ChingShih kirjoitti: Pe Huhti 10, 2026 1:52 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Huhti 08, 2026 2:11 pm
Raadonkannattaja kirjoitti: Ke Huhti 08, 2026 6:30 am
...On jo kuukausia elellyt ulkomailla, omien sanojensa mukaan maksamatta juuri mitään....
Uhh... justiinsa juu... eli vitun vitun vittu.!!
Jos minun on ihan kuolemalla uhattuna pakko kaivaa itsestäni esiin jotain misogyniaa, niin se on kyllä tasan se, että vituttaa ihan sikana, että naisilla, etenkin pantavan näköisillä naisilla, on 24/7 mukanaan se helvetin nahkavisa, joka on täyttä valuuttaa maassa kuin maassa.
Ei siinä voi puhua edes leikillään ja läpällään jostain vitun tasa-arvosta. Saatana soikoon. Vaikka maailmassa olisi joka nurkalla hyvin maksavaa homonkullia tarjolla, niin ei sellaista meininkiä vaan yhdenkään normaalin heteromiehen perseenreikä kestä. Ja pysyykö tavan homollakaan enää paskat suolessa siinä meinigissä, jossa nainen vain pyyhkäisee, ja eikun uudet kattaukset revaan.
Just saying.
Se nahkavisa ei olisi käypää valuuttaa yhtään missään, jos miehet eivät sitä niin havittelisi. Miesten pillukateus on ihan miesten itse aiheuttamaa. Tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka maksaa. Just saying.
Höpö höpö. Itse olen ilmaisen n-visan puolesta puhuja, mutta se varmaankin johtunee siitä, että kohdallani on käynyt niin jumalainen tuuri, että en ole koskaan joutunut siitä mitään maksamaan.
Ehkä siksi ei aina juolahda mieleen (sori siitä), että jotkut rassukat tuosta maksamaan joutuvat. No, entistäkin suuremmalla syyllä kyllä kannatan n-visan ilmaistarjontaa. Aivan jo humanismin ja filantropian kannalta katsottuna. Kirjoitankin siis banderolliini tunnuslauseen:
"Miehelle ihmisarvoinen elämä.!!"