Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Axel Foley

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 5:55 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Maalis 21, 2026 3:22 pm
lonesjucca kirjoitti: La Maalis 21, 2026 2:30 pm

bird on sitten putsarin 129 niki
Bird on tän mestan selkeesti mukavin nikki.
on
:) ❤️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Vaikuttaa kyllä mukavalta ihmiseltä. Mutta tällainen perseen nuolenta ei kuulu Minfoon, hintti viisari värähtelee.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

"Not my proudest fap", sanos Vatikaanin pappi kun tämän ketjun kuvia katseli.

Palstan säännöissä painotetaan anonymiteettiä, siitä olisi hyvä pitää kiinni. Terapiaistunnoille on omat kanavansa eikä murha.info ole mielestäni sellainen.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 12:59 am Vaikuttaa kyllä mukavalta ihmiseltä. Mutta tällainen perseen nuolenta ei kuulu Minfoon, hintti viisari värähtelee.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 1:59 am
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 12:59 am Vaikuttaa kyllä mukavalta ihmiseltä. Mutta tällainen perseen nuolenta ei kuulu Minfoon, hintti viisari värähtelee.
Öhhh..???

Ettei vaan sun housuissa? :D
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 2:04 am Ettei vaan sun housuissa? :D
McCall kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 1:14 am Palstan säännöissä painotetaan anonymiteettiä, siitä olisi hyvä pitää kiinni. Terapiaistunnoille on omat kanavansa eikä murha.info ole mielestäni sellainen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Bird
Axel Foley

Kiitos.

Mitä tuohon jälkimmäiseen lauseeseen tulee, niin se kertoo kyllä enemmän vain sinusta kuin minusta, että pidät tavallista ystävällisyyttä ja välittömyyttä perseen nuolentana. :wink:

Myös hinttiviisarisi kertoo vain sinusta. Etenkin, kun minä olen nainen. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Ei kai tämä palsta ole kuminaaman oma päiväkirja?
Miksi yp ei puutu.

En pidä tuosta perseennuolennastakaan. Sä oot paras tänä palstan tyypeistä. Eiku sä oot paras jne
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Bird
Axel Foley

No voi hellanlettas, kylläpäs teitä nyt ärsyttää. :D

Kai muuten tiedätte vanhan hyvän neuvon, että kun jokin asia ärsyttää tms., niin silloin pitää kääntyä ihan ensin sinne itseensä päin ja reflektoida mistä mahtaa nyt oikein olla kyse. Kun sieltä ärsytyksen alta paljastuukin jotain henkilökohtaista itsestänne, voi olla ettei sen jälkeen olekaan tarvetta enää muille siitä avautua...
Älkää myöskään unohtako, että on ihan oma valintanne lukea tai olla lukematta tätä Kumisilmän ketjua.

On se kumma, että minfossa saa mitätöidä, nöyryyttää, häpäistä, nolata, vähätellä muita ja suurin osa sellaista vain hiljaisesti hyväksyy, mutta kun joku ilmaiseekin positiivisia tunteita, alkaa sivullisten ulina, että en kyllä tykkää tosta enkä pidä siitä ja blaablaa. :lol:

Btw. olen itse hyvin tietoinen myös siitä, että joitain ärsyttää hymiöiden, etenkin sydämen, käyttö täällä. 8) Sen kunniaksi ❤️

Ps. Jos jotkut täällä toistensa perseitä nuoleskelee, niin se on minfoon syövän lailla pesiytynyt rasse-jengi.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Bird kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 7:25 pm ...
Ps. Jos jotkut täällä toistensa perseitä nuoleskelee, niin se on minfoon syövän lailla pesiytynyt rasse-jengi.
Komppaan. Eli nuolen kai persettäsi :D

Mitä kumisimmukkaan tulee; tehkööt omassa ketjussaan mitä haluaa kun ylläpito sen kerran sallii. Mikä ihmeen itku tuostakin on? Kuka pakottaa lukemaan? Ukkohan on sitäpaitsi julkkis ;)
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 7:25 pm No voi hellanlettas, kylläpäs teitä nyt ärsyttää. :D

Kai muuten tiedätte vanhan hyvän neuvon, että kun jokin asia ärsyttää tms., niin silloin pitää kääntyä ihan ensin sinne itseensä päin ja reflektoida mistä mahtaa nyt oikein olla kyse. Kun sieltä ärsytyksen alta paljastuukin jotain henkilökohtaista itsestänne, voi olla ettei sen jälkeen olekaan tarvetta enää muille siitä avautua...
Älkää myöskään unohtako, että on ihan oma valintanne lukea tai olla lukematta tätä Kumisilmän ketjua.

