Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Saako vanha käyttäjä olla pikkusen ylpee itsestään ku just äsken tarjottiin ostarilla #peukku testit ilmaseks ja itse peukkua 35 gramma ni mä kieltäydyin joku saattaa muistaa et vedin peukun edeltäjällä 2013 käteni kuolioon ja se oppi et peukku on perseestä jäi umpiluuhun.
muutenkin erikoinen pullojen keruu reissu löysin repun missä 9 keskiolutta ja noin gramma vihreetä polttoa.
hauskaa ku en juo ja poltellut viimeks 1990 luvulla yritin kaljoja myydä euron tölkki ostarilla ni kaks vaan meni.
yks pariskunta nauro ku kysyin ostaako ne keppanat pois rouva sano et osta sinä afrikkalaista punkkua ja jouluvalot niillä lastenvaunut täynnä yön saalista.seuraava tyyppi sit peukku piipun lähes väkisin yritti työntää mun suuhun ni lähdin himaan ja pistin keijot kaappiin.polton vedin pytystä alas.
Vähäjärkisten pahantahtoinen mölinä kuului rappuun asti, yrittävät näemmä tännekin pesiytyä. Ympärivuotinen riesa, johon osaatte näköjään suhtautua.
Sopiiko teille teitittely? Mielelläni teittitelisin, sillä se saa nuo mölisemään itsensä umpeen, sylkirauhasetko siinä silloin ylirasituksesta turpoavat, vai mitä lie tapahtuu, mutta ininä loppuu hetkeksi. Ehkä haukkovat henkeään?
En ehtinyt poimia mukaani yhtään viestiänne vielä, mutta aion niin jatkossa toimia. Katsotaan innostutaanko niitä lähilukenaan kanssanne ja kommentoitteko tarkemmin ajatuksianne.
Pelko avoimesta ihailustanne näköjään närästää voimakkaasti. Rennie auttaa närästykseen, mutta vitutukseen kuulemma kuolee ennen pitkään. Selittäneen äärioikeistolaisten natsipaskeiden poistuman (nimiä mainitsematta).
Olette mielestäni oiva esimerkki sydämensivystyneestä ihmisestä, jolta löytyy ymmärrystä maailman murjomille. Me maailmaa paljon nähneet tarvitsemme ennenpitkää lukulasit, emme ikämme, vaan kokemustemme takia. Silmät väsyvät tarkkaavaisesta käytöstä.
Olen onnellinen puolestanne, voitte jälleen palata mieluisan harrastuksenne pariin halutessanne. Erään toisen palstan, jonka jäsen en sivumennen sanoen ole, seuraajana olen tullut tietoiseksi lukuharrastuksestanne.
Meillä on täällä joukossamme eräs toinenkin lukenut ja kirjallisesti lahjakas ihminen, tämä RL11/6. Palstan psykiatri, vai miten se meni. Ehkä itse esittäytyy joskus.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Kumisilmä kirjoitti: La Huhti 11, 2026 8:28 am
Saako vanha käyttäjä olla pikkusen ylpee itsestään ku just äsken tarjottiin ostarilla #peukku testit ilmaseks ja itse peukkua 35 gramma ni mä kieltäydyin joku saattaa muistaa et vedin peukun edeltäjällä 2013 käteni kuolioon ja se oppi et peukku on perseestä jäi umpiluuhun.
muutenkin erikoinen pullojen keruu reissu löysin repun missä 9 keskiolutta ja noin gramma vihreetä polttoa.
hauskaa ku en juo ja poltellut viimeks 1990 luvulla yritin kaljoja myydä euron tölkki ostarilla ni kaks vaan meni.
yks pariskunta nauro ku kysyin ostaako ne keppanat pois rouva sano et osta sinä afrikkalaista punkkua ja jouluvalot niillä lastenvaunut täynnä yön saalista.seuraava tyyppi sit peukku piipun lähes väkisin yritti työntää mun suuhun ni lähdin himaan ja pistin keijot kaappiin.polton vedin pytystä alas.
