Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

DJ M€atballz kirjoitti: To Maalis 19, 2026 5:28 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 4:07 pm
DJ M€atballz kirjoitti: To Maalis 19, 2026 2:10 pm Lauantaina paremman väen Chelsea matkustaa Liverpooliin ottamaan pataan duunariväen Evertonilta. 🍿🍺🥳
IMG_20260319_134436.jpg
joo ei kyl näytä nyt hyvältä meidän tekeminen joukkue kyntää syvällä.
onneks on naisten joukkue joka eilen voitti Lexi Potterin maalilla maali oli chelsean omalle kasvatille eka aikuisten peleissä.naisissa on tulevaisuus myös jalkapallossa.kuvassa myös miesten joukkueen kapteenin sisko Lauren James Kuva
Joo, kova on kieltämättä Chelsean naiset, ovat käytännössä aina rökittäneet esim. Liverpoolin naiset joko vieraissa tai kotona. 1 häviö ja 1 tasuri parin vuoden aikana näiden kahden välillä.
Erityisen musta Liverpoolilaisten kannalta oli joulu 2025 jolloin noi amatsoonit tuli satamakaupunkiin ja tuloksena 1 - 9. (merkittiin aikakirjoihin 21.12.2025) 😟
jätin ton lopun tietoisesti mainitsematta :P
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

toivottavasti toi limainen sika ei loukkaantunut en kestäisi sen vihaa hennossa niskassani :lol:
Kuva
Antifa Free Palestina
jare
Alokas

Viesti Kirjoittaja jare »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 6:43 pm Yle jos kysyis johonkin ni saattaisin jopa suostua.
ehkä ne on seurannu sua kadulla mut et oo vaan huomannu.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mieliala ja sokerit nyt tasaantunut oikeastaan aikas hyvä olla nyt.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

jare kirjoitti: To Maalis 19, 2026 10:43 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 6:43 pm Yle jos kysyis johonkin ni saattaisin jopa suostua.
yle radio halus tehdä jutun musta ku vapauduin 89 nuorisovankilasta.teemana nuoren vangin eka päivä vapaudessa.
toimittaja oli Marko Autio niminen ihanuus josta tuli myöhemmin vasemmistoliiton eka nuorten pomo ja joka hukkui muistaakseni 1995 kolera-altaaseen.se oli mua mun frendien kanssa vastassa ja koko homma meni ryyppäämiseksi.yöllä jossain osakunta bileissä mihin se vei mut ni puhuttiin politiikkaa ja voin sanoa että se herätti mussa vahvoja tuntemuksia siitä mikä on oikein ja mikä väärin.oikeastaan mun antifasistinen toiminta alkoi sinä yönä vaikka olin toki jo 15 vuotiaasta myllyttänyt skinien kanssa mut se oli enempi punk juttu ku aitoa antifasismia.
vuosittain pelataan eduskunnan lähellä marko autio petangi turnaus jota vetää paavo arhimäki.
Antifa Free Palestina
jare
Alokas

Viesti Kirjoittaja jare »

Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 10:49 pm
yle radio halus tehdä jutun musta ku vapauduin 89 nuorisovankilasta.teemana nuoren vangin eka päivä vapaudessa.
toimittaja oli Marko Autio niminen ihanuus josta tuli myöhemmin vasemmistoliiton eka nuorten pomo ja joka hukkui muistaakseni 1995 kolera-altaaseen.se oli mua mun frendien kanssa vastassa ja koko homma meni ryyppäämiseksi.yöllä jossain osakunta bileissä mihin se vei mut ni puhuttiin politiikkaa ja voin sanoa että se herätti mussa vahvoja tuntemuksia siitä mikä on oikein ja mikä väärin.oikeastaan mun antifasistinen toiminta alkoi sinä yönä vaikka olin toki jo 15 vuotiaasta myllyttänyt skinien kanssa mut se oli enempi punk juttu ku aitoa antifasismia.
vuosittain pelataan eduskunnan lähellä marko autio petangi turnaus jota vetää paavo arhimäki.
Joo toimintatavat ylellä varmaan vähän muuttunu 40 vuodessa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

jare kirjoitti: To Maalis 19, 2026 10:54 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 10:49 pm
Joo toimintatavat ylellä varmaan vähän muuttunu 40 vuodessa.
varmaan mut radion puolella vapaampaa edelleen luulisin.
lähinnä aattelin et vanhana käyttäjänä mulla vois olla annettavaa keskusteluun huumeista kuten peukku ja piri.terveydenhuollon suhtautumisesta ja käyttöhuoneista sekä niiden kuten vinkinkin merkityksestä käyttäjien auttamisessa.
ite en jaksa hirveesti niitä tarinoita missä joku kertoo olleensa huume helvetissä mut päässeensä irti jne... mun tarina on siitä eri että pidän täysin varmana että olisin kuollut jo ysärillä ellei huumeet olis mua pelastanut ja opettanut sietämään omaa vitun rumaa naamaani.

mä sain ekan viinakramppini 17 vuotiaana olin juonut pari vuotta lähes päivittäin mm kaikki mahdolliset korvikkeet lasolista marinolin kautta mennen partaveteen ja kolinaan.
Antifa Free Palestina
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Maalis 19, 2026 2:48 am
Bird kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 5:59 pm Ei hlvetti, kirjoitin pitkähkön vastauksen, mutta se hävis kuin tuhka tuuleen, kun minfolla pykii taas joku. 😑
Jos näyttää et minfo pykii kannattaakopioida tai leikata vastaus/teksti, mennä pois topikista ja avata topic uudestaan ja sitten postata. Toimii yleensä.

