Opettele koodi vai miten se menikäänacp kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 8:21 amSe voi olla minkä muotoinen itse haluat, koska olemme tietokonesimulaatiossa.Orge Gerwell kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:43 pmIhan mielenkiinnosta, minkä muotoinen planeettamme mielestäsi on?El Mencho kirjoitti: La Maalis 21, 2026 9:31 pm Tee lainaus jos haluat minun tietävän sinun haluistasi.
Meidät on saatu, tarkoituksella, väittelemään kaikista asioista, jotta emme löytäisi totuutta.
Kemikaalivanat
- rikkalapio
- Vic Mackey
Re: Kemikaalivanat
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Re: Kemikaalivanat
Alkaa mennä ketjun höpinät sen verran levottomiksi, että ehkä olisi syytä kammeta ketju folio-osastolle. Kuka vittu tuo videon valopää edes on? Liian usein siihen ainakin törmää, foliomyssyt kun pitää sitä jonkinlaisena referenssinä.
Kyseinen äijä tuo muuten jollain lailla mieleen meidän ikioman Kristian Parviaisen. Sekin laskettelee todella sujuvasti vaikka miten pitkät pätkät täyttä puutaheinää.
Ja kun nuo molemmat tekevät tuon luultavasti improvisaationa, niin pakko antaa kredittiä kyvystä. Juttua tulee kuin suoraan kirjasta lukisivat.
Kyseinen äijä tuo muuten jollain lailla mieleen meidän ikioman Kristian Parviaisen. Sekin laskettelee todella sujuvasti vaikka miten pitkät pätkät täyttä puutaheinää.
Ja kun nuo molemmat tekevät tuon luultavasti improvisaationa, niin pakko antaa kredittiä kyvystä. Juttua tulee kuin suoraan kirjasta lukisivat.