Saa! Tärkeitä onnistumisia noikin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 10, 2026 10:44 pm
hyvin tässä ketjussa palstan misogyynit paljastaa luontonsa käymällä nimimerkki Bird kimppuun.
ton toiminnan tarkoitus on tietysti alentaa naisia mutta myös estää ihmisiä tsemppaamasta tässä tapauksessa minua.
kuka viittii vaivautua puolustamaan toista jos saa heti niskaansa ton tason paskaa ku bird saa.
piffillä tää toiminta on hallitsevaa ja nimitin sitä rinkirunkkaamiseksi missä ryhmä samanmielisiä ryntää vuoroin haukkumaan vuoroin kehumaan kohteiksi valittuja saaden siten monesti epämiellyttävänä koetun tyypin bannattua ja eristettyä muista.
Kiitti tästä.
Uhallakin aion silti jatkaa tavallani.
Olen muuten havainnoinut palstan yleistä ilmapiiriä ja tapahtumia sen, mitä nyt välillä ehdin ja huomasin yhden mahdollisen edistymisaskeleen; nimittäin nikki Huutajajaana otti kantaa Kostin osakseen saamaan huonoon kohteluun ja puolusti tätä. Arvostan!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kumisilmä kirjoitti: La Huhti 11, 2026 8:28 am
Saako vanha käyttäjä olla pikkusen ylpee itsestään ku just äsken tarjottiin ostarilla #peukku testit ilmaseks ja itse peukkua 35 gramma
ai siis 35 e / g peukkua. hyvä et hinta tullu alas ku tost paskasta pyydettii 100-150e / g viel joku aika sit tuon syntetisointi on kyl aika helppoa paril tonnil saa vevorin labrakamat ja lähtöainetta yhen peukkukilon tekoo varte...
Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 10, 2026 10:39 pm
höpöhöpö minä ja LeonGold sekä Perilla kikkelimiekkailtiin aiheen ohi keskenämme ja kaikki kolme saatiin identtinen viikon banni.
mitään törkeää siinä ei ollut pelkkää pikku vittuilua puolin ja toisin.
No, hehhh...
Voin kokemuksesta sanoa, että jotkut, ainakin jotkut multinikkaajat jotka eivät välitä montako nikkiä heillä on putkasa samaan aikaan, yrittävät usein houkutella jonkun toisen kirjoittajan painamaan lautamiestekstiä väärässä paikassa, ja välillä siinä onnistuvatkin. Minäkin menin retkuun jokunen vikko sitten. Tuli viikon verran karsseria.
Helmet ilmotti et mun tili vanhenee jos en käy inessä ni onneks menin koska mun sakot tippunu alle lainausrajan jeeee
suositelkaa heti sotahistoria uutuuksia ja true crime uutuuksia ni pistän varaukseen
sakot tuli ku hennosti päihtyneenä olin varannu varmaan 50 kirjaa enkä muistanut niitä varanneeni jokaisesta sit euron sakko ku en hakenut niitä ajoissa pois käteisellä maksu ei onnistunut ni aattelin et pitäkää kirjanne et onhan mulla satojen kirjojen oma kokoelma.
mut pakko myöntää et muutama uutuus kutkuttais kuten Kale Puontin ja Mibin kirjat.
sopivasti sain ne lukulasitkin just nyt pitää enää hommata lamppu mulla kun ei oo lamppua ku vessassa ja keittiössä.
ottaa niin silmiin se valo etten oo tarttenu edes lamppuja.
rakastuin täysillä perjantaina leipäjonossa sekakäyttäjä naiseen olisin menny jo pykii sen lähelle ujosti mut sillä huoju kainalossa pari metrinen tissiposki joka ei ole este tietenkään aidolle rakkaudelle mut ei sitä lakukaan kehtaa aamu kasista ruveta soidinmenoihin rinta(pullea)rottingilla.
se nainen punahiuksinen tuli jo uniinkin
mä luulen et tästä seuraa eka pariutuminen ihmisen kanssa jolla samat päihdeongelmat ku mulla mun kaikki aiemmat rakkaudet on ollu nou huumeille tapauksia mut tolle selkeesti on maistunut.