On se kumma, että minfossa saa mitätöidä, nöyryyttää, häpäistä, nolata, vähätellä muita ja suurin osa sellaista vain hiljaisesti hyväksyy, mutta kun joku ilmaiseekin positiivisia tunteita, alkaa sivullisten ulina, että en kyllä tykkää tosta enkä pidä siitä ja blaablaa. :lol:

Btw. olen itse hyvin tietoinen myös siitä, että joitain ärsyttää hymiöiden, etenkin sydämen, käyttö täällä. 8) Sen kunniaksi ❤️

Kai se harmittaa joitakin, että kukaan ei kehu, luulisin.
Mitä te dorkat dorkailette?
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Vähän huolestuttaa vaan et joidenkin jutut on menossa tuonne Johanna Kaarna/MillaVaan osastolle jolloin nimimerkit paitsi kriminoivat itsensä ja paljastavat henkilöllisyytensä, voivat myös asettavaa itsensä ihan konkreettisesti hengenvaaraan.

Kumisilmä toki jo tässä(kin) mielessä menetetty tapaus 😆

Kaikella kunnioituksella kanssakirjoittajia kohtaan.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Bird kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 7:25 pm
Joo, noin ylipäätänsäkin, lukiessaan lankaa kuin lankaa, kannattaa katsoa myös sen ensimmäinen sivu, ja se, mistä kettinki on saanut alkunsa.
On se kumma, että minfossa saa mitätöidä, nöyryyttää, häpäistä, nolata, vähätellä muita ja suurin osa sellaista vain hiljaisesti hyväksyy, mutta kun joku ilmaiseekin positiivisia tunteita, alkaa sivullisten ulina, että en kyllä tykkää tosta enkä pidä siitä ja blaablaa.
No, eikös tuo nyt ole yhteismitallista aivan kaikissa ihmiskunnan luomissa yhteiskunnissa sosiaalisen järjestelmän sisällä. Parhaiten nykymaailmassa tuo ilmenenee etenkin sosiaalisessa mediassa.
Jaa... Noinko menisi? Omaan silmään joskus toki osuu ne vihernaamat, jotka useampana kappaleena tarjottuna kaiketi indikoivat kirjoittajan erityistä yritystä ärsyttää joitakin muita. Itse en kyllä niille jaksaisi edes korvaani lotkauttaa, jos koira olisin.

Sydämenkuvia ei minfon oma algoritmi tarjoa, joten tavallisesti käytän vain minfon omia, en "kolmannen osapuolen" tarjontaa. Joskus tosin tulee kuvia käytettyä. Olen kuitenkin melko hetero-normatiivi, ja täällä ei mielin määrin taida naiset kirjoitella. You see..?
Niin... siis se 0,1%-jengi, joka ärsyttää haluaakin, usein näemmä oikein onnistuneesti. Luoden samalla vaikutelmaa suuremmastakin ryhmästä. Ja siksi toisekseen: - "Onko pakko tykkää somalista, jos ei taho?" Just asking. :o
- - - - -
X X X X X
Bird
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Maalis 24, 2026 9:49 pm Kai se harmittaa joitakin, että kukaan ei kehu, luulisin.
Niin se taitaa olla. Pitää ehkä alkaa jakaa kehuja kiintiöpohjalta, ettei kenellekään tule paha mieli..
Bird
Axel Foley

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Maalis 25, 2026 8:28 pm Just asking. :o
- - - - -
Lainausta lyhennetty varsin reippaasti.

Ymmärtänen mitä haet, hyviä pointteja. Ajattelen itse aika pitkälti samansuuntaisesti.

Ei tokikaan tarvitse tykätä yhtään kenestäkään. Oon huomannut itsessänikin ennakkoluuloisia fiiliksiä muun muassa somaleita kohtaan. En kuitenkaan pidä sitä minään hyvänä asiana, päinvastoin – onhan se aika noloa, kun en edes tunne heistä ketään.

En halua myöskään toimia niiden fiilisten pohjalta, vaan pyrin kohtelemaan ihmisiä yksilöinä. Mun mielestä ratkaisevaa ei ole se, millaisia automaattisia fiiliksiä meille syntyy, vaan se, mitä niiden kanssa tekee. Pelkkä ennakkoluulo ei tee ihmisestä rasistia.

Mun omat kriittiset fiilikset ja asenteet liittyy enemmän tiettyihin kulttuurisiin tapoihin ja uskonnollisiin ilmiöihin (esim. islam) kuin ihmisiin itsessään ja yritän nekin erottaa yksilöistä.

Maahanmuuttokriittinen olen myös. Mutta siihen en nyt mene sen enempää. 😅

Mielenkiintoinen toi vikan kappaleesi alkukin. En epäile, etteikö jokunen rassekin toimisi täällä haluten ärsyttää. Mietin kuitenkin, että näinköhän on, että rasistit on noin pieni porukka; en itse tiedä.
Vastaa Viestiin