Jep jep. Jotenkin tuntuu, että tämä ei ihan tähän jää.kantavapalju kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 3:48 pmSomppu sai puukosta
Maatullin peruskoululla väkivaltatehtävä 23.3.2026
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Maatullin peruskoululla väkivaltatehtävä 23.3.2026
Ylilaudan mukaan tekijä albanialainen ja uhri somali.
"Albanialainen puukotti somalialaista"
"Näin koulunoppilaiden kuvaaman tiktokvideon ja siellä kommenteissa puhuttiin"
Voi olla totta mutta lähteenä siis ylis.
-
viivahattu
- Watson itse
Tässä olisi sikäli järkeä, että jos taustalla on somppujen hihhulointi syömisestä ramadanin aikaan, niin albaanit ovat ainoa Suomessa asuva muslimiryhmä, joista uskonto ei käytännössä näy oikein mitenkään ulos päin. Eivät molota allahuakbaria, eivät pakota naisia pukeutumaan säkkeihin, eivätkä varmaan myöskään noudata ramadania ainakaan kovin yleisesti. Niin juu, ja käyvät pääsääntöisesti töissä.kuorija kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 4:05 pm Ylilaudan mukaan tekijä albanialainen ja uhri somali.
-
KingEdward
- Nikke Knatterton
Monikulttuurisuus on rikkautta. Nazima ainakin rikastunut bisneksillä ja populaation geeniperimäkin rikastuu. Omat nuoret suunnittelevat jo ulkomaille siirtymistä ja sinne suuntaan itsekin lähitulevaisuudessa. Tämä laivanupotus on omalta osaltani pelattu.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Albaanille pieni sakkotuomio eläinrääkkäyksestä.
Eiköhän se ole sillä sovittu.
Eiköhän se ole sillä sovittu.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Uussuomalaisen puukkohippa eli aamupaskan värinen puukotti maanantaipaskan väristä.Puntari kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 11:04 amMikä olisikaan enemmän suomalaisuutta kuin perinteinen puukkohippa.aavikkoralli kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 11:01 am Kuulemma joku paskanvärinen se syyllinen, kuten aina
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
PekkoPelikaani
Puukottakoon mamulit ja muut tollaiset vaan toisiaan, kunhan suomalaisiin ei kohdistu tämmöisiä.
Ymmärsinkö googlesta oikein, että kosovolaiset ovat myös albaaneja, ja on erikseen albania, jossa on lisää albaaneja? Miksi niillä on 2 eri maata?
Kosovolaisia olen tavannut, sellaisia lippatukka balkanilaisia, ei ole ollut mitään ongelmaa heidän kanssaan, jos ei itse haasta riitaa.
Edit: näillä tiedoin riidan aiheuttajana tietty somali, eli ihan suoraselkäinen teko albaanilta. Ehkä itse olisin kokeillut ensin nyrkkejä ja jalkoja.
Kosovolaisia olen tavannut, sellaisia lippatukka balkanilaisia, ei ole ollut mitään ongelmaa heidän kanssaan, jos ei itse haasta riitaa.
Edit: näillä tiedoin riidan aiheuttajana tietty somali, eli ihan suoraselkäinen teko albaanilta. Ehkä itse olisin kokeillut ensin nyrkkejä ja jalkoja.
Entä sitten se kolmas mikä on epäiltynä pahoinpitelystä?
-
viivahattu
- Watson itse
No jos puukottaja on ensin vääntänyt jonkun kanssa ja sitten puukottanut kolmatta tilanteeseen tullutta, niin eiköhän siinä ole rullahuulet yrittäneet tehdä 1 vs. 1 -tilanteesta ylivoimahyökkäyksen.
-
Arjalainen 88
- Hetty Wainthropp
Albaanit ovat jalo kansa, uuden Euroopan aatelia. Martti Ahtisaari voisi vahvistaa tämän jos eläisi. Ja mielestäni albaaneille ja muille muslimeille voisi perustaa lisääkin valtioita.
Huonosti puukotettu...mutta oikeasti:eikö noita talttahampaita voisi lähettää täältä pois kun sinne Somaliaankin on turvallista palata.Turvapaikkana ollaan oltu mutta nyt se on loppu kun ei tarvita.
Täällä pitäis aloittaa jokaisesta tapauksesta kaksi eri ketjua, toiseen voisi mennä ne, jotka voimaantuvat n-sanasta ja vastaavista ja toiseen, ne jotka haluavat keskustella oikeesti aiheesta. Perseestä kun kaikki ketjut täyttyy oudolla öyhötyksellä. Ylläpito ei oo oikein hereillä.
Mutta oli jotkut jakaneet ihan oikeaakin tietoa. Onneksi tekijä on jo 15 v, niin saa ehkä jonkin pienen rangaistuksen jopa.
Mutta oli jotkut jakaneet ihan oikeaakin tietoa. Onneksi tekijä on jo 15 v, niin saa ehkä jonkin pienen rangaistuksen jopa.
-
Siirimaria
- Lauri Hanhivaara
Kouluun pääsyä ei oikein minkään lain mukaan voi evätä. Jos niin tehdään pitkän ja dokumentoidun protokollan mukaan, tulee huolehtia opetuksesta muulla tavoin. Nyt vain poikien vanhemmat vaatimaan korvauksia ja rangaistusta rehtorille ja kaikille asianosaisille.Matti Ja Maija kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 10:59 amJep. "Pojilla oli ollut riitaa viime viikolla, minkä takia heiltä oli evätty kouluun pääsy."SeppoOnBi kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 10:39 am Ramadan taisi olla vähän liikaa yläastelaisille?Eikös juuri ollut se Eid juhla?
Saamieni tietojen mukaan molemmat tekijäpuolet, sekä lyöjä että puukottaja maahanmuuttajia, uhri suomalainen. Tieto koulussa käyvältä nuorelta. Enkä jaksa nillitystä siitä, kuka on suomalainen ja kuka ei, pointti lienee selvä.