Espoo 2021 / Sokeroija raiskasi naisen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Re: Espoo 2021 / Sokeroija raiskasi naisen

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

KumiJalkine kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 11:48 pm Ja, jos mies olis kuvannut tilanteen niin sitten syytettäis salakatselusta. Tai, jos olis äänittänyt puheen niin syytettäs salakuuntelusta. Ei ole miehen asema helppo.
Ei muuten syytettäisi. Keskusteluja ja muuta kanssakäymistä, jossa on itse osallisena, saa täysin laillisesti nauhoittaa omaan käyttöön vaikka kertomatta muille osallisille. Rikokseen mahdollisesti syyllistyy vasta, jos nauhoitetta lähtee jakamaan julkisesti. Tällähän on raiskaustuomioltakin vältytty, kun oli jälkeenpäin antaa poliisin kuunneltavaksi yhdynnän suostumuksellisuuden todistanut äänitallenne.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Eikös Anna-Leena Härkönen kertonut tositarinana että jossain aasiassa kokovartalohierontaa antaneen peukku eksyi salaiseen solaan pakaroiden kohdalla hieronnan edistyessä. A.H. hämmentyi ja sanoi please, don't ja hieronta jatkui normaaliin malliin eikä enää kajottu intiimialueelle.

Sita Salminen on julkaissut eroottisia novelleja ja niistä jossain fantasioi tämänlaista hierontaa joka sitten eskaloitui molemmin puolin hyväksyttyyn seksiaktiin eikä siinä joudettu kirjallisia sopimuksia tai allekirjoituksia jo valmiksi luotuun sopimuspohjaan kirjoittamaan vaan käytiin suoraan itse asiaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
jasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jasso »

McCall kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 10:33 pm Tapaus tapahtui Espoossa marraskuussa 2021. Nainen teki rikosilmoituksen vasta myöhemmin työkiireisiinsä vedoten.
Jo on ollut kiirettä töissä. Käsittääkseni rikosilmoituksen tekemiseen ei kovin montaa tuntia mene hyvä jos tuntiakaan, jos nyt vähänkin osaa tietokonetta käyttää. Mutta jos kiire on kova niin ymmärtäähän sen, jos ei ehdi.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Jack the Ripper kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:34 am Eikös Anna-Leena Härkönen kertonut tositarinana että jossain aasiassa kokovartalohierontaa antaneen peukku eksyi salaiseen solaan pakaroiden kohdalla hieronnan edistyessä. A.H. hämmentyi ja sanoi please, don't ja hieronta jatkui normaaliin malliin eikä enää kajottu intiimialueelle.

Sita Salminen on julkaissut eroottisia novelleja ja niistä jossain fantasioi tämänlaista hierontaa joka sitten eskaloitui molemmin puolin hyväksyttyyn seksiaktiin eikä siinä joudettu kirjallisia sopimuksia tai allekirjoituksia jo valmiksi luotuun sopimuspohjaan kirjoittamaan vaan käytiin suoraan itse asiaan.
Se lienee Anna-Leena Härkösen asia, että miksi hän ei ole tätä yllätyspeukkua perseeseen tuon enempää vienyt eteenpäin, mutta miten jonkun Sita Salmisen fantasiat tähän liittyvät? Saa kai sitä fantasioida vaikka ulkoavaruuden lonkerohirviöistä, mutta ei hieroja silti saa sormiaan asiakkaan pilluun tunkea kysymättä ja saamatta ensin lupaa. :D
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

viivahattu kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:08 am
Jack the Ripper kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:34 am Eikös Anna-Leena Härkönen kertonut tositarinana että jossain aasiassa kokovartalohierontaa antaneen peukku eksyi salaiseen solaan pakaroiden kohdalla hieronnan edistyessä. A.H. hämmentyi ja sanoi please, don't ja hieronta jatkui normaaliin malliin eikä enää kajottu intiimialueelle.

Se lienee Anna-Leena Härkösen asia, että miksi hän ei ole tätä yllätyspeukkua perseeseen tuon enempää vienyt eteenpäin
Ei tarvitse paljoa ihmetellä, miksi joku ei vie tuollaista asiaa eteenpäin esim. Thaimaassa. Se peukun sujauttaminen on siellä kovin normaali "markkinointitoimenpide" ja rahoistakin osa kulkeutuu virkavallalle. Mahtaisivat olla asemalla kovin ihmeissään, jos joku menisi sinne ilmoittamaan, että minua koitettiin lähennellä hieronnassa. :lol:
Viimeksi muokannut Keplotteleva konna, Ma Huhti 13, 2026 10:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
HaiFisch
Susikoski

Viesti Kirjoittaja HaiFisch »

Taas on menty niin lukkoon ettei mikään ruumiissa toimi, ei edes suu.
Ja viisi vuotta pitänyt kiirettä töissä. Jep...
Nyt ilmeisesti kiireet helpottaneet, manit loppu ja korvauksia haetaan kun muistikin palailee taas pätkittäin.
-Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä-
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Mies sokeroijana... Tekeekö se gynekologisen tarkastuksen samaan hintaan? Onko sillä edes ollut muita asiakkaita.

Koska sokeroijan sukupuolta ei voinut olettaa nimen perusteella, sillä on joko neutraali tai ulkomaalainen etunimi.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

viivahattu kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:08 am miten jonkun Sita Salmisen fantasiat tähän liittyvät? Saa kai sitä fantasioida vaikka ulkoavaruuden lonkerohirviöistä, mutta ei hieroja silti saa sormiaan asiakkaan pilluun tunkea kysymättä ja saamatta ensin lupaa. :D
Olet oikeassa, eksyin sivuraiteelle tajunnanvirtaa näytölle näpytellessä.

Jos ois pinkkaa enemmän niin tekisin testin kiertämällä Helsingin thaihierontapaikat, kuinka monessa tarjotaan seksiä jos asiakas ei tee mitään aloitetta sen suuntaan (Happy ending..) ja kuinka monessa kun asiakas kysyy että mitä se maksaisi, hieronnan lisäksi käsi/suu/täysihoito. En ole asioinut ko. hieromalaitoksissa mutta tuntuma on että useimmista saa seksiä. Oivallisia liikeyrityksiä pestä rahaa niinkuin on kyllä ns. etnokaupat ja mamuparturit. Raha peseytyy ja verottaja kiittää kun saa siivun pimeän rahan muuttuessa lailliseksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Modesty_Blaise
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

URSA kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:56 am Mies sokeroijana... Tekeekö se gynekologisen tarkastuksen samaan hintaan? Onko sillä edes ollut muita asiakkaita.

Koska sokeroijan sukupuolta ei voinut olettaa nimen perusteella, sillä on joko neutraali tai ulkomaalainen etunimi.
Lähde: tekoäly

Maria voi olla miehen nimi ulkomailla, mutta se on usein toisena nimenä. Esimerkiksi espanjankielisissä maissa ja Hollannissa nimeä voi käyttää myös toisena nimenä miesten nimissä, kuten José María, Juan María ja Jesús María.

Suomessa Maria-nimisiä on kesäkuun 2025 loppuun mennessä ollut kirjoilla 393 774 henkilöä, joista 734 on miehiä.
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

URSA kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 10:56 am Koska sokeroijan sukupuolta ei voinut olettaa nimen perusteella, sillä on joko neutraali tai ulkomaalainen etunimi.
Esimerkiksi Kari on saksankielisissä maissa yleinen naisen etunimi ja Maria voi olla myös miehen etunimi hispaniooloilla. Mika Japanissa naisen nimi.
Tenderloin
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tenderloin »

Samira kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 11:12 pm Jutussahan lukee että sokeroijan sukupuoli tuli yllätyksenä. Se ei siis ollut tiedossa tai sitä pystynyt nimestä päätellä.
Tämä on huomioarvoinen ilmaisu jossa tavallaan jätetään lukijalle kaksi vaihtoehtoa. Joko sokeroija oli eksoottisella nimellä varustettu nuslimi tai sitten joku androgyyni lesbo joka identifioituu mieheksi. Etunimi tässä tapauksessa luultavasti joku Kuurankukka, Suopursu tai Otava.

