaa ja hän totesi sen olevan la il punitore e il distruttore dei fascisti di Stadi. Ranskan muukalaislegioonalla on myöskin eräs heidän kovasti kunnioittama käsi, joka on tosin puinen proteesi. Sitten löytyy Jumalan käsi Diego Maradonan lanseeraamana. Suomalainen vientituote Neuvostoliitto, loi tuosta kädestä kestävän, vaikka Laku ei sinällään edustakaan suoraviivaista selviytyjää, soviet erectusta, vaan syntyi heidän olemassaolon kulta-aikanaan, josta idästä puhaltanut Siperian talvimyrskyinen pakkastuuli nosti luontaista immuunivastetta em. kommunistisen nootropiinituulen ansiosta. Aito kommunisti ei koskaan mätäne niin kuin oikeistolainen ja Laku on siitä hyvä ja paras todiste.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tupla
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, To Maalis 19, 2026 2:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bird kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 5:59 pm Ei hlvetti, kirjoitin pitkähkön vastauksen, mutta se hävis kuin tuhka tuuleen, kun minfolla pykii taas joku. 😑
Jos näyttää et minfo pykii kannattaakopioida tai leikata vastaus/teksti, mennä pois topikista ja avata topic uudestaan ja sitten postata. Toimii yleensä.

Mutta paljonhan tää pykii....
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
MustaNaamion
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja MustaNaamion »

Masennus on yleensä seurausta siitä, että ihmistä ohjaavat aivot yrittävät kertoa ihmiselle, että lepää hetki ja ryhdistäydy. Mutta usein se menee niin, että nautinnot voittavat ja itsesääli valtaa alaa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

MustaNaamion kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:21 am Masennus on yleensä seurausta siitä, että ihmistä ohjaavat aivot yrittävät kertoa ihmiselle, että lepää hetki ja ryhdistäydy. Mutta usein se menee niin, että nautinnot voittavat ja itsesääli valtaa alaa.
mun aivot ei tuota itsestään mielihyvää. se mielihyväkeskus lääkäreiden mukaan tuhoutunut ja siksi masennus elinikäinen ja lääkitys myös elinikäinen 23 vuotta syönyt samaa max annosta ja samaa lääkettä.
en tunne itsesääliä oikeastaan koskaan oon aina jo teininä tiennyt mitä teen ku vedän päihteitä.
itseironia ehkä tulkitaan itsesääliksi tai vitutus.
se että syytän yhteiskuntaa asioista kuten siitä ettei käyttäjät saa apua on myös laajempi juttu ku minä itse.
käyttöhuoneet esimerkiksi mulle ihan turhia koska käytän yksin aina mut ajan voimakkaasti asiaa et nuoret ja asunnottomat saisivat ne turvapaikoiksi.

masennus iski aikonaan ku tuli ero ensirakkaudesta otin loputilin ja dokasin vitusti en ollut käyttänyt huumeita ku muutamia pilvi kokeiluita.inhosin sitä tunnetta ja olin huume vastainen vittuilin frendeille jotka käytti ja katkaisin välit niihin.
sit tuli pahin krapula ikinä vuosi oli 1992 kaveri veti nenät ja kysy haluunko minä.olin valvonut krapuloissani päiviä ja pelkäsin viinakramppia ja otin nenät.seuraavana päivänä jo piikitin olin rakastunut neulaan.
Antifa Free Palestina
DJ M€atballz

Viesti Kirjoittaja DJ M€atballz »

Lauantaina paremman väen Chelsea matkustaa Liverpooliin ottamaan pataan duunariväen Evertonilta. 🍿🍺🥳
IMG_20260319_134436.jpg
IMG_20260319_134436.jpg (108.03 KiB) Katsottu 254 kertaa
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

DJ M€atballz kirjoitti: To Maalis 19, 2026 2:10 pm Lauantaina paremman väen Chelsea matkustaa Liverpooliin ottamaan pataan duunariväen Evertonilta. 🍿🍺🥳
IMG_20260319_134436.jpg
joo ei kyl näytä nyt hyvältä meidän tekeminen joukkue kyntää syvällä.
onneks on naisten joukkue joka eilen voitti Lexi Potterin maalilla maali oli chelsean omalle kasvatille eka aikuisten peleissä.naisissa on tulevaisuus myös jalkapallossa.kuvassa myös miesten joukkueen kapteenin sisko Lauren James Kuva
Antifa Free Palestina
DJ M€atballz

Viesti Kirjoittaja DJ M€atballz »

Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 4:07 pm
DJ M€atballz kirjoitti: To Maalis 19, 2026 2:10 pm Lauantaina paremman väen Chelsea matkustaa Liverpooliin ottamaan pataan duunariväen Evertonilta. 🍿🍺🥳
IMG_20260319_134436.jpg
joo ei kyl näytä nyt hyvältä meidän tekeminen joukkue kyntää syvällä.
onneks on naisten joukkue joka eilen voitti Lexi Potterin maalilla maali oli chelsean omalle kasvatille eka aikuisten peleissä.naisissa on tulevaisuus myös jalkapallossa.kuvassa myös miesten joukkueen kapteenin sisko Lauren James Kuva
Joo, kova on kieltämättä Chelsean naiset, ovat käytännössä aina rökittäneet esim. Liverpoolin naiset joko vieraissa tai kotona. 1 häviö ja 1 tasuri parin vuoden aikana näiden kahden välillä.
Erityisen musta Liverpoolilaisten kannalta oli joulu 2025 jolloin noi amatsoonit tuli satamakaupunkiin ja tuloksena 1 - 9. (merkittiin aikakirjoihin 21.12.2025) 😟
Vastaa Viestiin