Hessu52 vs. konsta ja wagner

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Pähkinät lopussa ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Älä sinä Wagner kierrä jälleen totuutta, sillä itse aloit parjauskampanjasi, muka hienovaraisesti, mutta kyllä se on niin, ettei noilla sinun hengenlahjoillasi eds osata veetuilla kunnolla, joten jätä nekin Wagner osaavien käsiin.

Yrität olla muka joku sivisvistynyt, mutta olet pelkkä sateen kastelema lehmän läjä, joita täytyy kesällä pelloilla varoa, ettei niihin liukastu.

Olet nimittäin yhdistetty limanuljaska & lehmänläjä, etkä mikään muu.
Toivottavasti ylläpito keksii asialle jotakin.
Aivan käsittämätöntä on tuo käytöksesi.
Vaikuttaa serotosiiniaineenvaihduntahäiriöltä, käy lääkärissä.
papillon
Perry Mason

Re: Joulupukki pökki innoissaan Korvatunturilla muoriaan

Viesti Kirjoittaja papillon »

Wagner kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Samalla tavalla, kuin omasi ja Valepukki Sariolan jutut.
Jouluvalepukin konttiin voisi laittaa lahjaksi vaikkapa nettikirjallisuutta tukien Bodom-sukellustutkintaa.
8)
Kummallista miten Hessu on saanut ylläpidolta luvan ohittaa seuraavan pykälän:

*13 §* Mainostaminen hyötymistakoituksessa on kiellettyä

Ehkä säälistä? No onhan hänellä muitakin erivapauksia, mm. kielenkäytön suhteen.

Toisaalta hyvä kun paljastaa karvansa, eikä vain kuvassa, nimittäin sen tietää että asiallista keskustelua tämän herran kanssa on turha edes yrittää.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ohan se kuulkaa niin, että se provokaation määrä mikä ko. herroista kumpuaa on tämän vittuilun a ja o. Ei pelkästään Hessu. Että jokainen peilin eteen vaan mussuttamaan -varmaan korea näky.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Provokaatio

Loka kirjoitti:Ohan se kuulkaa niin, että se provokaation määrä mikä ko. herroista kumpuaa on tämän vittuilun a ja o. Ei pelkästään Hessu. Että jokainen peilin eteen vaan mussuttamaan -varmaan korea näky.
Provokaatio ?
Provosointi ?
Ei sellaista tapahdu kuin tahallisesti.
En tiedä tarkoituksellisesti aloittaneeni mitään veetuilua, tulkinta on Hessun oma; jos Hessulla on tarkoituksena ollut vähentää palstan keskustelua Bodomista (erityisesti Arskasta) saa hän puolestani tästä joulutodisukseensa kiitettävän.

Helppo on olla vaikea, vaikeaa on olla helppo.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Re: Provokaatio

Viesti Kirjoittaja Loka »

Wagner kirjoitti: Provokaatio ?
Provosointi ?
Ei sellaista tapahdu kuin tahallisesti.
En tiedä tarkoituksellisesti aloittaneeni mitään veetuilua, tulkinta on Hessun oma; jos Hessulla on tarkoituksena ollut vähentää palstan keskustelua Bodomista (erityisesti Arskasta) saa hän puolestani tästä joulutodisukseensa kiitettävän.

Helppo on olla vaikea, vaikeaa on olla helppo.

8)
Nimenomaan provokaatio. Kimppayllytys oikeen. :lol: Mutta joo, mikä minä olen tähän sorkkiani työntämään. Semmonen pieni muistutus vaan, että niin makaa kuin petaa ja Hessuna olisin jo upottanut teidät verbaalisesti suohon tai vähintäänkin käyttänyt jokaisen yksittäin huoltsikalla pullakahvilla ja katsonut onko miehistä sitten muuhun kuin hymyilemään kauniisti.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Niin mutta Loka, sä oletkin äijä verrattuna Hessuneitiin. :shock:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Joulupukki

Joulupukkipalveluita voisi tehdä mytös käänteisesti: riittävän hirveä joulupukki
pitäisi lapset vuodesta toiseen kilttinä uhalla, että pukki tulisi taas.

