Onko ketsku kusipää idiootti?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Olikos muuten niin, että markjalla ja ketskulla on kummallakin sama suuntautuminen, psykiatriseen sairaanhoitoon?
Joku psykologi kerran veikeästi heitti, että psykiatriaan, mielenterveyspuolelle yleensä, suuntaavilla on kiinnostusta mentaalipuolelle myös siksi, että heillä on omakohtaisia kokemuksia aiheesta. Ja että he haluavat perimmiltään vain auttaa itseään.
Yleistystä, todellakin, mutta tosiaan tunnen niitäkin joihin tämä sopii.
Joku psykologi kerran veikeästi heitti, että psykiatriaan, mielenterveyspuolelle yleensä, suuntaavilla on kiinnostusta mentaalipuolelle myös siksi, että heillä on omakohtaisia kokemuksia aiheesta. Ja että he haluavat perimmiltään vain auttaa itseään.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
^Tiedän myös minä tuollaisia ihmisiä, ihan psykologeina ja psykiatreina toimivia.
Enemmistö on tietenkin muuten vaan kiinnostuneita, osa myöskin sellaisia itseanalyytikoita, jotka tiedostavat ongelmansa hyvin ja puhuvat niistä ja voivat täten antaa kuvan "ongelmaisesta ja neuroottisesta" mt-alan ihmisestä.
Enemmistö on tietenkin muuten vaan kiinnostuneita, osa myöskin sellaisia itseanalyytikoita, jotka tiedostavat ongelmansa hyvin ja puhuvat niistä ja voivat täten antaa kuvan "ongelmaisesta ja neuroottisesta" mt-alan ihmisestä.
No ihan alunperin suuntauduin sisätaudit- kirurgiaan mutta olen sitten vähän lukenut lisää psykiatriaa vielä. Olen istunut kouluissa melkein koko elämäni ja vieläkin vähän himottaisi lähteä jatkamaan vaikka oikeasti inhoan opiskelua. Mutta kun haluaisin ylihoitajaksi ja esimieheksi joskus isona... Saa kuitenkin nähdä viitsiikö sitä enää lähteä kouluun taas moneksi vuodeksi kun ei siitä edellisenkään loppumisesta niin kauaa ole.Tampereen Tyttö kirjoitti:Olikos muuten niin, että markjalla ja ketskulla on kummallakin sama suuntautuminen, psykiatriseen sairaanhoitoon?
Niin ja en ole nyt psykipuolella töissä vaikka se nyt ei kirjoitukseesi liitykään.
No en ole ihan varma ymmärsinkö tämän oikein mutta on se tietty jonkinlaista huviakin katsella kuinka se ei selviä laisinkaan omista väittämistään vaan keksii kaikkia epäolennaisuuksia tilalle. Kivasti myös aina ignooraa annetut tutkimukset ja jos joku muu kun minä sille linkittää jotain niin se ohitetaan hiljaisuudessa. Se on myös selvästi oppinut miten LUULEE, että kasvot pelastetaan eli ohjaa keskustelun sivuraiteille JA rupeaa jänkkäämään jostakin mihin toinen ei voi enää vastata vaikka itse ei ole kuitenkaan pystynyt todistamaan mitään eikä kumoamaan mitään.Mata Hari kirjoitti:Mun villi veikkaus on, että ketsku vedättää markjaa ihan huvikseen...
Kuten sanottua esim. palkka-asiassa pääasialliset luikertelukeinot ovat käänteinen todistustaakka ja tuhannet oikeusjutut vaikka todistettu on jo moneen kertaan eikä mitään oikeusjuttuja asian toteamiseen ole tarvittu. Tuo on vain kätevä keino sysätä vastuu muille ja itse "pestä kätensä." Harmi vaan, että kaikki kyllä huomaa sen, että takana on yksinkertainen syy: markja on väärässä, todisteita omille väittämille ei löydy eikä se voi myöntää sitä
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kyllä ne on mun linkittämiä, tsorppa. Ja eiköhän nyt suurin osa ole jo tajunnut kuka tässä nolaa itseään ja kuka ei. Mut kiitos nyt mielipiteestä!loneliness kirjoitti:Sulla on väärät mielipiteet ketsku moneenkin asiaan, ei tässä muuta, moi. Sä oot nolannut ittes monen silmissä varmaan kanssa (ja ennen kuin joku kuittaa niin minä myös).