Mutta paljonhan tää pykii....
Kiitti vinkistä. :)
Mun olis pitänyt vähintään tosiaan kopioida teksti ennen kuin painoin Lähetä-toimintoa. Tota topicista poistumista aion myös kokeilla. Nyt on tuntunut enemmän pykivän tää minfo. Toivottavasti se on ohimenevää.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:13 pm
Bird kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 5:59 pm
Ei hlvetti, kirjoitin pitkähkön vastauksen, mutta se hävis kuin tuhka tuuleen, kun minfolla pykii taas joku. 😑
- Tarkistitko, menikö kommenttisi perille ketjuun aivan alunpitäen?

Toisinaan voi käydä niin, että sillä aikaa kun kommenttia kirjoittaa, onkin joku toinen jo vastannut samaan ketjuun omalla viestillä ja kun itse klikkaa "Lähetä", niin algoritmi kertoo (pirun pienellä tekstillä), että ketjuun on vastattu ennen viestiäsi, että "Haluatko tarkistaa sen ennen kuin jatkat", eikä lähetä kommenttiasi ennen kuin klikkaat "Lähetä" uudemman kerran.

Jos et huomaa algoritmin temppuilua ja vain poistut ilman tuota varmistusta, menee viestisi bittiavaruuteen, eikä sinne tarkoittamaasi ketjuun.

Että näin.
Ei mennyt, hävisi vaan kokonaan. Kuvaamallasikin tavalla on joskus käynyt ja ärsyttävää sekin on. Nyt taisi olla kysymys tosta botti-tarkastuksesta. Pitää yrittää muistaa kopsata tekstit ennen lähetystä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

Kumisilmä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 10:43 pm mieliala ja sokerit nyt tasaantunut oikeastaan aikas hyvä olla nyt.
Hyvä juttu. :)

Luulen tosiaan myös, että sulla olis paljon annettavaa, kokemusperäinen tieto mukaan lukien. Selviytyjä -tarinatkin on omalla tavallaan hyviä, mutta omasta mielestäni tarvittais jotain enemmän. Ratkaisukeskeistä tietoa ainakin ja myös juttuja siitä, että kaikki ei aina täysin selviä. Jos hengissä pysyy, niin joko jatkaa tavallaan tai elämä voi rakentua uudella tavalla. Ei muottiin sopien ja juuri se pitäisi monen vielä tajuta. Siis, että kaikki ei mene eikä tarvitsekaan mennä siihen yleisimpään muottiin. Ainakin itse mielellään lukisin myös tällaisista juttuja.

Noi lähes jatkuvat selviytymistarinat aiheuttaa ilmeisesti jo paineita samoista ongelmista kärsiville ja olen huomannut, että jotkut syyttävät aika rankastikin itseään, jos ja kun eivät toivu ja kuntoudu "oikein ja/tai kunnolla".
Toipuminen ja kuntoutuminenkaan ei kuitenkaan koskaan ole vain yksilöstä tai tän valinnoista kiinni, vaan on monitekijäinen ilmiö. Siitäkin itse asiassa vois jo vihdoin ja viimein jakaa mediassa ym. tietoa.
Ehkä sitten sairastuneiden, loppuunpalaneiden, riippuvaisten, syrjäytyneiden ja työttömien ynnä muiden syyllistäminen vois alkaa vähentyä. Parhaassa tapauksessa tietenkin loppua kokonaan, mutta realistina en siihen usko, kun tietää minkälaisia ihmisiä on olemassa. Näitä näkee valitettavan paljon täällä minfossakin. 8)

Edit. Jaahas, tällä kertaa tulee ilmoitus "SSL handshake failed". Mitä ikinä se tarkoittaakaan. :roll: Onneks hoksasin kopioida.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bird kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:37 pm Onneks hoksasin kopioida.
Teitkö noin niinku neuvoin?!?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:07 pm
Be brave
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mun vuokravelat olikin 700 erkkiä pienemmät ku luulin.en kuukauteen uskaltanu avata vuokranantajan sivuja ni velat kasvo harhaisessa mielessä päivä päivältä.
Antifa Free Palestina
Bird
Axel Foley

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 8:07 pm
Tein; kopsasin tekstin, minkä itekin onneksi jo olin tajunnut, mutta heti jo siinä ekassa sivunvaihto -vaiheessa minfo pykähti. En siis voinut vain poistua ja palata. Hyvä vinkki silti, että muistutit mua taas sen varmuuskopsaamisen tärkeydestä. :)
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

kolme kuvaa kumisilmästä ekassa punk in finlandin näkemys.
tokassa nuoren stalkkeri naisen fantasia.
kolmas ylilaudan versio
neljäs 70+ ukon versio minusta ja 20 vuotiaasta rescue kissasta eetu eli ekat 16 vuotta virossa kadulla.
viides robert heleniuksen fanilta

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin