Marsalkka vs. otus

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Juu. Ne saa tappaa toisiaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Marsalkka kirjoitti:Juu. Ne saa tappaa toisiaan.
Väitinkö kuitenkaan sellaista?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Marsalkka
Horatio Caine

otus kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Juu. Ne saa tappaa toisiaan.
Väitinkö kuitenkaan sellaista?
Et. Minä tein tällaisen tulkinnan. Ja itse asiassa hieman liioittelin. saivat kuitenkin tuomion. Joskin ehtoollisena.

Miksi kysyit, että "väitinkö kuitenkaan sellaista". Onhan ilmeistä, ettet väittänyt. Vai oletko asiasta epävarma ja haluat minulta vahvistuksen asialle?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Marsalkka kirjoitti:Miksi kysyit, että "väitinkö kuitenkaan sellaista". Onhan ilmeistä, ettet väittänyt. Vai oletko asiasta epävarma ja haluat minulta vahvistuksen asialle?
Kyllä, olethan kuin kuningas minulle.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Marsalkka
Horatio Caine

Nyt kuulostaa paremmalta! Toistetaan vielä varmuuden vuoksi, että et tosiaan väittänyt.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Marsalkka
Horatio Caine

kakojootti kirjoitti:otus ja marsalkka. Pitääkö joka asiasta vääntää?? Menkää lautamiehiin vittuilemaan toisillenne prkl :lol:

Tää minfo on mennyt ihme piikittelyks toisia kohtaan. Lautamiehetkin täynnä typeriä threadeja.
Kyseessä ei ollut piikittely eikä vittuilu. Esitin oman näkemykseni aiheeseen ja Otus epähuomiossa tulkitsi, että olisin kuvitellut hänen väittäneen erästä asiaa. Seuraavat viestit liittyivät asian korjaamiseen. Vittuilua ei ollut ilmassa kumpaankaan suuntaan.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Justde.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Vastaa Viestiin