Ministeri: Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomen häpeätahra

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Faktamees
Hercule Poirotin viikset

Re: Ministeri: Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomen häpeätahra

Viesti Kirjoittaja Faktamees »

Suomen häpeätahra on kantaväestöön kohdistetut hyökkäykset ”vähemmistöjen” toimesta.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

viivahattu kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 6:25 am
-Martta- kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:57 pm Kyllähän nykyisen hallituksen politiikan myötä työttömyys lisääntynyt. Sitä myöden naisten alisteinen asema lisääntynyt. Toki korona ja putin vaikuttanut pitkälti maan talouteen.

Aika rankkoja lukuja itäisestä Suomesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe4b ... 9ece67e642
Ai nytkö jo työttömyyskin vaikuttaa vain ja ainoastaan naisiin? Voi jumalauta ihan oikeasti. :D

Väkivaltarikoksista semmoinen n. 60% kohdistuu miehiin. Henkirikoksista ja niiden yrityksistä jopa 80%. Mutta joo, tietenkin ongelma ja häpeätahra on nimenomaan naisiin kohdistuva väkivalta.
*"**
Miehet tappavat miehiä, miehet tappavat naisia. Suuri osa naisten tekemistä henkirikoksista yleensä liittyy johonkin pitkään jatkuneeseen kotiväkivaltaa tms. että on puolison laittanut kylmäksi itsesuojelutilanteessa. Se että miehet toisiaan pieksee ei poista sitä että naisiin kohdistuva väkivalta tulee lähes aina vahvemman miehen taholta. Harvemmin naiset toisia naisia tai tuntemattomia miehiä kadulla surmaa
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

ajanpatina kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 7:55 pm
Takarivi kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 6:33 am Naisia on aikojen saatossa pidetty orjina, vedetty hiuksista takas luolaan, vaimon ryöstöt jne. Katsokaa kuinka maailman 2 miljardia musua kohtelee naisia; pillun silpominen, kyykyttäminen, kunniamurhat ilman tuomiota, hunnuttaminen ja kaikki muu paska. Silti suomen matupatjat kääntyvät tähän uskontoon ja vinkuvat oikeuksiensa puolesta. Vittu mitä idiootteja.

Homma ei muutu ennen ku naiset muuttuvat…eli ei koskaan. Sama show jatkunu jo kivikaudelta asti.
Totta. Kirjoitat täyttä totta. Tähän voisi vielä lisätä, että suomalaiset naiset kirjoittaa vankiloihin rakkauskirjeitään tappajille ja muille väkivaltarikollisille, jos ne ovat nimekkäitä. Elikä ehdoin tahdoin kerjäävät turpaansa ja sitten uhriutuvat, kun ulkomuotoa on luuvitosella muotoiltu uuteen uskoon.
Suomalaiset naiset myös juoksevat ulkomaanelävien perässä pillu märkänä, joilta saavat kuokkaansa. Sota-aikanankin ne jakoi pillua sakemanneille ja ryssille, joita oli sotavankeina. Tulivat niistä tiineiksi ja sitten itkettiin, kun äijä tuli rintamalta ja pentulauma oli lisääntynyt "ihmeellisesti" ja saattoipa tulle kuokkaan siitä hyvästä. 8) :roll:

Naiset myös vaikenevat visusti siitä, kuinka he itse ärsyttävät ja provosoivat miehiä tietoisesti ja saatuaan turpaansa, uhriutuvat, teeskennellen viatonta. :roll:
Niin ikään on aikas omituista, kun tytöt kuin naisetkin lähtevät vento vieraiden äijien himaan iltaa viettämään, monesti keskellä yötäkin. Sitten heidät on muka raiskattu, kun tuli vähän otettua kuppia ja väsy yllätti ja heräsi siihen, kun urho karvarinta koitti tussua ja jopa koitti panna, vaikka neiti impi umpilampi kielsi kajoomasta. Nämä tällaiset tapaukset ei pitäisi ottaa ollenkaan poliisin tutkintaan. Jos itse on mennyt ventovieraan mukaan, niin ei sinne himaan ketään muijia viedä kahveelle, ihan sitä varten vaan, et jutellaan ja tarjotaan sit vaan yökortteeria. :twisted:
Raiskaus on raiskaus teki sen kuka vaan kenelle vaan. Jos Pertin peräreikä on aamulla revennyt niin pahasti että joutuu loppuelämän käyttämään vaippoja ja kaikki vain siksi että. lähti jätkien kanssa edellisenä iltana jatkoille. Niin tulisiko poliisin jättää tutkimatta myös tällaiset tapaukset sinun mielestäsi?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Eli tällä logiikalla Pertin oma vika kun läks oluen voimalla katsomaan lätkää poikien kanssa.

Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 8:40 am
viivahattu kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 6:25 am
-Martta- kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 10:57 pm Kyllähän nykyisen hallituksen politiikan myötä työttömyys lisääntynyt. Sitä myöden naisten alisteinen asema lisääntynyt. Toki korona ja putin vaikuttanut pitkälti maan talouteen.

Aika rankkoja lukuja itäisestä Suomesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe4b ... 9ece67e642
Ai nytkö jo työttömyyskin vaikuttaa vain ja ainoastaan naisiin? Voi jumalauta ihan oikeasti. :D

Väkivaltarikoksista semmoinen n. 60% kohdistuu miehiin. Henkirikoksista ja niiden yrityksistä jopa 80%. Mutta joo, tietenkin ongelma ja häpeätahra on nimenomaan naisiin kohdistuva väkivalta.
*"**
Miehet tappavat miehiä, miehet tappavat naisia. Suuri osa naisten tekemistä henkirikoksista yleensä liittyy johonkin pitkään jatkuneeseen kotiväkivaltaa tms. että on puolison laittanut kylmäksi itsesuojelutilanteessa. Se että miehet toisiaan pieksee ei poista sitä että naisiin kohdistuva väkivalta tulee lähes aina vahvemman miehen taholta. Harvemmin naiset toisia naisia tai tuntemattomia miehiä kadulla surmaa
Onko tämä nyt ymmärettävä niin, että jos minut tulee joku korsto pieksämään niin minulla ei ole oikeutta valittaa, kun mitäs menin syntymään ja vielä mieheksi? Ymmärrätkö itsekään, miten vammainen "argumentti" tuo on? :D

P.S.
Lähisuhdeväkivalta on prosentuaalisesti yleisintä lesbosuhteissa.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

:D :D mitä helkkaria :D noista henkirikoksista lienee ihan tilastot olemassa.
Nohevana poikana varmasti itse kaivat ne esiin. Mä olen juuri nyt liian laiska siihen. Lesbosuhteita kai tilastollisesti nyt kuitenkin vielä toistaiseksi on vähemmän kuin hetero suhteita oletan. En osaa ottaa myöskään kantaa siihen, että paljonko väkivaltaa niissä suhteellisesti esiintyy

ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 8:45 am
ajanpatina kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 7:55 pm
Takarivi kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 6:33 am Naisia on aikojen saatossa pidetty orjina, vedetty hiuksista takas luolaan, vaimon ryöstöt jne. Katsokaa kuinka maailman 2 miljardia musua kohtelee naisia; pillun silpominen, kyykyttäminen, kunniamurhat ilman tuomiota, hunnuttaminen ja kaikki muu paska. Silti suomen matupatjat kääntyvät tähän uskontoon ja vinkuvat oikeuksiensa puolesta. Vittu mitä idiootteja.

Homma ei muutu ennen ku naiset muuttuvat…eli ei koskaan. Sama show jatkunu jo kivikaudelta asti.
Totta. Kirjoitat täyttä totta. Tähän voisi vielä lisätä, että suomalaiset naiset kirjoittaa vankiloihin rakkauskirjeitään tappajille ja muille väkivaltarikollisille, jos ne ovat nimekkäitä. Elikä ehdoin tahdoin kerjäävät turpaansa ja sitten uhriutuvat, kun ulkomuotoa on luuvitosella muotoiltu uuteen uskoon.
Suomalaiset naiset myös juoksevat ulkomaanelävien perässä pillu märkänä, joilta saavat kuokkaansa. Sota-aikanankin ne jakoi pillua sakemanneille ja ryssille, joita oli sotavankeina. Tulivat niistä tiineiksi ja sitten itkettiin, kun äijä tuli rintamalta ja pentulauma oli lisääntynyt "ihmeellisesti" ja saattoipa tulle kuokkaan siitä hyvästä. 8) :roll:

Naiset myös vaikenevat visusti siitä, kuinka he itse ärsyttävät ja provosoivat miehiä tietoisesti ja saatuaan turpaansa, uhriutuvat, teeskennellen viatonta. :roll:

Niin ikään on aikas omituista, kun tytöt kuin naisetkin lähtevät vento vieraiden äijien himaan iltaa viettämään, monesti keskellä yötäkin. Sitten heidät on muka raiskattu, kun tuli vähän otettua kuppia ja väsy yllätti ja heräsi siihen, kun urho karvarinta koitti tussua ja jopa koitti panna, vaikka neiti impi umpilampi kielsi kajoomasta. Nämä tällaiset tapaukset ei pitäisi ottaa ollenkaan poliisin tutkintaan. Jos itse on mennyt ventovieraan mukaan, niin ei sinne himaan ketään muijia viedä kahveelle, ihan sitä varten vaan, et jutellaan ja tarjotaan sit vaan yökortteeria. :twisted:
Raiskaus on raiskaus teki sen kuka vaan kenelle vaan. Jos Pertin peräreikä on aamulla revennyt niin pahasti että joutuu loppuelämän käyttämään vaippoja ja kaikki vain siksi että. lähti jätkien kanssa edellisenä iltana jatkoille. Niin tulisiko poliisin jättää tutkimatta myös tällaiset tapaukset sinun mielestäsi?
Ei tietty pidä jättää, jos tällainen tapaus sattuisi. En vain ole kuullut sellaisesta tapauksesta aikuisen miehen kohdalla. Mutta, nykyään kirurgia pystyy kyllä muuraan "Pertinkin" peräluukun sopivan kokoiseksi ryppynaruineen, joten elämä jatkuu, vaikka "impeys" ois kollilta toki mennyt. Ja käyhän muijatkin väljäksi käynyttä toosaansa tikkauttamassa kirurgian puolella pienemmäksi, kun ei isokullisia kolleja löydy täytträmään "lovea". Niin ikään monet ´lemmestä antavaiset´ neitokaiset käyvät kirurgin vastaanotolla tikkaamassa impeyttään takaisin, jotta tuleva aviomies uskoisi neidon olevan "neiti Impi Umpilampi", vaikka todellisuudessa neito oli "läpikäytävän Henna" kollille, kuin kollille. :roll:

Minua kyllä ärsyttää tää helvetinmoinen vouhottaminen, missä kaikessa naisista tehdään uhreja ja miehet ovat kaikki petoja. Femakot on kuin "Ahmed Ahne" sarjakuvassa, "joka haluaa Kalifiksi Kalifin paikalle", eikä vain pääse, Mutta niinhän se on, "minkäs hiiri kissalle voi".
Vikaa on sysissä kuin sepissäkin. Äijistä löytyy petoja ja sikoja, kuten muijistakin, jotka osaavat kyllä ´uhriutumisen´ taidon oikein hyvin. Naiset tekevät perhemurhia siinä kuin äijätkin ja listii kakaroitaan, kuten äijätkin. Hakkaavat äijiään ja kakaroitaan ihan yhtä lailla kuin äijätkin. Ja ovat ihan yhtä vittumaisia kuin äijätkin. Näin on aina ollut ja on jatkossakin. Ihminen ei viisastu, joten historia toistaa itseään. :twisted:
Kaikella on aikansa.
LeonGold
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja LeonGold »

Monet naiset näkevät kaikki miehet jonkinlaisena pahan ruumiillistumana, aina valmiina tappamaan satunnaisia naisia.

Olen alkanut itse näkemään itseni saalistajana, aina kun liikun ihmisten joukossa. Se on itseasiassa aika vapauttavaa, ja tuntuu luonnolliselta. Ihminen on peto, perinteisesti oman yhteisön ulkopuolisia ihmisiä kohtaan, ja tietenkin eläimiä kohtaan saadakseen ravintoa.

Pystyn havaitsemaan ihmiset jotka ovat samalla aaltopituudella kanssani, käytännössä samaa joukkuetta. Näitä ihmisiä on noin 5% väestöstä. Kaikkia muita kohtelen kuin saaliseläimiä, mielestäni Jumala loi tälläisen luonnollisen hierarkian, ja ihminen on onnellisimmillaan sitä noudattaessa.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Olen kuullut tapauksesta jossa juurikin suomalaisten nuorten miesten illanvietossa sammuneen kundin ahteriin tungettiin jäistä makkaraa "hauskana vitsinä" seurauksena siitä oli loppuelämäksi vaipat. Rektaali repesi. Sitä en tiedä päättyikö kyseinen kaveri lopulta kirurgin pöydälle. Kyseinen illanvietto oli heteromiesten illanvietto

Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Vihavasemmisto yrittää kääntää keskustelun pois muslimien ja muiden maassaroikkujien tekemisistä pois ja valehtelemalla korostaa suomalaisten miesten rikoksia tekemällä valetutkimuksia.

