matkaaja kirjoitti:papillon kirjoitti:^ No kuule on tässä ollut jo montakin remmiä vuosien mittaan päällä, osa hihnoista on jo luistanut toiset jopa katkenneet.
Mutta kannatetaan, tukeutuen olemassaolevaan aineistoon, vielä kerran.
Mutta ,millä systeemillä? Kuten sanoin, mulla on työn alla, vaivihkaa, kuka-kukin-on bodomilla, laittelen siihen linkin kunhan edistyy, sihen saa sitten tietoja, miksei linkkejäkin eri asioihin. Aikaa se vaan vie.
Kokoa vaan sitä, sillä sinulla on varmaan siinä hyvät tiedot jo, ja jos sinulla on KUVIA, niin laita vaikka YV:nä esim. mulle tulemaan? Tsekkaan..
Ja on mullakin jo melko hyvin 'tiedossa' kaikki tuolla rannalla olijat; olen tässä käyttänyt aikaa opiskelunn melkoisesti. Uskomaton määrä ihmisiä eikä kukaan ole nähnyt murhaajaa, paitsi ehkä yksi, mutta 'hyvin huonosti ehkä'. Valitan mutta en voi suhtautua täydellä vakavuudella olleeseen tutkintaan tässä asiassa.
Onhan niitä kuvia, ei sillä. Ei niitä kylläkäan yv nä mihinkään jaksa lähettää, yksin ETP stä taitaa olla pari sataa, enemmänkin.
Täytyy linkitellä, kaiketi, tai sitten poistaa loputkin. Se riippuu.
<<<<<<<niistä kulkijoista, 4.6.1960 klo 12 - 5.6. 1960 klo 12 on kasassa rohkeet 80.
Ei kaikista ole nimiä, voisit toki laittaa vaikka mailina mitä olet kesinyt, tai siten oottelet hetken kun saan jotenkin omani järjestykseen ja esille.
Miten muuten exelissä tai wordissa saa automat aakkosjärjestyksen, kysyy nimimerkki tyhmä . Suljen puhelimen ja menen syömään, samalla kuuntelen radiosta.