Kuva

Palvelusta voisi laskuttaa tulemattomuudella, maksu nettitilille, eikä pukki tule.
Lapsiparat säästäisivät kiltisti vaikka viikkorahojaan.

Edit: P.S Mistä tuo kuva tuohon tupsahti ? Huiii..onko se Hessu52 luukkufroteissaan vai aamukasteinen naudanpäästö ?

:lol:
Viimeksi muokannut Wagner, Ti Joulu 16, 2008 9:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Loka kirjoitti:Ohan se kuulkaa niin, että se provokaation määrä mikä ko. herroista kumpuaa on tämän vittuilun a ja o. Ei pelkästään Hessu. Että jokainen peilin eteen vaan mussuttamaan -varmaan korea näky.
Olen kyllä sitä mieltä, että hessu on tosi pitkään ollut se, joka saa kirjoittaa mitä tahansa kenestä tahansa, ja olen ihmetellyt miksi häntä ei bannatta... Hänen tekstinsä on todella alatyylistä ja ärsyttävää ja asiatonta.

Tietysti ne, jotka hänelle vastaavat, saavat syyttää itseäänkin. - Ja nyt tietty minä olen suuri synnintekijä, koska kirjoitin tämän...
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Wagnerhan se tuossa mainostelee, mutta huono on mainosmiehenäkin Wagner.

Ei tuollaisilla sloganeilla kirjoja myydä, jos yleensä myydään edes Arskateoriaa.

Painu landelle myymään lehmän paskaa, sillä sitä tuotat enemmän kuin maailma kestää.

Olet suuri saasteen tuottaja, Wagner, joten sinun pitäisi maksaa huomattavia päästömaksuja aiheuttamistasi saastevaurioista.

Jaa, olinkin Arskaan yhteydessä Wagnerin kirjoitusten tiimoilta ja hän lupasi puuttua asiaan mahdollisimman pian, joten olepa tarkkana, Wagner.
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Hohhoijaa...Pistänpä Beethoffenii,ku kyllästyttää toi Wagneri jo niin pahasti.

http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHW ... re=related
teltta puukko ja viimeinen erhe.
awa
Angus MacGyver

Re: Joulupukki

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:Joulupukkipalveluita voisi tehdä mytös käänteisesti: riittävän hirveä joulupukki
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

- awa-

P.S. Katso Wagnerin ed. postaus aina sama juttu. Herjaa jopa kuvan kera. Taitaa olla poliisin selvitettävä asia.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Joulupukki

awa kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Joulupukkipalveluita voisi tehdä mytös käänteisesti: riittävän hirveä joulupukki
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

- awa-

P.S. Katso Wagnerin ed. postaus aina sama juttu. Herjaa jopa kuvan kera. Taitaa olla poliisin selvitettävä asia.
:lol: Oikeassa siltä osin olet, että BJ3M olisi toki poliisin selvitettävä asia, mutta kun tälläkin palstalla asiakeskustelua tutkinnan edistämiseksi sotkee eräs huuhaakaksikko, on melkoisen turhauttavaa yritää viedä edes amatööritutkintaa eteenpäin.

Itsehän Hessu52 on linkkinsä sivustolle tuonut sitä mainostaen: ei linkki sivustoon kenenkään tekijänoikeutta loukkaa.

Käänteinen joulupukki-idea on tuolla feissillä ideana vapaasti käytettävissänne puolestani, joskin luulisin MLL:n (Mannerheimin Lastensuojeluliiton) puuttuvan siihen melko pian. :lol:

8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Au revoir

Hessu52 kirjoitti:Jaa, olinkin Arskaan yhteydessä Wagnerin kirjoitusten tiimoilta ja hän lupasi puuttua asiaan mahdollisimman pian, joten olepa tarkkana, Wagner.
Jaa, täytyykin muistaa ilmoittaa, keneltä olen saanut detaljitietoa Arskasta ja isänsä toimista poliisijohdon suuntaan.
Jos sekään pitää paikkansa, vai onko sekin "leikillään" heitettyä ?

8)
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Ai täällä on tällainen kuvaketjukin. Vaatimaton panokseni siihen, olkaatten hyvät:

Kuva
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maastotutkimusta Puutomilla

Kuva

8)
Vastaa Viestiin