Sonja Koski:
Simpanssi sisällämme ei ole oppikirja, vaan Kosken henkilökohtainen, tieteeseen nojaava puheenvuoro ihmisyyden olemuksesta. Jokainen luku peilaa jotain ihmiselle ominaista piirrettä – kulttuuria, yhteistyötä, vallankäyttöä, tunteita – simpanssien ja muiden apinoiden käyttäytymiseen. Samalla teos muistuttaa, että biologiset juuremme eivät ole taakka vaan ymmärryksen avain: kulttuuri ja biologia eivät ole vastavoimia, vaan toisiinsa kietoutuneita ilmiöitä.
Pidämme helposti yhteistyötä, ystävyyttä, empatiaa, väkivaltaa ja sotaisuutta vain ihmiselle kuuluvina ominaisuuksina, mutta kaikki nämä piirteet ovat jatkuvasti läsnä myös apinoiden monimuotoisessa sosiaalisessa elämässä. Mitä enemmän Koski uransa aikana simpansseja tutki, sitä vaikeammaksi ihmisyyden määrittely hänelle kävi.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
hyvin tässä ketjussa palstan misogyynit paljastaa luontonsa käymällä nimimerkki Bird kimppuun.
ton toiminnan tarkoitus on tietysti alentaa naisia mutta myös estää ihmisiä tsemppaamasta tässä tapauksessa minua.
kuka viittii vaivautua puolustamaan toista jos saa heti niskaansa ton tason paskaa ku bird saa.
piffillä tää toiminta on hallitsevaa ja nimitin sitä rinkirunkkaamiseksi missä ryhmä samanmielisiä ryntää vuoroin haukkumaan vuoroin kehumaan kohteiksi valittuja saaden siten monesti epämiellyttävänä koetun tyypin bannattua ja eristettyä muista.
Menikö nistiltä ohi miten Bird joskus aiemmin taisi sulle lipsauttaa olleensa/olevansa saamapuolella hyötymässä töidensä puolesta narkeista? Tai jotain sinnepäin, jotta totta vitussa hän teitä täällä tsemppaa, ja ollakseen parempi jopa muka "ymmärtää" Ettei tässä jaksa teille jokavälissä edes nauraa, vaikka aihetta olisi
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am
Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Menikö nistiltä ohi miten Bird joskus aiemmin taisi sulle lipsauttaa olleensa/olevansa saamapuolella hyötymässä töidensä puolesta narkeista? Tai jotain sinnepäin, jotta totta vitussa hän teitä täällä tsemppaa, ja ollakseen parempi jopa muka "ymmärtää" Ettei tässä jaksa teille jokavälissä edes nauraa, vaikka aihetta olisi
mä tapasin nuorisovankilassa ryhmän porilaisia autovarkaita ni sen valossa mä ymmärrän ottaa sun höpinät silleen ku lapsen puheet otetaan joo kultapieni perusporilainen sä oot oikeasssa mut eikö me sovittu ettet sekaannu ku aikuiset juttelee
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Valtava tasoero porilaisissa. Oudolla tavalla kiehtovaa ja mieleenpainuvaa.
Löytyy suurta lahjakkuutta eri elämänaloilta ja sitten näitä vähäjärkisiä, joista esimerkiksi Antti Virmavirta ammentaa porilainen taparikollinen -hahmossaan ja Köpi Kallio porilainen liikunnanopettaja. -hahmossa Putouksessa.
Viimeksi muokannut Tupla, Su Huhti 12, 2026 5:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.