Nykymeno on sen verran hapokasta, että vassulilla on rektaali pettämässä joka päivä.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

NeroKatti kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 5:42 pm Olen kuullut tapauksesta jossa juurikin suomalaisten nuorten miesten illanvietossa sammuneen kundin ahteriin tungettiin jäistä makkaraa "hauskana vitsinä" seurauksena siitä oli loppuelämäksi vaipat. Rektaali repesi. Sitä en tiedä päättyikö kyseinen kaveri lopulta kirurgin pöydälle. Kyseinen illanvietto oli heteromiesten illanvietto
Internetin ihmeellinen maailma kertoo, peräaukon repeämän voi leikata, kuten haavaumankin.
Noh, nuoret kollit keksii kaikenlaisia juttuja ja luonnollisesti päihteet antavat paljon lisävisioita, joita köyhä kansa ihmettelee jälkeenpäin ja kysyy ihmeissään, -"Mitä vittua...??? 🤢
Joskus taannoin muistan lukeneeni, kuin Rååttalaisten ylimystön teinit piti omia pikku bileitään sisäoppilaitoksessa, missä kunkun poika Carl Philip myös opiskeli. Bileissä saivat älynväläyksen työntää banaanin "Hänen Kuninkaaliseen Majesteelliseen" perseläpeen, elikä anukseen.
Totta vai tarua, mutta muistaisin lukeneeni sen..., todennäköisesti -90-luvulla, koska Carl on syntynyt 1979. :mrgreen:
Kaikella on aikansa.
Rapsuttaja
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

Tiinas kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 5:50 pm Vihavasemmisto yrittää kääntää keskustelun pois muslimien ja muiden maassaroikkujien tekemisistä pois ja valehtelemalla korostaa suomalaisten miesten rikoksia tekemällä valetutkimuksia.
Nuslimit raiskaa, mutta sillä ei ole väliä niin kauan kuin kantasuomalaisetkin raiskaa.
Miehet tappaa naisia, mutta sillä ei ole väliä niin kauan kuin naisetkin tappaa miehiä.

Naiset, lopettakaa miesten tappaminen!
Millions must go.
Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

NeroKatti kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 5:42 pm Olen kuullut tapauksesta jossa juurikin suomalaisten nuorten miesten illanvietossa sammuneen kundin ahteriin tungettiin jäistä makkaraa "hauskana vitsinä" seurauksena siitä oli loppuelämäksi vaipat. Rektaali repesi. Sitä en tiedä päättyikö kyseinen kaveri lopulta kirurgin pöydälle. Kyseinen illanvietto oli heteromiesten illanvietto
Itse kuullut tapauksesta jossa turvapaikkaa hakeneet kehitysmaamuslimit tungivat nirvanassa olleen Muhamedin aunukseen tulisen rullakebabin. Nykyisin kaveri painaa menemään kaftaani ruskeana.
Antsa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Antsa »

No mulle on silminnäkijän toimesta kerrottu kuinka tyttöjen illassa sammuneen vaginaan työnnettiin käpy. Sitä sitten mentiin aamulla poistamaan ensiapuun. Kännissä tapahtuu tyhmiä asioita oli se sukupuoli mikä tahansa.
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

Hienoa, että Adlercreutz on oppinut edesmenneeltä Khameneilta kuinka naisten teennäinen valkoritarointi on järkevää politikointia ennen vaaleja. Olisinpa itsekin niin järkevä mutta lähinnä tekee vaan mieli vittuilla mantsuurialaisille jakorasioille joilla on niin valtavan kova tarve vihata oman maan miehiä että pitää väkisin yrittää madaltaa niiden markkina arvoa levittämällä heikkoa itsetuntoa suomalaisiin miehiin. Joillain naisilla se sairaus nimeltä intersektionaalinen feminismi on mennyt jopa niin pitkälle että omia poikiakin alistetaan ideologian nimissä samalla teennäisesti luoden imago että kaikki muiden maiden kulttuurit ja miehet ovat parempia.
Vastaa Viestiin