Ei ne tutkimukset sun ansiota ole, eikä yleensä ees sun linkittämiä, mutta niillä sä ratsastat.
-
zombirobot
- Alokas
jaahas
mitäpä luin tänki ketjun läpi nii kyllä ketsu vai mikä se oli on paljon sivistyneempi henkilö kuin toi markus setä...markus on tosi lapsellinen tuohonki ikään nähden mitä on,,mutta kyllä se markus setäki voi vielä parantua ja opiskella hieman käytöstapoja en tunne yhtään tuon ikästä ihmistä joka nuin ala-aste ikäisesti käyttäytyy,,,tsemppiä markus kyllä vielä sivistyt kun oikein yrität,,,
-
Porin
Re: jaahas
Markus on Kokoomuksen ääniharava, turkulainen fag-hag joka kärsii selvästi vakavasta itsetunto-ongelmasta sekä minäkuva on vakavasti harhainen.zombirobot kirjoitti:markus on tosi lapsellinen tuohonki ikään nähden mitä on,,mutta kyllä se markus setäki voi vielä parantua ja opiskella hieman käytöstapoja en tunne yhtään tuon ikästä ihmistä joka nuin ala-aste ikäisesti käyttäytyy,
Tämä voi pitää hyvinkin paikkaansa molemmilla henkilöillä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Olikos muuten niin, että markjalla ja ketskulla on kummallakin sama suuntautuminen, psykiatriseen sairaanhoitoon?
Kehoitankin ehdottomasti molempia jatkamaan opintojaan jotta voisivat enemmin auttaa itseään,sille tuntuu olevan tarvetta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Jahas. Mikäs sinä olet muiden koulutusten tarvetta arvioimaan? Kerro nyt omastasi niin me voidaan sitten räätälöidä sullekin sopivaa lisäkoulutusta!Chopper kirjoitti:Tämä voi pitää hyvinkin paikkaansa molemmilla henkilöillä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Olikos muuten niin, että markjalla ja ketskulla on kummallakin sama suuntautuminen, psykiatriseen sairaanhoitoon?
Kehoitankin ehdottomasti molempia jatkamaan opintojaan jotta voisivat enemmin auttaa itseään,sille tuntuu olevan tarvetta.
Sitä samaa voin kysyä sinulta mikä sinä olet Markjaa ja hänen mieltään arvioimaan????Tai sitä kuka on hyvä äiti ja onko joku pervo jos on erimieltä fiktiivisistä sarjakuvista.ketsku kirjoitti:Jahas. Mikäs sinä olet muiden koulutusten tarvetta arvioimaan? Kerro nyt omastasi niin me voidaan sitten räätälöidä sullekin sopivaa lisäkoulutusta!Chopper kirjoitti:Tämä voi pitää hyvinkin paikkaansa molemmilla henkilöillä.Tampereen Tyttö kirjoitti:Olikos muuten niin, että markjalla ja ketskulla on kummallakin sama suuntautuminen, psykiatriseen sairaanhoitoon?
Mun ei tarvitse sulle kertoa itsestäni yhtään mitään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Alan ammattilainenChopper kirjoitti:Sitä samaa voin kysyä sinulta mikä sinä olet Markjaa ja hänen mieltään arvioimaan????Tai sitä kuka on hyvä äiti ja onko joku pervo jos on erimieltä fiktiivisistä sarjakuvista.ketsku kirjoitti:Jahas. Mikäs sinä olet muiden koulutusten tarvetta arvioimaan? Kerro nyt omastasi niin me voidaan sitten räätälöidä sullekin sopivaa lisäkoulutusta!Chopper kirjoitti: Tämä voi pitää hyvinkin paikkaansa molemmilla henkilöillä.
Mun ei tarvitse sulle kertoa itsestäni yhtään mitään.
Olen rehellisesti kertonut asioita ja vaikka esitän arvioita niin en huutele niitä kertomatta myös itsestäni. Sen sijaan sulla tuntuu useinkin olevan sanottavaa muista mutta itsestäsi et ikinä kerro mitään. No, sama se. Taidan arvata...