Nainen puri järjestyksenvalvojan nenästä palan, epäilee poliisi, Vantaa 15.3.26

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Nainen puri järjestyksenvalvojan nenästä palan, epäilee poliisi, Vantaa 15.3.26

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

NeroKatti kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:22 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:19 pm
NeroKatti kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:12 pm

No se on kyllä harvinaisen totta. Todennäköisesti on ensin piessyt itse tuon naisen ja nyt hakee kärsimyskorvauksia. Ei olis eka kerta sano mun sanoneen
ei oo pitkään ku puutuin vastaavaan tilanteeseen oli lähellä ettei naama punasena raivoava avarn steve käynyt päälle keskellä kirkasta päivää malmilla.sanoin et odotan tässä niin pitkään kunnes poliisi tai lansi tulee ku olivat raahaamassa kännissä olevaa naista ties minne ehkä katseilta suojaan että voi vähän kouluttaa.yks sivullinen yritti auttaa naista ja soittaa lanssia ni tönivät sen tylysti pois tilanteesta.keskellä päivää on niillä pokkaa ja aivan raivona olivat.
Juu se on mielenkiintoinen ammattiryhmä. Siitähän oli ihan juttuakin muistaakseni kun joku toimittaja soluttautui steveksi. Oliko se viikon kurssi vai miten että pääsee. Tietenkään mitään pollatutkimuksia ei tehdä pyrkijöille.
ja tää on jatkunut ainakin kasarilta asti mun käsittääkseni edes poliisit ei siedä niitä.
Antifa Free Palestina
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: Nainen puri järjestyksenvalvojan nenästä palan, epäilee poliisi, Vantaa 15.3.26

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:24 pm
NeroKatti kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:22 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 11:19 pm

ei oo pitkään ku puutuin vastaavaan tilanteeseen oli lähellä ettei naama punasena raivoava avarn steve käynyt päälle keskellä kirkasta päivää malmilla.sanoin et odotan tässä niin pitkään kunnes poliisi tai lansi tulee ku olivat raahaamassa kännissä olevaa naista ties minne ehkä katseilta suojaan että voi vähän kouluttaa.yks sivullinen yritti auttaa naista ja soittaa lanssia ni tönivät sen tylysti pois tilanteesta.keskellä päivää on niillä pokkaa ja aivan raivona olivat.
Juu se on mielenkiintoinen ammattiryhmä. Siitähän oli ihan juttuakin muistaakseni kun joku toimittaja soluttautui steveksi. Oliko se viikon kurssi vai miten että pääsee. Tietenkään mitään pollatutkimuksia ei tehdä pyrkijöille.
ja tää on jatkunut ainakin kasarilta asti mun käsittääkseni edes poliisit ei siedä niitä.
Tuttavallisemmin "minuuttimiehet" kerran miespuolinen ystäväni tuttavallisemmin kutsui heitä. Eivät tykänneet. Poliisit sen sijaan kyllä hieman hihitti
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Vastaa Viestiin