Omistaja oli Aarne Kivilahti(ei sukua Olaville). Pojasta ei ole tietoa. Kartanossa taisi asua muitakin, esim tytär perheineen ja mitenkä se nyt oli.matkaaja kirjoitti:Kuka se olikaan se kartanon omistaja silloin ja minkä niminen oli hänen poikansa?
TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Ok, pitää yrittää ottaa selville pojan nimi.konsta kirjoitti:Omistaja oli Aarne Kivilahti(ei sukua Olaville). Pojasta ei ole tietoa. Kartanossa taisi asua muitakin, esim tytär perheineen ja mitenkä se nyt oli.matkaaja kirjoitti:Kuka se olikaan se kartanon omistaja silloin ja minkä niminen oli hänen poikansa?
Oittaan kartanon karjakon Marjatta Leppäsen 17-v. Kari poikaa (oliko Bodom-mysteeriön Kari Kaukiainen?) on jossain yhteydessä kutsuttu "hulluksi pojaksi". Esin. Kivilahti viittaa tämän suuntaisesti kertoessaan Gustafssonin ja Karin keskustelusta lauantaina seurueen kysellessä telttapaikkaa. Mutta voi olla kyse vain murrosiän tasapainohäiriöistä.
"Hullulla pojalla" voidaan tarkoittaa jotain toistakin henkilöä.
"Hullulla pojalla" voidaan tarkoittaa jotain toistakin henkilöä.
-
papillon
- Perry Mason
On joo kertonut. Arvaa mikä on Hessun uskottavuusluokitus minun mielestäni kaiken paskapuheen jälkeen?Loka kirjoitti:No onhan Hessu kertonut että on haastatellut mm. Paavolaa ja mitä sieltä irtosi. En näe mitään salailua -kertoo jos on kerrottavaa?konsta kirjoitti:Loistavaa. Toivottavasti näille tiedoille ei tule taas ylivoimaisia esteitä julkistamiselle. Silloinhan ne eivät ketään hyödyttäisi.
Se on samaa tasoa kuin Jenkkien ohjauskorko viime laskun jälkeen.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Syytä epäillä on aika vahva sana enkä sitä Ulviloiden ja Gustafssoneiden jälkeen käyttelisi ihan kevein perustein.matkaaja kirjoitti:Täältähän alkaa tulla aivan uutta asiaa joka ainakin minun mielestä on hyvin valaisevaa, siis täytyy sano. Murhien tekijä ei ole ollut terve ihminen, joten eiköhän ole jotenkin syytä epäillä liittyvän asioihin?
Onhan tuo melko voimakkaasti sanottu mutta mitäpä sitä sitten sanoisi; että voisi olla mahdollista. No ehkei tuosta joudu 'tilille', toivotaan. On varmaan katsoneet jotenkin mutta ehkä voisi katsoa vielä? Ehkä saattavat alkaa katsoa sitten 'hulluja poikia', ja mitähän voisi löytyä? Tavaroita kenties mm.Loka kirjoitti:Syytä epäillä on aika vahva sana enkä sitä Ulviloiden ja Gustafssoneiden jälkeen käyttelisi ihan kevein perustein.matkaaja kirjoitti:Täältähän alkaa tulla aivan uutta asiaa joka ainakin minun mielestä on hyvin valaisevaa, siis täytyy sano. Murhien tekijä ei ole ollut terve ihminen, joten eiköhän ole jotenkin syytä epäillä liittyvän asioihin?Miksi luulet, ettei parivaljakko Tuominen&Haapala ole katsonut että ko. mies mitenkään liittyisi surmiin? Putkinäköisesti ovat tutkineet -> syyllinen on Nisse? Kuka uuden tutkinnan muuten avasi? Kuka sitä tutki, ennen kuin herrat pistettiin tutkimaan Gussea? Se, joka seuraavaksi alkaa pakettia krp:n sisältä tutkia, saattaakin sitten alkaa penkoa näitä "hulluja poikia."
-
papillon
- Perry Mason
Joo kiitos kokeilen nytten, olen saanut ohjeita siitä se ei jää kiinni.
Tekninen toteutus on niin ja näin.
Pikagallup: Olisko hyvä tuoda kyseinen kukakukinon lista keskeneräisenä( ei se valmiiksi tulekaan ) omaan osoiioonsa, sitä voisi sitten muokata kommenttien mukaan?
Siitä voisi olla paljon hyötyä.
Pikagallup: Olisko hyvä tuoda kyseinen kukakukinon lista keskeneräisenä( ei se valmiiksi tulekaan ) omaan osoiioonsa, sitä voisi sitten muokata kommenttien mukaan?
Olisi ihan hyvä nähdä kukakukinon! Ja mä taas kyselen semmoisesta henkilöstä - vaalea nuorehko mies ilmeisesti ilman paitaa- joka seisoo Helga Gustafssonin takia Keski-Suomalaisessa. Kuva otettu tapahtumien jälkeisenä päivänä...papillon kirjoitti:Joo kiitos kokeilen nytten, olen saanut ohjeita siitä se ei jää kiinni.
Muista lähdekritiikki!
Paras olisi lukittu ketju johon ainoastaan sinä saisit laitella noita dokumentteja. Nyt tällä tavalla nuo kaikki hautautuvat loppumattomaan viestimassaan.papillon kirjoitti:Joo kiitos kokeilen nytten, olen saanut ohjeita siitä se ei jää kiinni.
-
papillon
- Perry Mason
^ Just niin! Menee tavallaan hukkaan, kun ne jää sinne sun tänne. Kysykää vaihteeks Ylipäälliköltä, minä en kysy kun ei kerran mihinkään vastaa.
Sitä en tiedä miten ne pykälät menee, mutta KRP toivoi keskustelua aiheesta, eikä tässä olla mitään pisnestä tekemässä, vaan sitä että voisi lukea ja kommentoida.
Sama kai se silloin on onko sivu sieltä täältä sikin sokin tai kaikki jonossa.
Ja linkkien takanahan ne olis, puketissa, jos vaikeeks menis niin nopeemmin valot sammuu kuin syttyy.
mutta se on nyt selvä että joku tolkku tarttis saada pulinaan, tätä nyt on veivattu monta vuotta.
Jotain johtopäätöksiä, niitä tarttis alkaa tulla, enkä nyt meinaa vain väitteitä että näin se meni tai noin, älkää muuta ees ajatelko.
Ensinnäkin mua ainakin haluttaisi saada se tieto mitä on järjestykseen, sitten vasta voi tehdä johtopäätöksiä.
Sitä en tiedä miten ne pykälät menee, mutta KRP toivoi keskustelua aiheesta, eikä tässä olla mitään pisnestä tekemässä, vaan sitä että voisi lukea ja kommentoida.
Sama kai se silloin on onko sivu sieltä täältä sikin sokin tai kaikki jonossa.
Ja linkkien takanahan ne olis, puketissa, jos vaikeeks menis niin nopeemmin valot sammuu kuin syttyy.
mutta se on nyt selvä että joku tolkku tarttis saada pulinaan, tätä nyt on veivattu monta vuotta.
Jotain johtopäätöksiä, niitä tarttis alkaa tulla, enkä nyt meinaa vain väitteitä että näin se meni tai noin, älkää muuta ees ajatelko.
Ensinnäkin mua ainakin haluttaisi saada se tieto mitä on järjestykseen, sitten vasta voi tehdä johtopäätöksiä.