Se nyt on ainakin varmaa ettei kyseessä ollut mikään Erkki tai Markku.
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Miten tuon ilmoituksen tekemisen kanssa on mennyt noin kauan?
Jos joku hikinen "hieroja/sokeroija" vonkaa saada hieroa monta kertaa kieltäytymisestä huolimatta ja lopuksi kourii rintoja ja työntää sormeaan emättimeen niin itselleni tulisi ainakin sen luokan etomiskohtaus, että tekisin rikosilmoituksen heti enkä viiden vuoden päästä...
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Kaikki, siis aivan kaikki on tässä jutussa pielessä.

Ensinnäkin se, että joku menee intiimialueen sokerointiin ventovieraalle ihmiselle, ilman suosituksia tai ylipäätään johonkin kämäiseen mestaan. Paikka ei ole voinut olla mikään "kauneuskeskus Kämppi Spa", jos sielä on ollut mahdollisuus tulla raiskatuksi kenenkään huomaamatta (siis muiden työntekijöiden/ asiakkaiden tms eikä tekijän taustoja ole ilmeisesti tarkastettu ihan riittävästi).

Lisäksi jos itse tekisin jo nämä lähtökohtaiset virheet ja vastassa olisi mies, sanoisin että kiitos ei. Ilmeisen kova hinku oli sitten naisella saada posliini ja heti.

Vaikeaa on kuitenkaan tavoittaa sitä täyttä yllätystä, että asiakas ei yhtään osannut odottaa, ei tajunnut että joku on pielessä ja miten ihmeessä näin kävi. Enkä tarkoita, että tilanne olisi ollut hänen syytään, mutta kai sitä nyt järkeäkin saa käyttää.

Toivottavasti oli edes tyytyväinen pimppiinsä, on sitten siloposket mitä esitellä.

Vähän kesympi vaihtoehto mutta sama arviointivirhe tapahtuu niin monille "kauneus"palveluiden ostajille. Menevät johonin ripsihuoltoihin ja päätyvät silmätulehduskierteeseen kun paikka oli vähän epämääräinen mutta meni silti, koska se oli niin halpa. Joku on kestopigmentoinut ihan järkyttävät kulmakarvat itselleen, vaikka tatuointipaikka oli jonkun pizzerian kellarissa mutta niin edullinen. Kolmas ostaa jonkun ihanan tuotteen Temusta, levittää sitä naamalleen ja saa anafylaktisen shokin. Koska tuote oli niin kivassa pakkauksessa ja eurolla sai kaksi.

Jos sokeroijalla on munat, et tunne ketään tyytyväisiä asiakkaita, tekijän sukupuoli valkenee sinulle vasta sovittuna ajankohtana niin ihan kanssasisaren neuvo: Älä ota palvelua vastaan.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

viivahattu kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:10 am
KumiJalkine kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 11:48 pm Ja, jos mies olis kuvannut tilanteen niin sitten syytettäis salakatselusta. Tai, jos olis äänittänyt puheen niin syytettäs salakuuntelusta. Ei ole miehen asema helppo.
Ei muuten syytettäisi. Keskusteluja ja muuta kanssakäymistä, jossa on itse osallisena, saa täysin laillisesti nauhoittaa omaan käyttöön vaikka kertomatta muille osallisille. Rikokseen mahdollisesti syyllistyy vasta, jos nauhoitetta lähtee jakamaan julkisesti. Tällähän on raiskaustuomioltakin vältytty, kun oli jälkeenpäin antaa poliisin kuunneltavaksi yhdynnän suostumuksellisuuden todistanut äänitallenne.
Sen oman osuuden saa tietty nauhoittaa. Mutta esim. puhelinkeskustelussa ei molempia ellei ole lupaa. Jos joskus soitat asiakaspalveluun niin kuulet usein sen: puhelumme nauhoitetaan ennenkuin mikään puhelu alkaa. Koska muuten olisi laitonta.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 12:04 am Antoiko nainen missään vaiheessa suostumusta? Miehen asema on hirveän helppo. Joo ja kyllä meinaa sitä kyllää ja ei, ehkä, kiitos ei on niin kuin ei. Tai jos suostumusta ei ole, niin sekin on ei.
No jutussahan kerrotaan, että antoi suostumuksen hierontaan. Ei kieltänyt, kun hierottiin tisuja. Ei kieltänyt, kun sormi meni sisään. Ei sanonut sanaakaan, mutta nyt ilmeisesti 5v myöhemmin työttömänä tajusi, että tästähän voi saada Dubaihin lomarahat.
Vastaa Viestiin